دسته‌ها
اخبار

ربات اسباب بازی موزیکال رقصنده Dance Robot-ربات اسباب بازی

این نه تنها همدلی و شفقت را آموزش می‌دهد، بلکه احساس نزدیکی نیز به کودک شما میدهد یعنی کودک احساس رفاقت با ربات اسباب بازی پیدا میکند. اسباب بازی ربات پلیس کنترلی با قابلیت چرخش سر و حرکت دست و پا و پرتاب تیر یک اسباب بازی پسرانه جذاب برای کودکان بالای 6 سال می باشد. ربات اسباب بازی موزیکال رقصنده Dance Robot، یک ربات زیبا و دوست داشتنی می باشد که برای بچه های بالای 3 سال طراحی شده است. مانند آدم آهنی اسباب بازی، ربات‌های کنترلی، عروسک‌های سخنگو که قابلیت حرکتی دارند، اسباب بازی‌های تبدیل شونده، ربات‌های انسانی، ربات اسباب بازی سگ و هر اسباب بازی که حرکت و افکت صوتی داشته باشد. این ربات‌ها دارای کنترل از راه دور مختلف هستند که بروی هر یک دارای کلیدهای است که با فشار هر یک ربات حرکت خاص انجام می‌دهد و کودک سرگرم می‌شود.

بسیاری دیگر از پنل‌های کوچک خورشیدی جهت شارژ باتری این ربات‌ها استفاده کرده‌اند و بسیاری روش‌های خلاقانه دیگر که راهی برای تفکر و شکوفایی استعدادهای فرزندانمان می‌باشد. در واقع طبق نظر کارشناسان پیشنهاد می‌شود کودکان زیر ۳ سال از اسباب بازی های ساده‌تری استفاده کنند. چون کودک زیر ۳ سال به طور کامل نمی‌تواند عملکرد ربات را درک نماید. اما کودکان بالای ۳ سال بیشترین بهره را می‌توانند از ربات‌ها ببرند چون ذهن هوشیاری دارند و همواره در حال کشف جهان اطراف خود هستند. مهم این است که کودکان باهوش علاقه زیادی به آن دارند و ممکن است ساعت‌ها بنشینند و با آن بازی کنند. حتی ممکن است در مورد نحوه ساخت آن کنجکاو شوند و از والدین خود سوال بپرسند.

  • خرید اینترنتی ربات اسباب بازی دخترانه و پسرانه برای کودکان و نوجوانان.
  • با وجود یک ربات می‌توان کاربردهای آن را در زندگی به کودکان آموزش داد و در مورد آنها با کودک صحبت کرد.
  • اسباب بازی ربات کنترلی با قابلیت چرخش سر و حرکت دست و پا یک اسباب بازی پسرانه جذاب برای کودکان بالای 5 سال می باشد.
  • مجموعه‌ای از پیشرفته‌ترین ربات‌های اسباب‌بازی تولید شده توسط شرکت‌های مطرح اسباب‌بازی.
  • ربات کنترلی به جرات یکی از بهترین اسباب بازی هایی است که به عنوان هدیه، کودک شما را سر ذوق می آورد.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و تولید انواع مختلف ربات های اسباب بازی ، ربات دایناسور نیز به تدریج طرفداران خاص خود را پیدا کرد و باعث شد که با خرید آن طعم دوران هیجان انگیز و متفاوت ژوراسیک را برای کودکان و نوجوانان شبیه سازی کند. قیمتی که برای فروش ربات اسباب بازی تعیین می شود با توجه به پارامتر های مشخصی است. موادی که در ساخت آن به کار رفته است و مبالغی که برای طراحی و پیاده کردن فناوری خاص در آن هزینه شده است، عوامل تعیین کننده در قیمت ربات هستند.

قطار اسباب بازی

والدین می‌توانند با انتخاب اسباب بازی‌هایی که موجب ارتقاء مهارت‌های شناختی می‌شوند، شرایط پیشرفت فرزند خود را در راستای استعدادهایشان فراهم سازند. با وجود یک ربات می‌توان کاربردهای آن را در زندگی به کودکان آموزش داد و در مورد آنها با کودک صحبت کرد. موجب درک بچه‌ها از هوش مصنوعی و ابزارهای کاربردی که به کمک ربات ساخته شده می‌شوند. حس لذت‌بخش داشتن یک شخصیت محبوب سینمایی را با این کاراکترهای رباتیک میشه تجربه کرد. مثل ربات بیبی یودا Star Wars که شبیه به شخصیت گروگو طراحی شده و کارهایی‌ شبیه به کارهای بچه در سریال مندلورین رو انجام می‌ده.

ربات کنترلی Roboactor مدل TT3313

بسیاری از فیلم‌ها و کارتن‌های علمی تخیلی هم در مورد ربات‌ها ساخته شده است. ربات های انسان نما که برگرفته از شخصیت کارتونی نیز هستند یکی از انواع جذاب ربات به شمار می روند. ربات های جنگی با قابلیت تیر اندازی نیز برای پسر بچه ها جذابیت زیادی دارد.

فروشگاه اینترنتی پیام کالا از سال 1394 در زمینه ی فروش اسباب بازی ، ماکت ماشین فلزی ، ماکت موتور سیکلت ، تانک ،اسباب بازی کامیون ، لگو ، تفنگ اسباب بازی ، اسباب بازی فکری ، بدلیجات ،لوازم جانبی کامپیوتر و لوازم خانگی کوچک فعالیت دارد. کودکان در سنین سه تا هفت سالگی اطلاعات زیادی را دریافت می کنند. به همین دلیل شما می توانید با سرگرم کردن آنها با این اسباب بازی ها، یادگیری این فرآیند را در آنها بیشتر تقویت کنید.