دسته‌ها
اخبار

بازی دونه فروشگاه تخصصی اسباب بازی، بازی فکری و کتاب کودک-اسباب بازی نامکو

با فیگورهای باکوگان رقابت کرده و هر دور را پرقدرت‌تر از قبل بجنگید. ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است. همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. برای داشتن تجربه خرید بهتر برای حساب شخصی خود کلمه عبور تعیین کنید. © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آریاکید بوده و نقل مطالب با ذکر ماخذ مجاز است.

  • استفاده از محتوای موجود سایت در رسانه های دیگر مجاز نیست و پیگرد قانونی دارد.
  • نی نی لند دارای محبوب ترین وسایل بازی روز دنیاست از جمله پرطرفدارترین اسباب بازیهای دخترانه موجود در این فروشگاه می توان به انواع عروسک ، تلفن بازی دخترانه ، بازی مربوط به آشپزی ، بازی آرایشی ، لوازم پزشکی و کاردستی، انواع وسایل بازی دخترانه برای سیسمونی اشاره کرد.
  • در بازی بین خرید اسباب بازی رضایت بخشی را می توانید تجربه کنید.
  • با استفاده از گزینه “نمایش نوار کناری” می‌توانید محصولات را فیلتر کنید تا سریعتر به نتیجه برسید.
  • فروشگاه اینترنتی اسباب بازی بازی بین یک سایت تخصصی با استراتژی تبدیل شدن به مرجع جامع در زمینه معرفی، نمایش، عرضه، فروش خرد و فروش عمده اسباب بازی است.

ویژگی بعدی جنس بدنه اسباب بازی است که حتماً باید نشکن بوده و از مواد مستحکم و با دوام تولید شده باشد. باید توجه داشت هیچ قطعه تیزی نداشته باشد و هیچ قطعه کوچکی از آن جدا نشود زیرا کودک قطعات کوچک را می‌خورند و شاید باعث خفگی کودک شود. ویژگی دیگر در این سری از اسباب بازی آموزشی بودن آن است تا کودک در زمان بازی علاوه بر سرگرمی توانای‌های خود را بالاتر ببرد و از حواس پنجگانه خود بهترین استفاده را داشته باشد تا باعث تقویت این حس شود. به توان بالایی برسانند از این رو انتخاب و خرید اسباب بازی مناسب با سلیقه و توانایی های کودک دلبندتان می تواند از مهم ترین تصمیمات هر پدر و مادری باشد.

این تفنگ های اسباب بازی آبپاش به جای استفاده از ساچمه و خشاب و فلز ، بدنه آن پلاستیک مقاوم بوده و به جای گلوله از آب استفاده می شود که خطر آن بسیار کمتر از تفنگ های دیگر است. همانطور که میدانید با گسترش تکنولوژی و رونق بازار تلفن همراه هوشمند و تبلت ، اغلب کودکان و نوجوانان بیشتر وقت خود را صرف بازی و سرگرمی با آن می کنند و فرصت استفاده از مهارت های فکری و آموزشی را از دست می دهند. بنابراین شایسته است که یک پدر و مادر دلسوز برای جبران این امر مهم با خرید محصولات فکری و آموزشی جریان این سرگرمی مفید و جدید را برای فرزندان خود تهیه کنند. این پازل چوبی برای آموزش رنگ ها یک اسباب بازی فکری کاملا ایده آله. یکی از انواع ضروری اسباب بازی برای کودکان اسباب بازی آموزشی است.

زرافه-خرید اسباب بازی

این پک ها با تنوع بسیار زیادی مانند ست بشقاب ، لوازم پیک نیک و چای خوری ، ماکروفر ، اجاق گاز ،جارو برقی ،اتو ،و… در انواع مدل فلزی و پلاستیک مرغوب می باشد. لوازم خانگی مینیمال با کارایی مشابه نمونه واقعی برای کودک میتواند بسیار جذاب و مهیج باشد. پیکو تویز با هدف فروش تجهیزات و وسایل بازی و توسعه فضاهای تفریحی- سرگرمی کودکان فعالیت خود را از سال 1386 با تولید لوازم بازی کودکان و تهیه و عرضه بهترین و معتبرترین برندهای اسباب بازی خارجی و داخلی آغاز نموده است.

مشاغل مختلف را امتحان کنند، تصمیم‌گیری کنند و از اشتباهاتشان درس گیرند. بازی کردن به تعاملشان با دیگران کمک می‌کند و به واسطه این کار می‌توانند دوستان جدیدی پیدا کنند و زندگی در اجتماع را یاد بگیرند.بازی کردن باعث تقویت ذهنی و جسمی کودکان خواهند شد، زیرا کودکان همواره سعی دارند بازی‌های جدیدی خلق کنند و این به رشد ذهنیشان کمک خواهد کرد. از طرفی بازی کردن منجر به حرکت و جنب و جوش کودک می‌گردند و رشد جسمی و حرکتی کودک را تسریع می‌کنند. بنابراین انتخاب وسایل مناسب برای بازی که بدون دغدغه خاطر فرزندتان را ساعت‌ها سرگرم سازد می‌تواند به شما در تربیت کودکتان کمک کند. حتما شما هم انیمیشن ربات ها_ 2005 را دیده اید و با دنیای رادنی جوان و خیال پرداز و شاد ، آشنا هستید. ربات های کنترلی ، اولین ایده بشر برای شروع یک شاخه جدید و استفاده از هوش مصنوعی برای آسان تر شدن زندگی انسان ها و کمک برای بهبود کارهای روزمره بود.

روانشناسان معتقدند انتخاب وسیله بازی مناسب برای کودک از اهمیت بالایی برخورداراست بدلیل اینکه در شکل دادن به ذهنیت عاطفی و روانی کودک نقش بسزایی دارد . اسباب‌بازی و آدمک‌های کابوی‌ها و سرخ‌پوستان، از وسایل مورد علاقه بسیاری از کودکان، به خصوص پسربچه‌ها است. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی نی نی بازار فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

آیا امکان خرید اسباب بازی به صورت حضوری وجود دارد؟

یک بازار برای خرید و فروش محصولات مختلف با کیفیت و قیمت‌های متفاوته. این‌جا با فروشندها و خریدارهای واقعی سروکار داری؛ نه انبارهای درندشت و بزرگ، چون باسلام بازار آدم‌هاست. هر محصولی که دنبالش بگردی توی این بازار هم عمده هم تکی در انواع مختلف و از شهرهای مختلف پیدا می‌شه. این غرفه‌دارها از هر جایی از ایران حتی از هر جایی از جهان دارن محصولشون رو به شما می‌رسونن. امتیاز هر محصول و تجربه‌ای که مشتری‌های دیگه پای هر محصول ثبت کردن و یا گفت‌وگو با خود غرفه‌دارها و یا مشورت با خریدارهای قبلی بهت کمک می‌کنه که بتونی محصول بهتری رو انتخاب کنی. تفنگ ساچمه ای یا همان شات گان ها ، که می توان ادعا کرد بیشترین شباهت را به سلاح گرم دارند.

نهالک- خرید اسباب بازی

به صورت عمومی همه ما پذیرفته ایم که کودکان به وسایل بازی از نظر جنسیتی جذب میشوند بسیاری از این بازی ها مانند عروسک های گوشتی ،فیگورهای شخصیت های مختلف مانند باربی ،دختر کفشوزکی ،اسپایدرمن ،ماشین های مختلف و…از نظر جنسیت متفاوت میباشند . معمولا برای هر اسباب بازی رده سنی مشخصی وجود دارد که روی آن درج شده است. لگو یا همان ساختنی برگرفته از کلمه leg godt به معنی خوب بازی کردن است که شامل قطعاتی پلاستیکی یا کائوچویی است که با اتصال آنها به یکدیگر ، به راحتی قابل جدا شدن است و با این قاعده میتوان بسیاری از اجسام زیبا و خلاقانه مانند ؛ خانه ، قلعه ، ماشین ، هواپیما ، شخصیت های کارتونی و… را ساخت. همچنین وجود آدمک های لگویی معروف در میان این قطعات ساختنی برای تزیین نهایی لگو بسیار زیبا و خیره کننده است. این سری اسباب بازی به کودک شما کمک می کند ، تا آراستگی را از سنین پایین تر یاد بگیرند و بتوانند قبل از مهمانی خود را آماده کنند.

انوع اسباب بازی شامل اسباب بازی فکری، ماشین اسباب بازی، انواع اسباب بازی پسرانه و دخترانه . عروسک و… تقسیم بندی شده تا به‌راحتی بتوانید اسباب بازی مورد نظرتان را انتخاب کنید. از دیگر انواعی که می‌تواند برای دختربچه‌ها و پسربچه‌ها و حتی بزرگسالان هم جالب باشد، اسباب بازی فکری است که در نی نی لند تنوع بسیار زیادی دارد. علاوه بر بازی‌های فکری مورد علاقه‌ی بزرگسالان می‌توان به ماکت ماشین و موتورها که از روی نمونه‌ی واقعی و با رعایت جزییات ساخته شده‌اند اشاره کرد. برای علاقمندان به پرواز هم می‌توان به هلیکوپتر اسباب بازی و پهپاد اسباب بازی اشاره کرد. این پهپادها توسط ریموت کنترل هدایت می‌شوند و حس یک پرواز واقعی را به کاربر تلقین می‌کنند.