دسته‌ها
اخبار

ماشین کنترلی قیمت و خرید انواع ماشین کنترلی کودک

اسباب بازی آمبولانس موزیکال به فرزندان شما کمک می کند تا مراقبت از دیگران را بیاموزند. در کل تمامی ماشین کنترلی ها بر اساس قراردادهای بین المللی مناسب بالای افراد بالای 3 سال بوده و در مورد این افراد محدودیتی وجود ندارد. بسته به مدل و برند ماشین کنترلی و آپشن هایی که هر ماشین دارد قیمت آنها از 100 هزار تومان به بالا می باشد. این دسته محصول بیشتر مناسب سنین پایین است و صرفا جهت سرگرمی خریداری شده و قابلیت های ماشین های حرفه ای را ندارد. ماشین های کنترلی ساخته شده از روی ماشین های واقعی، ماشین های شاسی بلند، ماشین های جنگی، ماشین های جاده نورد، ماشین های صخره نورد، ماشین های سنگین و … در بین انواع ماشین های کنترلی قرار دارند و تنوع رنگ نیز در آن ها بسیار گسترده است.

رانندگی، نگهداری و تعمیر ماشین کنترلی به کودک کمک می‌کند تا مفاهیم مهندسی مکانیک مانند چرخ دنده، سیستم تعلیق و اهمیت تعمیر و نگهداری را فرا بگیرد. کودک می‌تواند علمی را که در مدرسه یاد می‌گیرد را با یک ماشین کنترلی در دنیا واقعی بیاموزد و مفهوم فیزیک و مکانیک و ریاضی را بهتر درک کند. از دیگر بهترین سری ماشین‌ کنترلی می‌توان به نمونه‌های آنرود اشاره کرد. این نوع ماشین سرعت بالاتری نسبت به نمونه‌های قبلی دارد و اما تنها قابلیت حرکت روی مسیر هموار را داراست.

این مدل از ماشین های کنترلی که عکس اون رو می تونین در بین تصویر های این صفحه ببینین، برای بچه های کوچیک تر مناسب هستن. هرچی بچه ها بزرگ تر می شن به ماشین‌هایی علاقه پیدا می کنن که که ظاهری شبیه تر به ماشین های دنیای واقعی داشته باشه. به همین دلیل بهتره برای خرید بهترین ماشین کنترلی از خود بچه ها هم نظرخواهی کنین.

قطعات این ماشین کنترلی را باید به هم متصل کنید همچنین در این مدل ماشین ها دو نوع منبع تغذیه گاز و باتری وجود دارد. نسخه های گازسوز به نوع خاصی از سوخت نیاز دارند و صدایی بسیار شبیه به یک ماشین واقعی دارند. با این اسباب بازی ها، کودکان یاد می‌گیرند که دستورالعمل‌ها را دنبال کنند و از تخیل خود برای ساختن ماشین رویاهای خود استفاده کنند.

ماشین های سنگین دیگری نظیر جرثقیل، ماشین بتن ساز یا لودر کنترلی نیز وجود دارند که از راه دور قابل کنترل هستند. از مشخصه ظاهری این ماشین ها می توان به بدنه کشیده، لاستیک هایی با قطر کوچکتر و شاسی خوابیده اشاره کرد . سرعت بالای این ماشین ها قابلیت های جذاب دیگری مثل دریفت زدن ، دور در جا، تیکاف را باعث شده است. ماشین های کنترلی باگی برای سطوح صاف و هموار مانند آسفالت ها و پیست های ورزشی مناسب هستند. باتری از مهمترین اجزای اسباب بازی هایی مانند ماشین کنترلی، قطار اسباب بازی و میکروفن اسپیکر دار است که روی عملکرد کلی آن ها تاثیر به سزایی دارد.

  • از این ماشین‌ها برای دریفت کردن و یا تیک آف استفاده می‌شود زیرا دارای دور موتور خوبی هستند که برای این کار طراحی شده‌اند.
  • پسرها در کودکی از هیجانات بیشتری برخوردار هستند و این موضوع منجر به انتخاب یک اسباب بازی مهیج خواهد شد.
  • برای خرید بهترین ماشین کنترلی باید آیتم های بسیار زیادی را در نظر بگیرید.
  • با مراقبت از ماشین کنترلیتان، این اسباب بازی دوام بیشتری خواهد داشت و به یک تجربه ارزشمند تبدیل می شود.
  • ماشین بازی باعث می‌شود تا کودک دنیای پر از ماشین بیرون را بهتر درک کند.

موتورهای براشلس بادوام تر ، سریع تر و پر قدرت تر هستند و از باتری استفاده می کنند. در دفعات اول استفاده بیشتر تمرکز خود را بر روی کنترل ماشین های RC بگذارید و کمتر به سرعت توجه کنید. ماشینی را انتخاب کنید که کار با آن آسان باشد و بتوانید سرعت آن را با خود هماهنگ کنید . ماشین های کنترلی الکتریکی اصطحکاک و استهلاک بسیار کمتری داشته و می‌تواند دوام و طول عمر زیادی دارند . یکی از اصلی‌ترین دسته‌بندی‌های ماشین RC یا کنترلی، بر اساس نوع سوخت مصرفی آن‌ها است که بر این اساس به دو دسته ی بنزینی و الکتریکی تقسیم می شوند. این نوع ماشین‌ها برای انجام حرکات نمایشی بر روی سطوح بسیار صاف طراحی شده اند.

ماشین کنترلی تصادفی

برای مثال یک ماشین سنگین لودر کنترلی می تواند به یک ربات جنگنده تبدیل شود . ماشین های کنترلی هدیه های باارزشی برای کودکان به حساب می آیند و دارای جعبه های جذاب و مناسبی جهت هدیه دارند . برای بچه هایی که به ماشین های سنگین مثل کامیون اسباب بازی تمایل دارند، ماشین های سنگین کنترلی بسیار جذاب و مهیج است.

انواع ماشین های کنترلی

انتخاب یک اسباب بازی جذاب برای کودکان قطعا تاثیر بسزایی بر تخلیه انرژی کودکان خواهد داشت. مدل از ماشین‌ها نیز هستند که کودک می توانند بروی آنها سوار شوند و مانند یک اتومبیل واقعی با آنها رانندگی کنند. این ماشین‌ها دارای ابعاد بزرگتری هستند و در مدل های دو موتوره و تک موتوره تولید می‌شوند. قدرت این موتورها متفاوت می‌باشند و بر اساس قدرت و سرعت متغیر هستند.

شما در هنگام خرید اسباب بازی باید به قابلیت ها و آپشن های آن توجه داشته باشید. مطمئناً هیچکس دوست ندارد ماشین کنترلی که خریداری کرده است به سرعت خراب شود و انتظار دارد سالیان متمادی از ماشین کنترلی خود استفاده کند و از بازی با آن لذت ببرد. به همین جهت لازم است ماشین های کنترلی با کیفیت در بازار را خریداری کنید تا از دوام آن ها مطمئن باشید. ماشین های کنترلی به دلیل حرکت و برخورد با موانع باید رنگ ثابت و همچنین قطعات محکمی داشته باشند تا آسیب نبینند. دنیای اسباب بازی بهترین و معتبر ترین برند ها را برای شما گردآوری کرده است. از جمله اسباب‌ بازی‌ هایی که با پیشرفت تکنولوژی روی کار آمده‌اند، ماشین کنترلی است.

فروشگاه اسباب بازی هویو، یک تیم جوان و پویا متشکل از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف است که زیر نظر پارک علم و فناوری شریف در جهت ساختن دنیایی بهتر برای کودکان تلاش می‌کند. هویو تلاش می‌کند تا خرید اسباب بازی هوشمندانه و متناسب با شخصیت و نیاز کودک باشد و به همین جهت والدین می‌توانند با انجام تست هوش هویو استار بهترین اسباب بازی را برای کودک خود تهیه کنند. همچنین در فروشگاه اسباب بازی هویو همه محصولات با دقت بررسی می‌شوند و تنها اسباب بازی با کیفیت و درجه یک در سایت قرار می‌گیرد. هر اسباب بازی تعداد زیادی عکس و فیلم دارد که به پدر و مادر کمک می‌کند تا اسباب بازی مورد علاقه کودکشان را خریداری کنند.