دسته‌ها
اخبار

اسباب بازی ماشین کنترلی Metals سری Sl-3366 فروشگاه اینترنتی اسباب بازی بانی نیک

ماشین اسباب بازی METAlS دارای دو دیفرانسیل 2.4 کانالی و سه موتور پر قدرت است،لاستیک و رنگ های این ماشین شبیه مدل واقعی است. چون فقط با داشتن کیفیت بالا این ماشین دوام و ماندگاری داره و می تونه کارایی خوبی داشته باشه. چون زود خراب شدن این ماشین واقعا تاثیر نامطلوبی بر روحیه ی بچه ها داره. دست ‌اندرکاران فروشگاه سورآل هم به همین دلیل محصولات برند های معتبر و با کیفیت رو در معرض خرید مشتریان قرار دادن. ماشین‌های کنترلی یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌تواند چشم اندازی از آینده تحصیلی و علمی کودک‌تان به شما بدهد.

  • به دلیل طراحی این محصول برای حرکات نمایشی باید از آن برای عبور از روی سطوح صاف استفاده کنید.
  • مطمئناً بازی کردن با ماشین کنترلی واقعی بسیار بهتر از بازی های ویدئویی است و اثرات روانی مطلوبی بر جای می گذارد.
  • «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که توی سان سعی می کند به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، اسباب بازی های تازه‌ ای را در این زمینه، به دایره‌ی فعالیت خود اضافه می کند.
  • فایده دیگری و یا به عبارت دیگر تاثیر مثبت دیگری که بازی با ماشین کنترلی دارد؛ ایحاد حس استقلال در کودکان است.
  • در فروشگاه اینترنتی هویو بهترین اسباب بازی دخترانه و پسرانه با ارزانترین قیمت موجود است.
  • آن ها بسیار پرانرژی هستند و باید بتوان این انرژی را کنترل نمود با بازی های مفید.

فایده دیگری و یا به عبارت دیگر تاثیر مثبت دیگری که بازی با ماشین کنترلی دارد؛ ایحاد حس استقلال در کودکان است. آن ها خودشان را به جای والدین در هنگام رانندگی تصور می کنند و با ژستی مانند افراد بزرگسال ماشین را کنترل می کنند. تولیدکنندگان برتر اسباب بازی‌های کودکانه، دایره نگاه خود را وسیع تر از قلمروی خاص قرار داده‌اند. بر همین اساس نیازها و علاقه‌مندی ‌های تمامی کودکان جهان را در نظر گرفته‌اند. برای خرید بهترین ماشین کنترلی باید آیتم های بسیار زیادی را در نظر بگیرید.

کیفیت ماشین های کنترلی در سورآل

آیا شما هم از رفتن به دنیای هیجان انگیز و لذت بخش مسابقات رانندگی لذت می برید؟ امروزه اسباب بازی های مسابقه ای در بین کودکان بسیار پر طرفدار شده است. این اسباب بازی ها سبب می شود تا با دوستانتان در مقیاس کوچک تر در فضای مسابقه و هیجان قرار بگیرید. امروزه اسباب‌بازی‌های تعاملی بسیاری پدید آمدند که سودمند و آموزش دهنده هستند. ماشین کنترلی لندرور مدل رنجرور برای طرفداران انواع ماشین کنترلی یک پیشنهاد فوق العاده است. اگر به دنبال یک ماشین کنترلی حرفه ای می گردید، این محصول انتخاب فوق العاده ای است. ماشین سنگین کنترلی برای بچه های علاقمند به ماشین های سنگین مثل کامیون بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز است.

این اتومبیل ها در رنگ های مختلف خیره کننده مانند سیاه، قرمز، زرد، سبز، آبی و صورتی در دسترس هستند. اکثر ماشین های کنترلی در واقع ساخته شده از روی ماشین های واقعی هستن که فقط اندازه ی کوچکتری دارن. انواع ماشین های شاسی بلند، ماشین های جنگی و صخره نورد در بین اون ها دیده می شه.

کتاب کودک

بانی نیک یک از بزرگترین فروشگاه های اسباب بازی در ایران می باشد ، ین فروشگاه دارای انواع اسباب بازی دخترانه . پسرانه، اسباب بازی های کنترلی و غیر کنترلی، اسباب بازی های سیسمونی و نوزادی و… می باشد . بانی نیک یک از بزرگترین فروشگاه های اسباب بازی در ایران می باشد ، این فروشگاه دارای انواع اسباب بازی دخترانه، پسرانه، اسباب بازی های کنترلی و غیر کنترلی، اسباب بازی های سیسمونی و نوزادی و… می باشد .

شناخته می شوند دارای قدرت بیشتری بوده و برای حرکت بر روی تپه و مانع طراحی شده اند، در این ماشینها قدرت موتور حرف اول را می زند و کمک فنرهای قوی تری دارند. و تجربه ای شبیه به واقعیت را برای شما به ارمغان میاورند ، ماشین هایی که برای حرکت نیاز به بنزین دارند و متقابلا نیاز شما را تا حد بالایی براورده میسازند. سرعت بالا ، دقت بالا ، کنترل پذیری خوب و بدنه مقاوم از ویژگی های مهم این محصول است. طراحی در این دسته بندی اولویت اول را دارد و تا حد ممکن سعی شده ماشین ها شبیه نمونه واقعی باشد و در وهله دوم سرعت و کنترل پذیری مناسب ، که میتوانید این ماشین هارا برای گذارندن اوقاتی مفرح استفاده نمایید.

اولین فاکتوری که باید در نظر داشته باشید اندازه ی ماشین کنترلی است که متناسب با هدف و کارکرد ماشین انتخاب شود . برای مثال، یک ماشین کنترلی بزرگ با توجه به سرعت و کارکردش برای مسابقه مناسب نیست در حالی که می تواند به راحتی از مسیر های ناهموار مثل زمین چمن عبور کند و برای مسابقه باید از انواع ماشین کنترلی کوچک انتخاب کنید. بستگی داره ماشینی که شما خرید این از نوع آفرود هست یا از نوع سرعتی. ماشین های آفرود در فضا های بیرون از خونه روی هر نوع ناهمواری و یا حتی در منزل روی فرش به راحتی حرکت می کنن. به همین دلیل کودک شما چه در داخل خونه در خارج از خونه می تونه با اون ها بازی کنه. اما برای بازی کردن با ماشین های سرعتی بهتره فضای صاف و همواری در نظر بگیرین تا این ماشین ها سرعت خودشون رو به بچه ها نشون بدن.

این جرثقیل کنترلی با قابلیت چرخش 360 درجه به راحتی به اسباب بازی مورد علاقه کوچولو های شما تبدیل میشه.این اسباب بازی مناسب برای سنین بالای 3 ساله. با خرید یک ماشین کنترلی دنیای جدیدی از تجربیات را به فرزند خود هدیه کرده اید. دنیایی که با وارد شدن به آن میتوان بازی های خلاقانه جدیدی را به لیست بازی های قبلی او اضافه کنید. همانطور که گفته شد آرزوی ماشین بازی رویای دیرینه هر کودکی است که برای اولین بار در زندگی اش سوار اتومبیل می شود . باتوجه به اینکه برای به واقعیت پیوستن این رویا حداقل 18 سال زمان نیاز دارد. اما باوجود ماشین کنترلی میتوان این واقعیت را هرچه زودتر برای کودک خود محقق کرد تا طعم شیرین بازی با آن را در سنین پایین تری تجربه کنند.