دسته‌ها
اخبار

لیست قیمت ماشین کنترلی، ۴ آذر ترب

بازی نه تنها به عنوان سرگرمی برای فرزندانمان حائز اهمیت است بلکه نقش بسزایی در آموزش و تقویت روحیه کارهای گروهی و رقابتی دارد. علاقه و کنجکاوی کودکان در مورد ماشین، تولید کنندگان اسباب بازی را بر آن داشته است تا با ساخت انواع ماشین بازی سهم ویژه ای از برآورده کردن نیازهای سرگرمی مورد دلخواه آن ها را فراهم آورد. دسته ای از ماشین های کنترلی عیناً از روی مدل های واقعی ساخته شده اند و طرفداران زیادی دارند. کودک شما بسیار ذوق زده خواهد شد اگر بتواند یک ماشین کنترلی فراری، بنز، جیپ یا حتی وانت آبی داشته باشد که نمونه ای از آن را در دنیای واقعی دیده است.

برای مثال زمانی که شور هیجان کودک‌تان را برای بازی با ماشین‌های کنترلی می‌بینید، احتمالا باید به فکر رشته‌های رباتیک و مکانیک برای او باشید تا کمی بزرگتر شد با کنترل ربات خودش این حس لذت‌بخش را درمقیاس بزرگتر تجربه کند. البته اگر آینده تحصیلی را فاکتور بگیریم، ماشین‌های کنترلی یکی از بهترین روش‌های تقویت مهارت‌های مختلف در رشد و تکامل بچه‌ها هستند. پیکو تویز با هدف فروش تجهیزات و وسایل بازی و توسعه فضاهای تفریحی- سرگرمی کودکان فعالیت خود را از سال 1386 با تولید لوازم بازی کودکان و تهیه و عرضه بهترین و معتبرترین برندهای اسباب بازی خارجی و داخلی آغاز نموده است.

  • این ماشین ها برای حرکت به بنزین نیاز نداشته و از برق و انواع باتری استفاده می کنند.
  • برای مثال، یک ماشین کنترلی بزرگ با توجه به سرعت و کارکردش برای مسابقه مناسب نیست در حالی که می تواند به راحتی از مسیر های ناهموار مثل زمین چمن عبور کند و برای مسابقه باید از انواع ماشین کنترلی کوچک انتخاب کنید.
  • وقتی صحبت از خرید ماشین کنترلی می شود، می توانید BMW یا AUDI یا یک ماشین کلاسیک را به کودکتان هدیه دهید.
  • WINFUN 1156 RC TRAIN WITH LIGHT AND SOUND -اسباب بازی قطار کنترلی موزیکال یک اسباب بازی مهیج و سرگرم کننده برای کودکان بالا 1 سال است.
  • این ماشین‌ها دارای ابعاد بزرگتری هستند و در مدل های دو موتوره و تک موتوره تولید می‌شوند.

این تنوع خرید مشتریان را راحت تر کرده، چرا که ایشان کاملا بنا به علاقه و سلیقه و نیاز خود خرید می کنند و اینگونه لذت بیشتری هم از بازی با آن می برند. این اسباب بازی ها کمک می کند آرزوها و هیجانات خود را در مقیاس کوچکی تجربه کنید. در چند سال اخیر اسباب بازی ها و ابزار سرگرمی بزرگسالان (پسران و دختران)رو به افزایش است. در توضیح هر محصول باکس های خاکستری رنگ، نظرات خریداران آن محصول است که برای کمک به انتخاب شما نقل قول کرده ایم.

زمانی که افراد علاقه مند به بازی با ماشین های کنترلی صرف می‌کنند باعث شده این کار به یک تمرین و آمادگی برای مسابقات این رشته تبدیل شود. این مسابقات در سطح کشوری و جهانی در حال برگزاری ست و طرفداران خود را دارد. درست عین ماشین های واقعی، ماشین های 4WD یا دو دیفرانسیل نسبت به ماشین های 2WD یا تک دیفرانسیل قدرت بیشتری تولید می کند. البته در بازار ایران شانس اینکه ماشین کنترلی دو دیفرانسیل با قیمت پایین پیدا کنید بسیار کم است.

ماشین اسباب بازی کنترلی پرتاب چرخشی موشکی missile rotation launch

تجربه هدایت ماشین کنترلی اگرچه به وسیله ریموت کنترل انجام می شود اما لذت بازی با آن تا حد زیادی مشابه واقعیت و شاید حتی بیشتر است. بازی با ماشین های کنترلی معمولاً برای رده سنی بالای 8 سال در نظر گرفته شده است. البته ممکن است ماشین های ساده تر و کوچکتری وجود داشته باشند که برای سنین کمتر از 8 سال نیز مناسب باشند و یا ماشین های پیشرفته ای که با نرم افزار کنترل می شوند و برای سنین بالای 16 سال مناسب خواهند بود. در این دسته تنوع خوبی موجود است و می تواند برای هر کودک علاقه‌مند به ماشین کنترلی گزینه‌ای داشته باشد. تنوع رنگی و امکانات ماشین‌ها خوب هستند و در انتخاب دست بازی می‌توان داشت. ماشین کنترلی از اسباب‌بازی‌های محبوب کودکان محسوب می‌شود که تنوع بسیار زیادی دارد.

ربات اسباب بازی

ماشین های نیز طراحی شده‌اند که ترکیبی از این دو مدل ماشین هستند که علاوه بر قدرت و سرعت دارای شاسی‌های با ارتفاع متوسط هستند و می‌توانند هم در زمینه دریفت و هم در مسیرهای ناهموار از آنها استفاده کرد. در حال حاضر شرکت‌های تولید کننده ماشین‌های اسباب بازی به تولید این ماشین‌ها تمایل بیشتری دارند زیرا نظر هر دو گروه ماشین بازی‌ها را به خود جلب خواهد کرد. اگر به دنبال خرید بهترین ماشین کنترلی برای انجام حرکات نمایشی هستید ، دیریفت بهترین انتخاب برای شما خواهدبود. با کمک این محصول می‌توانید حرکات نمایشی زیادی را روی سطوح صاف داشته باشید. با کمک همین ویژگی دیریفت می‌توانید به راحتی دور پیچ‌های تند بچرخید. به دلیل طراحی این محصول برای حرکات نمایشی باید از آن برای عبور از روی سطوح صاف استفاده کنید.

این مدل ماشین نیز در تنوع بسیار زیادی تولید می‌شوند و رنج سنی سه تا شش سال مخاطبان اصلی این مدل ماشین هستند. امروزه تنوع این مدل ماشین نیز بسیار خوب شده است و کودک حق انتخاب بالای دارد. بعضی از این ماشین‌های سواری با کنترل از راه دور نیز هدایت می‌شوند تا کودک در زمان بازی آسیب نبیند و والدین کنترل بر ماشین داشته باشند. هر چه که زمان می گذرد این ماشین‌ها دارای امکانات بهتری می‌شوند و شباهت بیشتری به ماشین واقعی پیدا می کنند. ماشین‌های نیز با منبع تغذیه سوخت نیتروژنی و یا بنزینی وجود دارند که دارای قدرت بسیار بالایی هستند و در اصل یک ماشین کنترلی حرفه‌ای به شمار می‌آیند.

پسر بچه ها از بازی های هیجانی لذت می برند، مخصوصا اگه این بازی ها را بتوانند خودشان کنترل کنند و سرعت و قدرت بالایی را تجربه کنند. می توان گفت که بازی با ماشین کنترلی خلاقیت و تخیل کودک را تقویت می کند. در حالی که بزرگسالان ممکن است از قرار دادن اتومبیل خود در پارکینگ یا شرکت در بازی های ساختار یافته یا رقابت معمولی راضی باشند، بچه ها تمایل دارند از تخیل خود استفاده کنند و تنظیمات و سناریوهای ساختگی ایجاد کنند. اگر دنبال هدیه برای کودکان 3 سال به بالا میگردین این ماشین کنترلی رو بهتون پیشنهاد میکنیم.