دسته‌ها
اخبار

ماشین کنترلی قیمت و خرید انواع ماشین کنترلی کودک-اسباب بازی نامکو

به دلیل محبوبیت ماشین کنترلی در بین کودکان به ویژه پسرها مهارت های ویژه ای در آنها تقویت می شود به خصوص در سنین کودکی شروع به درک مکانیک یک ماشین می کنند. کودکان خردسال معمولاً مراقبت از ماشین کنترلی شما را یاد می گیرند. اسباب بازی ماشین آتشنشانی کنترلی از بهترین مواد اولیه ساخته شده است.

  • زیرا این قیمت‌ها به جهت حذف واسطه‌ها تعیین گردیده‌اند و این موضوع ارتباط کاملا مستقیمی با کاهش نهایی قیمت‌ها دارد.
  • و تجربه ای شبیه به واقعیت را برای شما به ارمغان میاورند ، ماشین هایی که برای حرکت نیاز به بنزین دارند و متقابلا نیاز شما را تا حد بالایی براورده میسازند.
  • امروزه تنوع این مدل ماشین نیز بسیار خوب شده است و کودک حق انتخاب بالای دارد.

شما با خرید ماشین اسباب بازی از فروشگاه اسباب بازی بازی موز، علاوه بر اطمینان از کیفیت کالای خریداری شده، می توانید از تخفیف های مختلف سایت بهره مند شده و کالای مورد نظرتان را با قیمت مناسب و ارزان تهیه کنید. برند‌های تولید کننده این اسباب بازی‌ها بسیار متنوع و زیاد هستند که برخی از رقبای خود خوشنام‌تر هستند مانند مایستو Maisto، ام زد Mz، ویلی Welly بسیاری از برند‌های تولید کننده ماشین کنترلی و ماکت ماشین که در دنیا شهرت دارند. در دنیا ماشین های بسیار زیادی تولید می‌شوند که هر یک برای خود دارای ویژگی‌های خاصی هستند و علاقه‌مندان خاص خود را دارند.

این فروشگاه یک مرکز کاملا استراتژیک برای خرید انواع اسباب بازی‌ها از جمله جدیدترین نمونه‌های ماشین کنترلی است. هم چنین با نگاهی به کیفیت و قیمت ماشین‌های کنترلی در این مرکز، قطعا با بهترین فرصت رو به رو خواهید شد. وقتی بخواهیم برای کودکان اسباب باز بخریم قطعا ماشین کنترلی بسیار انتخاب جذابی خواهد بود. کودک از سه سالگی به راحتی با ماشین کنترلی های ساده می تواند بازی کند و هماهنگی چشم و دست پیدا کند اما هدف این است که کودک با این وسیله حسابی سرگرم شود و ساعتی با کنترل کردن یک ماشین غرق در دنیای خود شود. شاید کودک نیازی به یک ماشین کنترلی حرفه ای نداشته باشد اما خرید یک ماشین کنتری اسباب بازی برای او مناسب خواهد بود.

ماشین های سنگین دیگری نظیر جرثقیل، ماشین بتن ساز یا لودر کنترلی و ماشین های سنگین دیگری نیز وجود دارند که از راه دور قابل کنترل هستند. بعضی از ماشین های کنترلی تبدیل شونده هستند و حین حرکت می توانند به ربات تبدیل شوند که اصطلاحاً به آن ها آتوبات هم می گویند و برگرفته از فیلم تبدیل شوندگان ساخته شده اند. برای مثال یک ماشین سنگین بتن ساز کنترلی می توان به یک جنگجوی خطرناک نیز تبدیل شود و یک اسباب بازی دو منظوره برای بچه ها به شمار بیاید. ماشین های کنترلی بسته بندی های مرتب و زیبایی دارند و هدیه های ارزنده ای برای کودکان محسوب می شوند. آیا از خرید ماشین کنترلی برای خود هیجان زده می‌شوید ؟ ما هم علاقه بسیاری به این اسباب بازی پسرانه عالی داریم. ماشین‌های کنترلی خاص بیش از سایر دیگر ماشین بازی به تعمیر و نگهداری نیاز دارند.

رینگ-خرید اسباب بازی

پسرها در کودکی از هیجانات بیشتری برخوردار هستند و این موضوع منجر به انتخاب یک اسباب بازی مهیج خواهد شد. ماشین اسباب بازی METAlS دارای دو دیفرانسیل 2.4 کانالی و سه موتور پر قدرت است،لاستیک و رنگ های این ماشین شبیه مدل واقعی است. بیشتر پسربچه هایی که ماشین دوست دارند، می خواهند در آینده راننده شوند. این محصول زیبا با ریموت کنترلی حرکت میکند که باعث میشود کودک حس رانندگی را بیشتر درک کند.

ماشین پلیس و هیجان فرو رفتن در نقش پلیس

توصیه می کنیم هنگام ثبت سفارش، ماشین کنترلی مطابق گروه سنی مورد نظرتان را انتخاب کنید. اتومبیل هایی برای کودکان تا 2 سال، برای کودکان 3 تا 4 ساله، 5 تا 7 سال، 8 تا 11 ساله و برای کودکان 12 ساله و بالاتر وجود دارد. این اتومبیل ها در رنگ های مختلف خیره کننده مانند سیاه، قرمز، زرد، سبز، آبی و صورتی در دسترس هستند. ریموت کنترل این اسباب بازی‌ها، هوشمند طراحی شده است و با سنسورهایی که دارد، جهت حرکت ماشین را به هر سمت و سویی که فرزندتان بخواهد هدایت می‌کند.

ماشین کنترلی فرمانی قرمز، یه اسباب بازی ماشین خیلی عالی مناسب کوچولوهای عاشق ماشین بازی و عشق سرعت هست. این ماشین اسباب بازی یه کنترل از راه دور خیلی خفن داره که ماشین شارژی رو به عقب، جلو چپ و راست هدایت میکنه و چراغ های ماشین رو روشن میکنه. ماشین اسباب بازی لامبورگینی کنترلی زرد، یه انتخاب عالی برای بچه های عاشق اسباب بازی ماشین هست.ماشین کنترلی مسابقه ای لامبورگینی یه کنترل از راه دور داره که باعث حرکت ماشین کنترلی مسابقه ای به سمت جلو و عقب، چپ و راست میشه. ماشین اسباب بازی لامبورگینی کنترلی آبی، یه انتخاب عالی برای بچه های عاشق اسباب بازی ماشین هست.ماشین کنترلی مسابقه ای لامبورگینی یه کنترل از راه دور داره که باعث حرکت ماشین کنترلی مسابقه ای به سمت جلو و عقب، چپ و راست میشه. ، ماشین کنترلی آفرود ، مسابقه ای ، باگی و سرعتی و… با کیفیت بالا به فروشگاه اسباب بازی بازی موز مراجعه نمایید.

ماشین های کنترلی که برای حرکت سریع طراحی شده اند، تفاوت های ظاهری مشخصی با انواع ماشین های آفرود دارند. این ماشین ها بدنه ای باریک تر و کشیده تر دارند تا بتوانند سرعت بیشتری بگیرند و قطر لاستیک ها نسبت به دیگر ماشین های کنترلی آفرود، کمتر است تا در حرکت تیزتر باشند. ماشین های آفرود لاستیک های پهن تری دارند و برای سطوح نا هموار طراحی شده اند. در فضای باز و روی چمن و در جاده های خاکی و نا هموار نیز می توان لذت کنترل از راه دور ماشین های آفرود را تجربه کرد. بعضی از مدل های آفرود قابلیت صخره نوردی نیز دارند و حتی می توانند از پله های کوتاه نیز عبور کنند و بالا بروند.