دسته‌ها
اخبار

مشخصات کامل همراه با قیمت و خرید آسان اسباب بازی دخترانه با تنوع بی نظیر در کودک آموز-اسباب بازی نامکو

1-اسباب بازی هایی را انتخاب کنید که به روش های مختلفی قابل استفاده باشد. این اسباب بازی به یک همراه همیشگی برای دختران تبدیل خواهد شد. اسباب بازی عروسک برای دختران نقش فرزند آینده را ایجاد می‌کند. اما کودکان دختر در بین حیوانات، خرس های عروسکی و عروسک های خرگوش را بیشتر از بقیه می پسندند.

  • آن ها مهم‌ترین ابزار برای بروز احساسات و محبت در کودکان هستند.
  • به طور مثال شما میتوانید از کادو ولنتاین های آماده شده ی این فروشگاه یا عروسک خرس بزرگ برای روز عشق و سایر مناسبت ها هدیه تهیه فرمایید.
  • با عروسک‌های Sparkle Girlz مثل یونیکورن، فرشته‌های مهربون، پری دریایی و کلی دوست دیگه دنیای رویایی خودتون رو با کلی داستان جادویی بسازید.
  • زمانیکه کودکان در محیط‌های محرک‌آمیز بازی می‌کنند سطح فکری آنها نیز بالا می‌رود.

لازم به ذکر است که اندازه، یکی از موارد تاثیر گذار روی قیمت عروسک ها است . به عنوان مثال قیمت عروسک خرس بزرگ از انواع کوچک آن بالاتر است . دوره ای از کودکی که بچه ها را اصطلاحا از پوشک می گیرند می‌توانند عروسک های متناسب آن را تهیه کنند. قیمت عروسک جیشی به تناسب آموزشی که به کودک ارائه می دهد بسیار مناسب و به صرفه است. تا زمانی که به بازی با عروسک هایتان علاقه دارید، به بازی خود ادامه دهید و از آن لذت ببرید . در زمان بازی ، کودکان در موقعیت های مختلف و جدیدی قرار می گیرند .

عروسک خرس I Love You

عروسک‌ها اسپایدرمن، هالک، مرد آهنی و بسیاری دیگر در این دسته قرار می گیرند. این عروسک‌ها نیز در سایز های مختلف تولید می‌شوند و شرکت هاسبرو از جمله برند های معتبر در تولید این عروسکهای پولیشی است. دختران با بازی با عروسک‌ها خود را در نقش یک مادر، یک دوست و یا یکی از اعضا خانواده برای او می‌بینند. کودک به عروسک عشق می‌ورزد به او حس مادرانه دارد و از او نگهداری می‌کند و گاهی نیز بعنوان یک دوست با او بازی می‌کند. پس به پسربچه ها این امکان را بدهید تا مانند دختران اسباب بازی خود را به هرجا ببرند، با آن دوست شوند و با آن وارد یک داستان و سرگرمی جدید شوند. بنابراین دلایل و فواید زیادی وجود دارد که اجازه دهید پسرها هم مانند دختران با عروسک، بازی کنند.

عروسک بیبی بورن جیشی موزیکال

بازی با عروسک ها هم از این قضیه مستثنی نیستند و می توان با آن ها درس های مهمی به کودکان داد و به همین دلیل آموزش با عروسک ها و بازی یک روش مورد تایید ادارات آموزش و پرورش هست. بازی با عروسک‌ها یک فعالیت خلاقانه است که به بچه‌ها کمک می‌کند تا نحوه ارتباط با دیگران را تمرین کنند و یاد می گیرند در مواقع حساس با دوستان و اطرافیان خود همدلی داشته باشند . کودک هنگام بازی با عروسک ها احساس های مهم دیگری مثل مهربانی و بخشش را نیز می آموزند. به‌طور معمول عروسک‌هایی که اندازه بزرگ‌تری دارند، گران‌تر هستند. عروسک‌های بند انگشتی، کوچک‌ترین نوع عروسک هستند که معمولا برای بازی کردن و اجرای نمایش برای کودکان در سنین پایین استفاده می‌شوند. اما از عروسک‌های بزرگی که گاهی از ابعاد انسان هم بزرگ‌تر هستند، برای تزیین خانه یا ویترین استفاده می‌شود.

در تحقیق ریگنولد کوک محققان اتاق دختر و پسرهای زیر 6 سال را بررسی کردند . با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار و محصولات سایت مطلع شوید… این نوع عروسک ها عموما از پارچه های نانو و نرم با قابلیت انعطاف بسیار بالا دوخته میشوند و دورن آنها از الیاف سلولزی ضد حساسیت و قابل شستشو پر شده است. در ایران ما بدلیل شرایط مذهبی و حفظ حریم شرعی، هنگام خرید وسایل جنبه ملی، مذهبی بودن آن را در نظر میگیرند. به عنوان مثال مشکلات خانوادگی و یا حوادثی که درک شان برای او مشکل است را با چگونگی رفتارش با عروسک نشان می دهد مثلا با آن دعوا می کند. با گذشته زمان و پیشرفت در همه زمینه ها، شکل ظاهری آن ها نیز تغییر می کند و همینطور قابلیت های زیادی هم به عروسک ها اضافه می شود.