دسته‌ها
اخبار

ماشین کنترلی پلیس کودک آموز سامانه فروش آنلاین اسباب بازی ،بازی فکری،لوازم التحریر،

حتی مسابقات زیادی در این زمینه در سطح ایران و جهان برگزار می شود و صد البته هیچ کودکی در خانواده نباید از لذت بازی با ماشین های کنترلی محروم بماند. گرچه مناسب بودن قیمت ماشین کنترلی نیز اهمیت دارد، اما فواید بسیاری که از بازی با ماشین کنترلی نصیب بچه ها می شود که ارزش این هزینه را دارد. ماشین های جنگی مثل تانک و ماشین اسباب بازی کامیون نیز طرفداران خاص خود را بین کودکان و حتی بزرگسالان دارد.

والدین کودکان به خوبی می‌دانند که انتخاب یک اسباب بازی باید با توجه به نیاز کودکان صورت گیرد. سنین 3 تا 6 سالگی بهترین زمان برای بازی با جذاب‌ترین و مهیج‌ترین نمونه از اسباب بازی‌ها است. مرکز اسباب بازی کیدبی تویز از جمله فروشگاه‌های درجه یک اینترنتی در بخش فروش بی‌واسطه و عمده ماشین کنترلی به عنوان یکی از اسباب بازی‌های پرفروش می‌باشد. قیمت خرید مستقیم این اسباب بازی در فروشگاه کید بی تویز یک قیمت منحصر به فرد است. قدرت بالا، زمان بازی بیشتر، ابعاد بزرگتر و صدای پرقدرت از ویژگی‌های است که افراد علاقه‌مند به این مدل ماشین را به خود جذب می‌کند. برد این کنترل می‌تواند در ماشین‌های مختلف متفاوت باشد که هر چقدر ماشین اسباب بازی حرفه‌ای‌تر باشد این برد بیشتر نیز می‌شود.

  • خرید اینترنتی قطار بازی، دوچرخه بازی و ماشین کنترلی از مارک های معروف از طریق توی سان امکان پذیر است.
  • سرعت آن ها کم تر از بقیه مدل ها است اما نه به اندازه ماشین های آفرود.
  • آن ها خودشان را به جای والدین در هنگام رانندگی تصور می کنند و با ژستی مانند افراد بزرگسال ماشین را کنترل می کنند.
  • امروزه فروشگاه کیدبی تویز عرضه کننده جدیدترین نمونه از ماشین‌های کنترلی برای کوکان می‌باشد.
  • کودک میتواند با ریموت کنترلی به جهت های راست ، چپ ، جلو ، عقب برود وبا این ماشین بازی کند.

بچه ها در سنین بالاتر از دانش خود در مورد مهارت های حرکتی استفاده می کنند تا در صورت نیاز هر قطعه ای را جدا کنند، یا وقتی باتری کم است، آن را تعویض کنند. چنین مهارت های کوچکی در دراز مدت به مزایای بزرگتری تبدیل می شوند. آنها در نهایت مهارت هایی را برای درک بخش های مختلف، عملکردها و ویژگی های یک وسیله نقلیه به دست می آورند. درست مانند ماشین های واقعی، یک ماشین کنترلی نیز به سطح خاصی از نظم و هماهنگی نیاز دارد.

برای همین اندازه مقیاس ماشین اسباب بازی به ماشین واقعی مهم می شود. این اسباب‌بازی‌ها به قدری می‌توانند تخیلات کودکان را رشد بدهند و قدرت خیال بافی آنها را افزایش دهند که آنها می‌ توانند در رابطه با آینده خود با بازی کردن با این ماشین و ربات‌های کنترلی تصمیمی مهم بگیرند. بسیاری از این اسباب بازی‌های کنترلی برای کودکان 6 سال به بالا مفید هستند. زیرا کودکانی زیر 6 سال؛ قابلیت هدایت ماشین با استفاده از ریموت کنترل را ندارند.

خرید از دنیای اسباب بازی

همچنین بچه ها یاد می گیرن که برای تغییر جهت باید در نشان دادن عکس العمل سرعت به خرج بدن. ماشین کنترلی با داشتن لذت و هیجان زیاد تمام این مهارت های مهم رو در وجود بچه ها تقویت می کنه. شما با خریدن این ماشین نه تنها بچه ها رو خوشحال می کنین بلکه باعث می شین مهارت هایی در وجود اون ها رشد پیدا کن که در تمام طول زندگی به دردشون می خوره. خریدن بعضی از اسباب بازی ها مثل سرمایه گذاری برای بچه ها می مونه. اسباب بازی ماشین رباتیک تبدیل شونده، یه ماشین کنترلی هوشمند خیلی باحاله که با استفاده از کنترل از راه دور تا فرکانس 2.4g هرتز قابل کنترل هست. ماشین کنترلی مدل Deformation Motorbike 3733،قابلیت تبدیل شدن به ربات، چرخش 360 درجه و پخش افکت های صوتی رو داره.

ماشین کنترلی کانسپت

از بهترین ماشین کنترلی موجود در بازار نمونه‌های تراک می‌باشد که دارای شاسی بلندتری نسبت به نمونه‌های آنرود می‌باشد و اما نمی‌توانیم آنها را در دسته‌ بندی آفرود نیز قرار دهیم. طراحی ظاهری این محصول شباهت بسیار زیادی با وانت دارد که می‌تواند در مسیرهای خاکی ، آسفالت و … نیز به راحتی حرکت کند. البته لازم است بدانید تراک قابلیت عبور از مسیرهای سنگلاخی را ندارد. شاید نقش اصلی ماشین اسباب بازی ، سرگرم کردن کودکان باشد اما نمیتوان تأثیر مثبت و سازنده ای که بر روحیه ی کودک میگذارد را نادیده گرفت . ماشین بازی باعث می‌شود تا کودک دنیای پر از ماشین بیرون را بهتر درک کند.

انواع ماشین کنترلی در هایپرباکس

زیرا استفاده از ماشین های کنترلی الکتریکی، نیازی به مراقبت پیچیده و تخصصی نداشته و هرکسی میتواند به راحتی از آن استفاده و آن را مدیریت‌ کند. پیشنهاد می کنیم از قبل محل بازی مناسبی را برای لذت بردن از بازی با ماشین های کنترلی خود در نظر بگیرید. ماشین های کنترلی سرعتی به محیطی هموار و وسیع برای نشان دادن نهایت سرعت خود دارند. بعضی از ماشین های کنترلی تبدیل شونده هستند و حین حرکت می توانند به ربات تبدیل شوند.