دسته‌ها
اخبار

خرید و قیمت ماشین کنترلی بدون واسطه از تولید کنندگان باسلام

برخلاف ماشین های آفرود، ماشین های کنترلی سرعتی بهتر است در جاده های هموار و وسیع به حرکت در بیایند تا بتوانند حد اکثر سرعت و هیجان خود را به نمایش بگذارند. بنابراین توصیه می شود ماشین های سرعتی در فضای باز مورد استفاده قرار بگیرند. رانندگی و بازی با ماشین کنترلی به بهبود هماهنگی چشم و دست، درک عمق و واکنش کودک کمک بسیاری می‌کند. کودک علاوه بر سرگرمی مهارت‌های بسیاری را فرامی‌گیرد و می تواند در آینده از آنها استفاده نماید. ماشین‌های بنزینی دیگر نهایت این اسباب بازی پسرانه عالی است که بیشتر در نوجوانی و بزرگسالی به سراغ آن می‌روند. یکی دیگر از المان‌ها کم مصرف بودن و مصرف بهینه داشتن و در دسترس بودن انرژی است که بتوان با مصرف بهینه بیشترین زمان را به بازی با ماشین پرداخت و هزینه‌ای کمتری را پرداخت کرد.

  • می توانید از طریق این فروشگاه اینترنتی به راحتی با انتخاب آنلاین و ثبت سفارش آنلاین و در نهایت با پرداخت آنلاین ماشین کنترلی مورد نظر خود را از بین انواع مدل های ماشین کنترلی موجود در فروشگاه خریداری کنید.
  • از مشخصه ظاهری این ماشین ها می توان به بدنه کشیده، لاستیک هایی با قطر کوچکتر و شاسی خوابیده اشاره کرد .
  • ماشین کنترلی با داشتن لذت و هیجان زیاد تمام این مهارت های مهم رو در وجود بچه ها تقویت می کنه.
  • به عنوان مثال در کیدبی تویز ماشین کنترلی وجود دارد که تنها با یک دکمه روشن و خاموش می شود و این مورد برای پسربچه ها و یا دختربچه های زیر یک سال مناسب می باشد.
  • با استفاده درست از وسایل بازی کنترل دار کودک می تواند تمرکز بیشتری بر روی انگشتان خود داشته باشد.همچنین می تواند وسیله مورد نظر را در جهت دلخواه هدایت کند .

جنس بدنه، گیربکس و موتور ماشین های سوختی از فلز است و در مقایسه با ماشین الکتریکی مقاوم‌تر هستند. ماشین فقط به سمت جلو و عقب حرکت میکند و چراغ های داخل ماشین بصورت رقص نور روشن میشود. در کنار این باتری ها ممکن است با باتری های لیتیوم-پلیمر مواجه شوید که قیمت بالاتری دارند و توان بالاتری را در اختیار شما می گذارند. این خودرو به خوبی ساخته شده است، دارای جزئیات چشمگیر و رنگ های روشن است. باتری خودرو قابل شارژ و استفاده مجدد است دارای شارژر و چراغ آن خاموش می شود تا در صورت شارژ کامل یادآوری شود.

اسباب بازی رباتیک در تمام فروشگاه های بزرگ اسباب بازی و همچنین فروشگاه های آنلاین مانند فروشگاه اینترنتی توی سان موجود است. خرید اینترنتی قطار بازی، دوچرخه بازی و ماشین کنترلی از مارک های معروف از طریق توی سان امکان پذیر است. با خرید ماشین کنترلی از فروشگاه آنلاین سورآل دیگه نیازی به مراجعه حضوری و صرف وقت زیاد ندارین.

زرافه-خرید اسباب بازی

ماشین های سنگین دیگری نظیر جرثقیل، ماشین بتن ساز یا لودر کنترلی و ماشین های سنگین دیگری نیز وجود دارند که از راه دور قابل کنترل هستند. بعضی از ماشین های کنترلی تبدیل شونده هستند و حین حرکت می توانند به ربات تبدیل شوند که اصطلاحاً به آن ها آتوبات هم می گویند و برگرفته از فیلم تبدیل شوندگان ساخته شده اند. برای مثال یک ماشین سنگین بتن ساز کنترلی می توان به یک جنگجوی خطرناک نیز تبدیل شود و یک اسباب بازی دو منظوره برای بچه ها به شمار بیاید. ماشین های کنترلی بسته بندی های مرتب و زیبایی دارند و هدیه های ارزنده ای برای کودکان محسوب می شوند. ماشین های کنترلی در اندازه های مختلف در فروشگاه اینترنتی اسباب بازی کیدبی تویز موجود است. ماشین کنترلی اسباب بازی است که هم مخاطب کودک دارد و هم مخاطب بزرگسال.

این ماشین بازی کنترلی آفرود جذاب برای کودکان بالای 6 سال و حتی نوجوانان مناسب می باشد. این ماشین بازی کنترلی آفرود کوچک جذاب برای کودکان بالای 6 سال و حتی نوجوانان مناسب می باشد. به طور کلی دو دسته ی عمده از ماشین های کنترلی وجود دارد که شامل ماشین های سرعتی و ماشین های قدرتی برای عبور از جاده های صعب العبور است. این دسته ها خود شامل مجموعه های متنوعی از ماشین های کنترلی کلاسیک و سنگین، آفرود و آنرود می شوند. این اسباب بازی مهیج در دنیای امروز گزینه های زیاد، تنوع و گوناگونی فراوانی دارد و کودکان می توانند بر اساس سلیقه طرح مورد علاقه ی خود را انتخاب نمایند.

ماشین اسباب بازی کنترلی پرتاب چرخشی موشکی missile rotation launch

موتورهایی که در این نوع از ماشینها بکار رفته از نوع الکتریکی بوده که kv (دور موتور بر حسب ولت) بالاتری دارند. چنانچه سوخت خود را از بنزین بگیرند موتورهای نیترو با درصد بالاتری از نیترو برای بدست آوردن دور بالاتر استفاده می شود به همین دلیل این ماشینها سریع هستند. شما میتوانید با استفاده از سایت آنلاین کالای مورد نظر خود را سفارش داده و آن را درب منزل تحویل بگیرید تنها سایت رسمی ما کودک آموز است.

این ماشین بازی کنترلی آفرود قرمز رنگ جذاب برای کودکان بالای 8 سال و حتی نوجوانان مناسب می باشد. ماشین کنترلی فرمانی لامبورگینی قابلیت حرکت به همه‌ی جهات رو داره. این ماشین اسباب بازی میتونه هدیه ای مناسب برای کودکان بالای 3 سال باشه. این ماشین بازی کنترلی مدل لامبورگینی قرمز رنگ جذاب برای کودکان بالای 6 سال مناسب می باشد. در دنیا ماشین های بسیار زیادی تولید می‌شوند که هر یک برای خود دارای ویژگی‌های خاصی هستند و علاقه‌مندان خاص خود را دارند.