دسته‌ها
اخبار

ماشین بازی استانت کنترلی مشاهده تصاویر و بررسی مشخصات بازی هویو

یکی از این مدل ها ماشین های سرعتی هستن که از راه دور کنترل می شن و با سرعت مسیری رو طی می کنن. مدل بعدی ماشین های قدرتی هستن که نمونه ی مینیاتوری از ماشین های آفرود محسوب می‌شن و جاده های صعب العبور رو می تونن طی کنن. انواع مدل های ماشین های کلاسیک و سنگین، آفرود و آنرود در این بین دیده می شه. برای ساخت بسیاری از این ماشین ها برای بچه ها از طرح های کارتونی کودکان مثل اسپایدرمن و غیره هم استفاده شده تا برای بچه ها جذابیت بیشتری داشته باشه. تنوع زیاد این ماشین ها در فروشگاه سورآل کمک می‌کنه تا با هر سلیقه ای بتونین ماشین دلخواه فرزندتون رو تهیه کنین.

  • ماشین کنترلی جزو اسباب بازی‌های پسرانه و محبوب کودکان علاقه‌مند به اتومبیل است.
  • داشتن یک ماشین کنترلی جنگی مثل تانک یا کامیون نظامی و بازسازی صحنه های پیروزی برای بچه ها جذاب است.
  • شاید نقش اصلی ماشین اسباب بازی ، سرگرم کردن کودکان باشد اما نمیتوان تأثیر مثبت و سازنده ای که بر روحیه ی کودک میگذارد را نادیده گرفت .

اطلاعاتی ارسالی از کنترل به گیرنده رسیده و موتور ماشین دستور را اجرا می‌کند. به تازگی ماشین‌های کنترلی نیز وارد بازار اسباب بازی شده‌اند که کودکان را به خود علاقه‌مند کرده‌اند و از طرفداران بسیاری برخوردار شده‌اند. ماشین کامیون کنترلی که در مدل‌های راه سازی و خدمات شهری تولید می‌شوند و از جمله اسباب بازی کنترلی محبوب در بین کودکان می‌باشند. ماشین کنترلی اسباب بازی شارژی نیز مدل سواری هستند و کودکان درون می‌نشینند و رانندگی می‌کنند نیز دارای کنترل از راه دور هستند که برای ایمنی بازی کودک طراحی شده است. خرید ماشین کنترلی با توجه به تنوع در قیمت، مدل، طراحی، کارایی و… کمی چالش برانگیز است.

دختران کوچک، بزرگسالان و بچه ها در هر سنی از بازی کردن با این اسباب بازی های کوچک لذت می برند. وقتشه به وسیله پیچ گوشتی برقی اجزای پشت این ماشین کنترلی رو باز و بسته کنی. این ماشین کنترلی با جلوه های نوری و صوتی برای کودکان بالای 3 سال مناسبه.

از این رو بسیاری از بزرگسالان نیز از این ماشین های کنترلی برای گذراندن اوقات فراغت خود استفاده می‌نمایند. توصیه می کنیم هنگام ثبت سفارش، ماشین کنترلی مطابق گروه سنی مورد نظرتان را انتخاب کنید. اتومبیل هایی برای کودکان تا 2 سال، برای کودکان 3 تا 4 ساله، 5 تا 7 سال، 8 تا 11 ساله و برای کودکان 12 ساله و بالاتر وجود دارد.

اگر یک ماشین با کیفیت ساده باتری خور برای یک کودک بهترین گزینه باشد ولی برای یک فردی که از ماشین انتظار مسابقه دادن دارد و یا ماشین سوختی احتیاج دارد اصلا گزینه مناسبی نیست. ماشین‌های کنترلی بسته به منابعی که در تامین انرژی آنها دخیل هستند به دو دسته الکتریکی و سوختی تقسیم می‌شوند. ماشین‌های الکتریکی دارای نوعی باتری لیتیومی‌اند و اما نمونه‌های سوختی از دونوع مختلف سوخت نیترو و بنزین استفاده می‌کنند.این نوع دسته بندی روی قیمت محصول تاثیر بسیار زیادی دارد.

سرعت

این اتومبیل ها در رنگ های مختلف خیره کننده مانند سیاه، قرمز، زرد، سبز، آبی و صورتی در دسترس هستند. اکثر ماشین های کنترلی در واقع ساخته شده از روی ماشین های واقعی هستن که فقط اندازه ی کوچکتری دارن. انواع ماشین های شاسی بلند، ماشین های جنگی و صخره نورد در بین اون ها دیده می شه.

آیا شما هم از رفتن به دنیای هیجان انگیز و لذت بخش مسابقات رانندگی لذت می برید؟ امروزه اسباب بازی های مسابقه ای در بین کودکان بسیار پر طرفدار شده است. این اسباب بازی ها سبب می شود تا با دوستانتان در مقیاس کوچک تر در فضای مسابقه و هیجان قرار بگیرید. امروزه اسباب‌بازی‌های تعاملی بسیاری پدید آمدند که سودمند و آموزش دهنده هستند. ماشین کنترلی لندرور مدل رنجرور برای طرفداران انواع ماشین کنترلی یک پیشنهاد فوق العاده است. اگر به دنبال یک ماشین کنترلی حرفه ای می گردید، این محصول انتخاب فوق العاده ای است. ماشین سنگین کنترلی برای بچه های علاقمند به ماشین های سنگین مثل کامیون بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز است.

کانون پرورش فکری-خرید اسباب بازی

به عنوان مثال در کیدبی تویز ماشین کنترلی وجود دارد که تنها با یک دکمه روشن و خاموش می شود و این مورد برای پسربچه ها و یا دختربچه های زیر یک سال مناسب می باشد. بعضی از خانواده ها در دورهمی ها و پیک نیک رفتن ها از این اسباب بازی پسرانه استفاده می کنند و اوقات خوب و شادی را در کنار اعضای خانواده برای خودشان رقم می زنند. کنترل هیجان و انرژی پسربچه ها همیشه برای والدین یک دغدغه بوده است. انرژی که در هنگام کنترل و به حرکت درآوردن ماشین صرف می کنند؛ بسیار زیاد است.

Mytoys-خرید اسباب بازی

از بهترین ماشین کنترلی موجود در بازار نمونه‌های تراک می‌باشد که دارای شاسی بلندتری نسبت به نمونه‌های آنرود می‌باشد و اما نمی‌توانیم آنها را در دسته‌ بندی آفرود نیز قرار دهیم. طراحی ظاهری این محصول شباهت بسیار زیادی با وانت دارد که می‌تواند در مسیرهای خاکی ، آسفالت و … نیز به راحتی حرکت کند. البته لازم است بدانید تراک قابلیت عبور از مسیرهای سنگلاخی را ندارد. شاید نقش اصلی ماشین اسباب بازی ، سرگرم کردن کودکان باشد اما نمیتوان تأثیر مثبت و سازنده ای که بر روحیه ی کودک میگذارد را نادیده گرفت . ماشین بازی باعث می‌شود تا کودک دنیای پر از ماشین بیرون را بهتر درک کند.