دسته‌ها
اخبار

ماشین کنترلی خرید و قیمت ماشین اسباب بازی کنترلی

امروزه تنوع اسباب بازی‌های مهیج موجب گردیده است تا گزینه‌های زیادی برای انتخاب و خرید به وجود بیاید. بخش مهمی از انتخاب‌های کودکانه به سلیقه و بخش دیگری به طرح و کیفیت اسباب بازی ارتباط پیدا می کند. وزن ماشین بسته به جنس بدنه آن متفاوت خواهد بود، به همین دلیل نیز باید به دقت در هنگام خرید بررسی شود. مسلما آن دسته از ماشین‌هایی که وزن بیشتری دارند، بدنه مقاومتری نسبت به سایر نمونه‌ها دارند.

  • فروشگاه اسباب بازی بازی موز ارائه کننده انواع اسباب بازی پسرانه و اسباب بازی دخترانه به سراسر کشور می باشد.
  • ماشین های آفرود و صخره نورد تقریباً هیچ محدودیتی برای عبور از انواع نا همواری ها چه در بیرون از منزل و چه در داخل خانه ندارند و با داشتن ظاهر جذاب گزینه ی مناسبی برای تمامی سلیقه ها محسوب می شوند.
  • مدل بعدی ماشین های قدرتی هستن که نمونه ی مینیاتوری از ماشین های آفرود محسوب می‌شن و جاده های صعب العبور رو می تونن طی کنن.

این دو دسته ماشین از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به هم هستند و فقط متخصصان این حوزه توانایی تشخیص آن ها را از هم دارند. اما، به طور کلی بیشتر ماشین های آفرود جزو دسته ماشین های بنزینی هستند. سرعت این ماشین‌ها معمولا از آفرود ها بالا تر بوده و فقط توانایی حرکت در مسیر های صاف و هموار را دارند .یکی از مهمترین کاربرد‌های آن‌ها شرکت در مسابقات سرعت آنرود است. اگر قرار است روی چمن و سنگ فرش از آن استفاده کنید در انتخابش شک نکنید. ماشین هایی که قابلیت دریفت دارند شبیه به مدل های آنرود هستند، با این تفاوت که لاستیک های صاف تری دارند.

ماشین کنترلی لامبورگینی Golden Car مدل BT854

توصیه می کنیم اولین ماشین آرسی خود را اندازه ای انتخاب کنید که نه خیلی بزرگ و جاگیر باشد و نه خیلی کوچک باشد که با سرعت زیاد حرکت کند و کنترل آن سخت باشد . هنگام استفاده از ماشین کنترلی الکتریکی ، سروصدای زیادی تولید نمی شود و مزاحمتی برای اطرافیان ایجاد نمی کند. این دسته از ماشین‌ها در مقایسه با ماشین های آنرود دارای شاسی بلندتری هستند و شباهت زیادی به ماشین های وانت دارند . ماشین های تراک قابلیت حرکت روی سطوح صاف ، سطوح خاکی، چمنزار ها و … را دارند اما برای مسیر های سنگی مناسب نیستند.

ماشین کنترلی دوج شارژی

دقت کنید این ماشین علاوه بر سرعت بالا دارای قابلیت‌های دیگری نظیر دور درجا ، دریفت ، تیکاف و… نیز می‌باشد. ماشین کنترلی موجود در بازار بر اساس تعداد دیفرانسیل نیز به دو دسته مجزا تقسیم‌بندی می‌شوند. دسته اول بهترین ماشین کنترلی موجود در بازار تک دیفرانسیل و دسته دیگر دو دیفرانسیل دارند. شاید از خود بپرسید دیفرانسیل چه نقشی را در این نوع ماشین‌ها دنبال می‌کند؟ در مانور ماشین کنترلی تعداد دیفرانسیل‌های موجود تعیین‌کننده می‌باشد. برای خرید ماشین کنترلی جدید می توانید به سایت nimaproduct.com مراجعه بفرمایید.

گروه ماشین کنترلی ها نیز مانند بسیاری از اسباب بازی ها دارای گروه خاصی از جنسیت نبوده و هم دختر و هم پسر می توانند به راحتی و به دور ز کلیشه های جامعه از آن استفاده کنند و لذت ببرند. یکی از نکاتی که باید بدانید این است که اغلب ماشین کنترلی ها مناسب کودکان بالای 8 سال است و برخی از آن ها که ساختار ساده تری دارند مناسب 5 تا 8 سال می باشند که بر روی جعبه اطلاعات مورد نیاز آن درج شده است. اما در نوع پیشرفته آن که با استفاده از نرم افزار و اپلیکیشن های مخصوص هدایت می شود ، سن در نظر گرفته شده آن به بالای 16 سال افزایش یافته است.

این مدل ماشین ها معمولاً قابلیت باز شدن در و حرکت به تمام جهات را دارند و این موضوع بر جذابیت آن ها افزوده است. بچه ها هنگام بازی با ماشین پلیس کنترلی همانند یک پلیس واقعی با آژیر و چراغ به تعقیب مجرمان مشغول می شوند، در دنیای تخیلات خودشان به مجرمان می رسند و آن ها را دستگیر می کنند و برای خود تبدیل به یک قهرمان می شوند. پسربچه ها بیشتر به ماشین پلیس و بازی کردن در نقش پلیس علاقه دارند. می توان گفت حس قهرمانی در حین بازی با این ماشین های کنترلی سبب افزایش اعتماد به نفس کودکان می شود. روشن و خاموش شدن چراغ ماشین پلیس کودکان را ذوق زده می کند و اگر امکان بازی گروهی و تعیب و گریز برای آن ها فراهم باشد که لذتی وصف ناشدنی از بازی با ماشین کنترلی خود خواهند برد.