دسته‌ها
اخبار

شرایط فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای ارتقا یافته اسفند ۱۴۰۲ | behtarinyab

شرایط فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای ارتقا یافته اسفند ۱۴۰۲ | behtarinyab

اقساطی که برای فروش اقساطی 207 دنده ای سقف پاناروما در نظر گرفته می شود ماه ها و یا سال ها طول می کشد. بنابراین فرد خریدار باید در دوره های در نظر گرفته شده برای بازپرداخت وام ، اقساط را پرداخت کرده و در انتها سند به نام فرد خریدار زده خواهد شد. جدیدترین شرایط پیش فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای ارتقا یافته، فروش اقساطی پژو ۲۰۷ اتوماتیک و ثبت نام پژو ۲۰۷ اتوماتیک ویژه اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد. پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ ای که با نام پژو ۲۰۷ پانوراما هم شناخته می‌شود، یک محصول اسپرت از ایران خودرو است. در حال حاضر تولید این خودرو به دو شکل دنده اتوماتیک و دستی صورت می‌گیرد. با توجه به اهمیت بالای پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای، در این مطلب قصد داریم تا آن را به‌صورت کامل مورد بررسی قرار دهیم.

  • اما همانطور که به ویژگی های مثبت پژو 207 پرداختیم، باید به جنبه های منفی این خودرو نیز اشاره ای داشته باشیم.
  • یکی از ویژگی های مثبتی که در پژو 207i توانسته نظر بسیاری را به سوی خود جلب کند، دریافت 4 ستاره ایمنی از موسسه C NCAP می باشد که این خودرو را در لیست ماشین های با امنیت بالا قرار داده است.
  • با تمام این مزایا اگر شما نیز به دنبال خرید پژو 207 دنده ای هستید، این صفحه مقصد ایده‌آل شما برای پیدا کردن آگهی‌های خرید و فروش این خودرو است.
  • از سایر ویژگی‌های فنی 207i می‌توان به مصرف سوخت قابل قبول، ترمزهای چهار چرخ دیسکی و سیستم تعلیق آن اشاره کرد.

پژو 207 پانوراما به دو صورت دنده ای و اتوماتیک به بازار فروش اقساطی پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای معرفی شده است. ویژگی پژو 207 دنده ای و اتوماتیک در بخش هایی با هم متفاوت و در بخش هایی دقیقا یک عملکرد و ساختار را دارند. نوع موتور، توان موتور، گشتاور، بیشترین سرعت، حجم صندوق و ظرفیت باک آن ها یکسان است. بر اساس  اعلام ایران خودرو، ظرفیت ثبت نام برای هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو است و اگر ثبت نام مغایر با این بند باشد، قرارداد به صورت یک طرفه از سوی شرکت لغو خواهد شد.

فروش فوری پژو ۲۰۷ اتوماتیک / اسفند ۱۴۰۲

مزیت اصلی خودروهای اتومات این است که شما بدون نیاز به تلاش برای تغییر دنده، به راحتی می‌توانید با لذت رانندگی کنید. همچنین خودروهای اتومات در جاده‌های شلوغ و شهرها کاربرد بیشتری دارند، زیرا تعداد ترددهای تکراری بالاست و کاربر به صورت مداوم مجبور به تغییر دنده می‌شود. طراحی خارجی این خودرو به شکلی جذاب و مدرن است که از سقف شیشه‌ای پانوراما و فوق العاده زیبایی برخوردار است. این ویژگی باعث شده تا داخل خودرو به نور طبیعی بیشتری دسترسی داشته باشد و همچنین منظره‌ای زیبا برای سفر را فراهم کند.همچنین در آگهی فروش این خودرو امکان خرید نقدی وجود دارد. طول 3872 میلی متر، عرض 1669 میلی متر و ارتفاع 1441 ابعاد این خودروی دوست داشتنی هستند. همچنین فاصله بین دو محور برای این ماشین 2443 میلی متر به ثبت رسیده است.

شکست رژیم صهیونیستی در غزه ادامه پیدا خواهد کرد سیلی اقدام در سوریه را خواهند خورد

یعنی نه تنها نیاز نیست که پس از پرداخت پیش قسط، تا ماه‌ها بدون خودرو سر کنید، بلکه طبق توافق صورت گرفته میان شما و مدیران فروش ما، سند خودرو نیز به نامتان ثبت خواهد شد. تست رانندگی ضمن این‌که نوع سواری خودرو را مشخص می‌کند، بسیاری از ایرادات خودرو را که حتی با استفاده از دستگاه دیاگ قابل تشخیص نیستند را نیز نمایان می‌سازد. پژو 207i در واقع فیس‌لیفتی از خودرو 206 است و به عنوان 206 پلاس در بازار شناخته می‌شود. در واقع ظاهر پژو 207i تفاوت چندانی با پژو 206 ندارد و بر همان پلتفرم و بدنه 206 ساخته شده است.

تفاوت خودروی پژو 207 قدیم با پژو 207 آی در چیست؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شرایط فروش اقساطی برخی از محصولات (پژو۲۰۷ دستی و رانا) از روز پنجشنبه ۹۶.۰۶.۰۹ لغایت ۹۶.۰۶.۳۱ یا تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست ارائه می‌گردد. با توجه به قیمت این خودرو و امکانات و قابلیت های تعبیه شده برای آن، می توان گفت که پژو 207 آی ارزش خرید دارد. از طرفی امکان خرید اقساطی این خودرو دیگر عاملی است که می تواند به خریدار بسیار کمک نماید.