دسته‌ها
اخبار

لیست قیمت ماشین کنترلی، ۴ آذر ترب

با مراقبت از ماشین کنترلیتان، این اسباب بازی دوام بیشتری خواهد داشت و به یک تجربه ارزشمند تبدیل می شود. یک کودک می تواند به راحتی عناصر تشکیل دهنده یک ماشین کنترلی را مطالعه کند و یاد بگیرد که این امر سبب تقویت یادگیری او می شود. به دلیل محبوبیت ماشین کنترلی در بین کودکان به ویژه پسرها مهارت های ویژه ای در آنها تقویت می شود به خصوص در سنین کودکی شروع به درک مکانیک یک ماشین می کنند. کودکان خردسال معمولاً مراقبت از ماشین کنترلی شما را یاد می گیرند. ماشین کنترلی با دو ویژگی دوست داشتنی و هیجان انگیز برای کوچولوها.این ماشین کنترلی با قابلیت تبدیل شدن به ربات یک هدیه تولد زیبا برای گروه سنی 6 سال به بالا می باشد.

این ماشین ها بدنه ای باریک تر و کشیده تر دارند تا بتوانند سرعت بیشتری بگیرند و قطر لاستیک ها نسبت به دیگر ماشین های کنترلی آفرود، کمتر است تا در حرکت تیزتر باشند. ماشین های آفرود لاستیک های پهن تری دارند و برای سطوح نا هموار طراحی شده اند. در فضای باز و روی چمن و در جاده های خاکی و نا هموار نیز می توان لذت کنترل از راه دور ماشین های آفرود را تجربه کرد. بعضی از مدل های آفرود قابلیت صخره نوردی نیز دارند و حتی می توانند از پله های کوتاه نیز عبور کنند و بالا بروند. بازی های ویدئویی ساعت ها فرزندان شما در محل ثابتی نگه می دارند و آسیب های متعددی در پی دارند. مطمئناً بازی کردن با ماشین کنترلی واقعی بسیار بهتر از بازی های ویدئویی است و اثرات روانی مطلوبی بر جای می گذارد.

  • ماشین های پلاستیکی نسبت به ماشین های RC فلزی سریع تر هستند و برای ماشین های مسابقه ای مناسبند و احتمال شکستن در آن ها پایین است .
  • مسلما آن دسته از ماشین‌هایی که وزن بیشتری دارند، بدنه مقاومتری نسبت به سایر نمونه‌ها دارند.
  • برای تصمیم گیری بهتر در انتخاب سایز مناسب ماشین به این نکته توجه کنید که هر چه مخرج بزرگتر باشد، سایز ماشین کوچکتر است.
  • امروزه اسباب‌بازی‌های تعاملی بسیاری پدید آمدند که سودمند و آموزش دهنده هستند.
  • اگر مبتدی هستید یا قرار است کودکان از ماشین کنترلی استفاده کنند، پیشنهاد می کنیم که به دنبال سرعت های بالا نروید.

ماشین های 2WD نیرو را به دو چرخ جلو یا دو یا چرخ عقب وارد می کنند و ماشین های 4WD نیرو را به هر چهارچرخ ماشین منتقل می کنند . ماشین‌ها به دو دسته تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل تقسیم بندی می‌شوند. ماشین های الکتریکی به دلیل نوع سیستم بکار رفته در آن و عدم نیاز آن به بنزین نسبت به ماشین های بنزینی سبک تر بوده و حمل و جابهجایی آن به مراتب راحت تر است .

برای مثال زمانی که شور هیجان کودک‌تان را برای بازی با ماشین‌های کنترلی می‌بینید، احتمالا باید به فکر رشته‌های رباتیک و مکانیک برای او باشید تا کمی بزرگتر شد با کنترل ربات خودش این حس لذت‌بخش را درمقیاس بزرگتر تجربه کند. البته اگر آینده تحصیلی را فاکتور بگیریم، ماشین‌های کنترلی یکی از بهترین روش‌های تقویت مهارت‌های مختلف در رشد و تکامل بچه‌ها هستند. پیکو تویز با هدف فروش تجهیزات و وسایل بازی و توسعه فضاهای تفریحی- سرگرمی کودکان فعالیت خود را از سال 1386 با تولید لوازم بازی کودکان و تهیه و عرضه بهترین و معتبرترین برندهای اسباب بازی خارجی و داخلی آغاز نموده است.

ماشین کنترلی شهری

ماشین های پلیس انواع مدل های مختلفی دارند و داشتن چراغ آژیر به عنوان مشخصه ی پلیس در بین آن ها مشترک است. ماشین‌های کنترلی خاص بیش از سایر دیگر ماشین بازی به تعمیر و نگهداری نیاز دارند. یک تصور غلط رایج این است که ماشین‌های نیتروژنی یا بنزینی که احتیاج به سوخت بنزینی دارند از ماشین‌های کنترلی باتری خور بهتر هستند.

پیشنهاد می شود از یک برند معتبر مثل (ماشین کنترلی رمو هابی) خرید کنید تا خیالتان از هر جهت آسوده باشد. همانطور که از نام این ماشین متوجه می‌شوید ، به صورت دو منظوره طراحی شده‌ است که قابلیت سرعت و قدرت بالا را دارا می‌باشد. همین ویژگی نیز سبب می‌شود تا باگی آفرود جز ماشین کنترلی تخصصی محسوب شود. اگر بخواهیم درباره طراحی ظاهری این نوع ماشین بگوییم می‌توانیم از بدنه کشیده ، شاسی خوابیده و لاستیک با قطر کم آن صحبت کنیم. به صورت کلی می‌توانیم بگوییم ماشین کنترلی باگی نیز برای استفاده روی سطوح هموار طراحی شده‌ است و شما با کمک آن می‌توانید در مسابقات ریس شرکت کنید.

این مدل ماشین نیز در تنوع بسیار زیادی تولید می‌شوند و رنج سنی سه تا شش سال مخاطبان اصلی این مدل ماشین هستند. امروزه تنوع این مدل ماشین نیز بسیار خوب شده است و کودک حق انتخاب بالای دارد. بعضی از این ماشین‌های سواری با کنترل از راه دور نیز هدایت می‌شوند تا کودک در زمان بازی آسیب نبیند و والدین کنترل بر ماشین داشته باشند. هر چه که زمان می گذرد این ماشین‌ها دارای امکانات بهتری می‌شوند و شباهت بیشتری به ماشین واقعی پیدا می کنند. ماشین‌های نیز با منبع تغذیه سوخت نیتروژنی و یا بنزینی وجود دارند که دارای قدرت بسیار بالایی هستند و در اصل یک ماشین کنترلی حرفه‌ای به شمار می‌آیند.

کیفیت ماشین اسباب بازی کنترلی

تجربه هدایت ماشین کنترلی اگرچه به وسیله ریموت کنترل انجام می شود اما لذت بازی با آن تا حد زیادی مشابه واقعیت و شاید حتی بیشتر است. بازی با ماشین های کنترلی معمولاً برای رده سنی بالای 8 سال در نظر گرفته شده است. البته ممکن است ماشین های ساده تر و کوچکتری وجود داشته باشند که برای سنین کمتر از 8 سال نیز مناسب باشند و یا ماشین های پیشرفته ای که با نرم افزار کنترل می شوند و برای سنین بالای 16 سال مناسب خواهند بود. در این دسته تنوع خوبی موجود است و می تواند برای هر کودک علاقه‌مند به ماشین کنترلی گزینه‌ای داشته باشد. تنوع رنگی و امکانات ماشین‌ها خوب هستند و در انتخاب دست بازی می‌توان داشت. ماشین کنترلی از اسباب‌بازی‌های محبوب کودکان محسوب می‌شود که تنوع بسیار زیادی دارد.

زمانی که افراد علاقه مند به بازی با ماشین های کنترلی صرف می‌کنند باعث شده این کار به یک تمرین و آمادگی برای مسابقات این رشته تبدیل شود. این مسابقات در سطح کشوری و جهانی در حال برگزاری ست و طرفداران خود را دارد. درست عین ماشین های واقعی، ماشین های 4WD یا دو دیفرانسیل نسبت به ماشین های 2WD یا تک دیفرانسیل قدرت بیشتری تولید می کند. البته در بازار ایران شانس اینکه ماشین کنترلی دو دیفرانسیل با قیمت پایین پیدا کنید بسیار کم است.

ما همیشه ماشین کنترلی با کیفیت سخت افزاری بالا و با دوام را به شما پیشنهاد می‌دهیم. کیفیت اسباب بازی تا حدی از ظاهر ماشین مشخص است ولی با خرید ماشین با برند‌های شناخته شده می‌توانید اطمینان بیشتری از کیفیت ماشین کنترلی داشته باشید. در بخش قبلی شما را با انواع ماشین کنترلی موجود در بازار آشنا کردیم. حال اگر قصد خرید این محصول را دارید پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب نوع مناسب ماشین ابتدا نیاز خود را در نظر بگیرید، بدین ترتیب می‌توانید یک انتخاب درست داشته باشید.