دسته‌ها
اخبار

خرید ربات اسباب بازی-اسباب بازی رباتیک-قیمت ربات کنترلی

برای کاهش زمان نمایش، سرگرم کردن کودک با ابزارهای سرگرم کننده وخلاقانه را توصیه می کنند. بازی با یک ربات اسباب بازی به آنها کمک می کند تا سرگرم شوند و در عین حال از صفحه نمایش دور بمانند. این یک راه عالی برای گذراندن اوقات فراغت خود برای انجام کارهای مفید است. ربات اسباب بازییک فناوری است که فرصتی برای یادگیری یک مهارت متفاوت مانند خلاقیت در سراسر جهان ایجاد می کند. برای اینکه یاد دهی اثر بخش باشد نیاز به ذهن و فکری تازه است به همین دلیل اسبا بازی ها جنبه آموزشی بیشتری برای کودکان دارند، و به آنها یاد می‌دهند که خلاق باشند و متمرکز بمانند. این مفاهیم به طور کلی در مدارس آموزش داده نمی شود، اما فرزندان شما آنها را از طریق این ربات اسباب بازی ها یاد خواهند گرفت.

  • انواع مختلفی از ربات های اسباب بازی برای بچه ها طراحی و تولید شده اند.
  • پیویو در زمینه زیبایی و سلامت ، زیورآلات زنانه و باکس های هدیه آماده فعالیت دارد.
  • انتخاب اسباب‌بازی‌های کودک، زمینه ارتقای مهرت های کودک را فراهم می کند مهارت های شناختی که منجر به شکل گیری شخصیت کودک می شود.
  • به طور کلی ربات اسباب بازی کاملا هوشمند می تواند همه چیز را به کودکان آموزش دهد.
  • خوشبختانه معمولا ربات‌های‌ اسباب بازی طول عمر بالایی دارند و اگر اتفاق ناگواری مانند افتادن از بلندی یا پرتاب شدن یا به زمین کوبین برای آنها نیفتد مدت‌ها بدون هیچ مشکلی کار می‌کنند و خراب نمی‌شوند.

موزیکال است ، صحبت میکند ، حرکت میکند و میتواند با دستور شما در 20 پوزیشن مختلف قرار بگیرد. این محصول برای کودکان بالای 3 سال بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. اصلی ترین فاکتوری که خانواده ها هنگام خرید اسباب بازی به آن توجه خواهند داشت، بی خطر بودن آن می باشد و ربات های اسباب بازی از لحاظ امن بودن تضمینی می باشند. در این دسته شما می‌توانید هر اسباب بازی هوشمند و حرکتی که قابلیت کنترل و یا حرکت خاص دارد را مشاهده نمایید. از این رو ما به شما فروشگاه اینترنتی کیدبی تویز را پیشنهاد می‌کنیم.

اتاق کودک

در ادامه به چندتا از مزایای اسباب بای های رباتیک برای کودکان آورده شده است. تحقیقات نشان می دهد که یادگیری زبان برای کودکان بسیار آسان تر از بزرگسالان است. بنابراین تمام امتیازات، به اسباب‌بازی‌های آموزشی و ربات‌ اسباب بازی کودکان تعلق می‌گیرد که به آرامی و از طریق ترکیبی از بازی‌های مرتبط و سرگرم‌کننده بر روی کودکان اثر می گذارند.

ربات‌ها برای بچه‌ها بسیار جذاب و جالب و خواستنی هستند و در دسته اسباب بازی مورد علاقه کودک قرار می گیرند. این اسباب‌بازی‌های رباتیک موزیکال با آهنگ‌هایی که پخش می‌کنند فضای شادی رو برای بازی کودکان ایجاد می‌کنند. این محصول یک اسباب بازی سگ رباتی کنترل صوتی یودی YOUDI که دارای 15 فرمان صوتی می باشد و می تواند یک به عنوان یک اسباب بازی آموزشی نیز بکار گرفته شود. سگ راهرو و پشمالو موزیکال اسباب بازی یک سگ بامزه و جذاب برای بازی و سرگرمی کودکان 2 سال به بالا است که بصورت هوشمند و سنسوری می باشد. بهترین فرصت برای یادگیری و به کارگیری خلاقیت کودکان زمانی است که خود را با اسباب بازی های ربات خود سرگرم می کنند. بچه ها به این اسباب بازی ها نیاز دارند و با کمک آنها یاد می گیرند که چگونه خلاق باشند.

اسباب بازی اژدها کنترلی هوشمند آیتم K28

خصوصاً پسر بچه ها شدیداً علاقمند طرز کار اسباب بازی های خود را بدانند و همین امر کمک می کند تا توجه آن ها به سمت تفکر ساخت این وسایل بازی هدایت شود. اسباب بازی های ربات از جمله اسباب بازی های هوشمندی هستند که با حرکت خودکار خود، شور و شعف را در بچه ها زنده می کنند. این اسباب بازی ها در دهه های اخیر به تولید انبوه رسیده اند و از جدیدترین اسباب بازی های روز دنیا هستند که همواره مدل های بهتری از آن ها روانه بازار می شود. بچه های امروزی دیگر با اسباب بازی های ساده ی قدیمی سرگرم نمی شوند و احساس رضایت پیدا نمی کنند.

ربات‌های جنگی نوعی دیگری از ربات های پرطرفدار بین کودکان مخصوصا پسر بچه ها است. در بعضی از این ربات‌ها قابلیت هایی نظیر تیراندازی و چرخش و حرکت دست و پا و … دارند. اسباب بازی ربات خرگوش موزیکال یک خرگوش با مزه و با نمکه که می تونه یه دوست خوب برای کوچولوتون بشه.

یه مچ بند عروسکی رباتیک که میتونه بهرین دوست و همراه بچه ها باشه. این گربه پشمالو بامزه اسمش پانداز هست و میتونه بیش از 50 تا صدا و ری اکشن داشته باشه. تمامی حق و حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دنیای اسباب بازی می باشد.

لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. این سگ کنترلی می تواند به عواطف واکنش نشان دهد،چشمان خود را باز و بسته کند،سر خود را تکان دهد و یا در جهت های مختلف حرکت کند. تیم ماتی لوس در تلاش است تا با فراهم آوردن امکاناتی منحصر به فرد و جامع، تنوع فراوانی از برترین و سالم ترین محصولات را به صورت آنلاین در دسترس همه کودکان ایران زمین قرار دهد. ربات‌ها با قابلیت‌هایی که دارند می‌توانند وسیله مناسبی برای کودکان باهوش باشند و قوه تخیل آنها را تقویت کنند. بسیار بیشتر از اسباب بازی‌های ساده و قدیمی بچه‌ها را سرگرم می‌کنند. عروسک‌های رباتیکی که مثل حیوون خونگی دوست‌داشتی ان و بچه‌ها از بازی باهاشون سیر نمی‌شن.

برخلاف اسباب‌بازی‌های معمولی کودکان، یک ربات اسباب‌بازیمی تواند با کودکان به روش‌های مختلف ارتباط برقرار کند که قبلاً امکان‌پذیر نبود. کیه که دوست نداشته باشه یک سگ پشمالو بامزه رو به سرپرستی بگیره؟ اسناگلز Snuggles یک سگ رباتیک پشمالو بامزه است که میتونه یک دوست باوفا و همراه برای شما باشه. اون احساس می‌کنه و به تماس ها و بازی های شما مثل یک سگ واقعی پاسخ میده. ارسال اسباب بازی در شهر تهران، حداکثر 4 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پیک سفارشی و ارسال اسباب بازی به سایر شهرستان ها، حداکثر بین 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پیک سفارشی خواهد بود. با توجه به زمان طولانی که کودکان با اسباب بازی‌هایشان می‌گذرانند، طبیعی است که این اسباب بازی‌ها تاثیر بسیار مهمی در شکوفایی و رشد استعدادهایشان داشته باشند .

اسباب بازی ربات بازی موزیکال winfun، دارای یک قلب موزیکال در بدن ربات بازی، چرخ دنده های رنگی، چشم و دست متحرک میباشد. خرید اسباب بازی ربات موزیکال winfun وین فان یک هدیه عالی برای کودکان بالای 9 ماه میباشد. انواع اسباب بازی های رباتیک به انواع اسباب بازی هایی گفته می شود که با قابلیت هوش مصنوعی ، هوشمند سازی شده و قابلیت های منحصر بفردی را نسبت به دیگر اسباب بازی ها به دست گرفته است. «ربات اسباب‌‎بازی مدل DL2022» یک اسباب‌بازی 23 سانتی‌متری است که می‌تواند راه برود ، آهنگ بخواند ، برقصد و یا به صورت آدم آهنی حرکت کند. این ربات دوست‌داشتنی چشمانی درخشان دارد و کودکان بالای شش سال قادر هستند توسط ریموت کنترل 11سانتی‌متری‌اش آن را هدایت کنند. فقط باید قبل از بازی، چهار باتری قلمی درون آن قرار دهید و سپس توسط ریموت کنترل کوچکش آن را هدایت کنید.