دسته‌ها
اخبار

اسباب بازی کنترلی خرید و قیمت انواع آن بازار اسباب بازی

این نکات، ترفندها و پیشنهادات به شما کمک می‌کند اولین خودروی RC خود را بهتر انتخاب کنید. ما برای شما بهترین ها را آرزو می کنیم و امیدواریم تجربه رانندگی لذت بخشی را داشته باشید. اکثر سازنده های اسباب بازی رده سنی مناسب برای خرید هر مدل رو اعلام می کنن. برای ماشین های کنترلی هم به این صورت که روی بسته هست با بازی سن مناسب برای خرید اون نوشته شده. اما به طور کلی می شه گفت بچه ها در حدود سن ۸ سالگی و بالاتر تا دوران نوجوانی از داشتن این اسباب بازی استقبال می کنن.

  • ماشین های جنگی مثل تانک و ماشین اسباب بازی کامیون نیز طرفداران خاص خود را بین کودکان و حتی بزرگسالان دارد.
  • ماشین کنترلی آنقدر جذاب و سرگرم کننده است که اگر این اسباب بازی را برای فرزندتان بخرید، قطعاً خودتان نیز زمان هایی را برای بازی با آن صرف خواهید کرد و با فرزندتان رقابت می کنید.
  • این اسباب بازی ها کمک می کند آرزوها و هیجانات خود را در مقیاس کوچکی تجربه کنید.

اگر بخواهیم یک اسباب بازی محبوب بین تمام کودکان دنیا، چه دختر و چه پسر، آن هم در هر رده سنی نام ببریم حتما یک گزینه ماشین کنترلی خواهد بود چرا که اکثر افراد حتی بزرگسالان هم از بازی کردن با ماشین ها لذت می برند. البته باید یادآوری کنیم لذت از بازی و سرگرمی و تفریح تنها هدف این دسته از اسباب بازی ها نیست بلکه اهداف پرورشی و رشدی هم دارند. بعضی از ماشین های کنترلی به شکل ماشین های آفرود ساخته می شن و از ظاهر و شکل چرخ هاشون کاملا مشخص هستن. در طرف مقابل ماشین های سرعتی قرار گرفتن که درست مثل ماشین های مسابقه به حالت کشیده و با چرخ های ظریف ساخته شدن.

هنگامی که کودک کنترل ماشین را در دست می گیرد هماهنگی وسیعی بین دست ها، چشم ها و مغز کودک اتفاق می افتد که همین هماهنگی باعث رشد ذهنی کودک می شود. در این قسمت لیستی از بهترین ماشین های کنترلی که در بازار ایران یافت می شود را برای شما گرد آورده ایم. این لیست شامل انواع مدل های پسرانه و دخترانه با طرح های اسپرت،مسابقه ای، آفرود و شاسی بلند می باشد. مدل های ارزان و حرفه ای را هم به شما معرفی کرده ایم تا بنا به نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید. وقتی صحبت از خرید ماشین کنترلی می شود، می توانید BMW یا AUDI یا یک ماشین کلاسیک را به کودکتان هدیه دهید. ماشین های اسباب بازی پر زرق و برق، ماشین های لوکس اسباب بازی، اتومبیل های اسپرت، SUV های اسباب بازی و موارد بسیار دیگری تولید می شود.

اسباب بازی کامیون کنترلی زرد

ماشین کنترلی فرمانی، کنترل های ساده، کنترل های ماشه ای، کنترل های تلفن همراه، چرخ ها و نوع ماشین کنترلی، ماشین کنترلی آفرودی، ماشین های سرعتی، ماشین های کراس، ماشین کنترلی شارژی و معمولی. از آنجایی که کودکان مهارت های ظریف حرکتی خود را در سنین پایین تر می آموزند. اساسا، یک کودک دو ساله می تواند مفهوم ماشین کنترلی را به راحتی درک کند.

فواید داشتن ماشین کنترلی

برای خرید ماشین کنترلی آفرود کوهستانی به فروشگاه اسباب بازی بازی موز مراجعه فرمایید. ماشین بازی همواره از اسباب بازی های مورد علاقه بچه ها مخصوصا پسر بچه ها می باشد. این ماشین بازی کنترلی آفرود آبی رنگ جذاب برای کودکان بالای 8 سال و حتی نوجوانان مناسب می باشد.

این ماشین ها برای حرکت به بنزین نیاز نداشته و از برق و انواع باتری استفاده می کنند. علاوه بر این، نیازهای جانبی این ماشین های الکتریکی از ماشین‌های بنزینی کمتر است. ماشین ها به تناسب سن کودکان باید برای آنها خریداری شود، مثلا کودکان زیر سه سال نباید از انواعی که قطعات کوچک دارند استفاده کنند. پس بهتر از بعد از سه سالگی ماشین های کنترلی را در دسترس کودکان قرار دهیم و در ابتدا از انواع ساده تر با سرعت کمتر که کودک بتواند به حرکت درآورد پیشنهاد می شود. انواع پیشرفته از لحاظ تکنولوژی تا نوع ماکت کلاسیک و قدیمی با عملکردهای مختلف در اختیار همه ی اقشار وجود دارد تا به اهدافی مانند تجربه ی هیجان و بازی دسته جمعی تا جمع آوری یک کلکسیون ارزشمند را پاسخگو باشد.