دسته‌ها
اخبار

اسباب بازی فقط توی توی TOY TOY وسایل نقلیه > کنترلی

بازی کردن با این اسباب بازی یکی از بهترین سرگرمی ها برای بچه ها محسوب می شه و جذابیت فوق العاده زیادی برای اون ها داره. در تمام دنیا این اسباب بازی یکی از پر فروش ترین ها محسوب می شه و حتی مسابقات زیادی با اون در سطح ایران و جهان هر ساله برگزار می شه. یعنی لذت بردن از بازی با ماشین کنترلی تنها محدود به بچه ها نیست و تمام اعضای خانواده می تونن از بازی کردن با اون لذت ببرن. به همین دلیل ارزش داره که برای خرید این ماشین ها هر مبلغی پرداخت بشه. یکی از جذاب‌ترین وسیله‌های اسباب بازی که می‌تواند کودکان را به هیجان بیاورد و شور خاصی به دنیای بازی آن‌ها ببخشد، ماشین‌های کنترلی است.

البته ماشین های برقی اصطکاک و صدا کمتری نسبت به ماشین‌های سوختی دارند ولی قدرت آنها کمی کمتر است. تنها مشکل این ماشین های الکترونیکی زمان بازی کمتر و خالی شدن سریع شارژ باتری‌ها می‌باشد که بطور میانگین حدود 30 دقیقه با هر بار شارژ می توان بازی کرد که بسته به قدرت باتری متفاوت می‌باشد. به همین علت قیمت مناسب‌تری نسبت به مدل‌های سوختی دارند و از طرفداران بیشتری برخوردار هستند. البته کودکان برای ابتدا بازی و بازی در خانه و یادگیری، بهتر است از این مدل ماشین آرسی استفاده کنند. فروشگاه کیدبی تویز در کشور از جمله فروشگاه‌های بزرگ اسباب بازی است، خرید ماشین کنترلی از طریق فروشگاه بزرگ کیدبی‌تویز با مناسب قیمت‌ها امکان پذیر گردیده است.

  • ماشین کنترلی بزرگ آفرودی معمولاً از روی لاستیک های بزرگ و آج دار آن شناخته می شود.
  • در حالی که بزرگسالان ممکن است از قرار دادن اتومبیل خود در پارکینگ یا شرکت در بازی های ساختار یافته یا رقابت معمولی راضی باشند، بچه ها تمایل دارند از تخیل خود استفاده کنند و تنظیمات و سناریوهای ساختگی ایجاد کنند.
  • این دو دسته ماشین از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به هم هستند و فقط متخصصان این حوزه توانایی تشخیص آن ها را از هم دارند.
  • ماشین های آفرود کنترلی در رنگ ها و طرح های بسیار متنوع و گوناگون طراحی و تولید شده است.
  • انواع مدل های ماشین های کلاسیک و سنگین، آفرود و آنرود در این بین دیده می شه.

بازی با اسباب بازی های کنترلی برای بزرگتر ها هم جذابه و شاید از این نظر بشه گفت که محدودیت سنی نداره. البته ماشین های کنترلی ساده تر و معمولی تری هم وجود دارن که برای کودکان کم سن ترم مناسب هستن. ماشین کنترلی آفرود جیپ برای طرفداران انواع ماشین کنترلی یک پیشنهاد فوق العاده است.

ماشین کنترلی سرعتی

ماشین کنترلی فرمانی قرمز، یه اسباب بازی ماشین خیلی عالی مناسب کوچولوهای عاشق ماشین بازی و عشق سرعت هست. این ماشین اسباب بازی یه کنترل از راه دور خیلی خفن داره که ماشین شارژی رو به عقب، جلو چپ و راست هدایت میکنه و چراغ های ماشین رو روشن میکنه. ماشین کنترلی آب و خاک با قدرتی که داره میتونه در آب، خاک، برف حرکت کنه و یک ماشین جذاب برای کودکان بالای 4 سال و حتی نوجوانان می باشد.

عروسک دخترانه جدید

با ما همراه باشیم تا با معیارهای انتخاب ماشین کنترلی و تفاوت آن با ماشین شارژی کودک و موتور شارژی کودک آشنا شوید. در دنیای امروز بسیاری از بچه ها در بازی های کودکانه ی خودشون به دنبال تجربه ی هیجان و لذت بیشتر هستن. بچه های امروزی بازی های پر جنب و جوش و پر هیجان رو بیشتر از بازی های صامت و درجا دوست دارن. شاید یکی از علت هایی که بچه ها جذب بازی های ویدیویی می شن همین هیجان دوستی باشه. اما همونطور که می دونین بازی کردن با بازی های ویدیویی برای بچه ها خیلی خوب نیست.

مثلاً طرح هالک یا طرح اسپایدرمن و طرح های دیگه ای که برای بچه ها جذابه. سازنده های اسباب بازی هر کاری که فکرش رو بکنین کردن تا ماشین های کنترلی بیشترین شباهت رو به ماشین های واقعی داشته باشن. در یه زمانی قطارهای دود زا مد شدن و بعد از اون این ماشین کنترلی دودزا به بازار اومد. در فروشگاه سورآل چندین مدل مختلف از ماشین های کنترلی دودزا وجود دارن. این ماشین ها با باتری کار می کنن و با یه دسته از راه دور کنترل می شود. ماشین های دودزا در فروشگاه سورآل در دسته ماشین های آفرود قرار می گیرن و همونطور که از شکل چرخ های اون ها پیداست برای حرکت در راه های ناهموار ساخته شدن.