دسته‌ها
اخبار

ربات کنترلی در طرح ها و مدل های متنوع فروشگاه اینترنتی پیویو

تنوع گسترده ربات‌های اسباب بازی می تواند انتخاب را برای خریداران دشوار کند و ما در سایت نیماپروداکت امکان مقایسه مدل های مختلف را فراهم کرده ایم تا شما خریدی مطمئن داشته باشید. اسباب بازی حیوانات موزیکال وی تک مدل گربه دارای سه آهنگ و شش ملودی دلنشین است. این اسباب بازی موزیکال چراغدار و متحرک، از جنس پلاستیک سخت است برای بچه های بالای یک سال مناسب میباشد.

فروشگاه اینترنتی پیام کالا از سال 1394 در زمینه ی فروش اسباب بازی ، ماکت ماشین فلزی ، ماکت موتور سیکلت ، تانک ،اسباب بازی کامیون ، لگو ، تفنگ اسباب بازی ، اسباب بازی فکری ، بدلیجات ،لوازم جانبی کامپیوتر و لوازم خانگی کوچک فعالیت دارد. کودکان در سنین سه تا هفت سالگی اطلاعات زیادی را دریافت می کنند. به همین دلیل شما می توانید با سرگرم کردن آنها با این اسباب بازی ها، یادگیری این فرآیند را در آنها بیشتر تقویت کنید.

اسباب بازی حیوانات موزیکال وی تک مدل همستر دارای سه آهنگ و شش ملودی دلنشین است. اسباب بازی حیوانات موزیکال وی تک مدل لاکپشت دارای سه آهنگ و شش ملودی دلنشین است. اسباب بازی حیوانات موزیکال وی تک مدل شیر دارای سه آهنگ و شش ملودی دلنشین است.

  • اسباب بازی حیوانات موزیکال وی تک مدل لاکپشت دارای سه آهنگ و شش ملودی دلنشین است.
  • قابلیت های اصلی موتور اسباب بازی موزیکال پخش نور،پخش موزیک،حرکت به سمت عقب و جلو و حرکت دایره ای 360 درجه میباشد.
  • امروزه انواع مختلفی از ربات اسباب بازی هوشمند تولید و عرضه می‌شوند که حرکات جذاب و شگفت انگیزی انجام می‌دهند و در ساختار آن ها سنسور هوشمند حرکتی بکار رفته است و تمامی حرکت ها را میتوان توسط کنترل آن انتخاب کرد.
  • اسباب بازی ربات کنترلی با قابلیت پرتاب تیر که دارای باتری شارژی نیز می باشد.
  • رشد مهارت های فیزیکی توأم با مهارت های ذهنی و توانایی های مغزی باید مد نظر قرار بگیرد.
  • حتی اگر قصد خرید ندارید می توانید از طریق شماره تلفن ۵۵۵۲۳۰۵۷ – ۰۲۱ و یا دیگر راه های ارتباطی که در سایت قرار داده شده با ما تماس بگیرید و به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان استفاده کنید.

بسیاری از فیلم‌ها و کارتن‌های علمی تخیلی هم در مورد ربات‌ها ساخته شده است. ربات های انسان نما که برگرفته از شخصیت کارتونی نیز هستند یکی از انواع جذاب ربات به شمار می روند. ربات های جنگی با قابلیت تیر اندازی نیز برای پسر بچه ها جذابیت زیادی دارد.

چه کودکانی بیشتر ربات دوست دارند؟

ربات اسباب بازی برای حرکت به انرژی نیاز دارد، که با توجه به خلاقیت سازندگان، از روش های مختلفی برای رسیدن به این هدف استفاده می‌شود. راه‌هایی که در عین جذابیت برای کودکان عامل ایجاد خلاقیت نیز می‌باشند و به نوعی بی خطر و امن هم هستند. به طور مثال در برخی از این ربات‌ها انرژی مورد نیاز از محلولی از آب نمک تهیه می‌شود .

ربات دایناسور اسباب بازی کد shb625

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و تولید انواع مختلف ربات های اسباب بازی ، ربات دایناسور نیز به تدریج طرفداران خاص خود را پیدا کرد و باعث شد که با خرید آن طعم دوران هیجان انگیز و متفاوت ژوراسیک را برای کودکان و نوجوانان شبیه سازی کند. قیمتی که برای فروش ربات اسباب بازی تعیین می شود با توجه به پارامتر های مشخصی است. موادی که در ساخت آن به کار رفته است و مبالغی که برای طراحی و پیاده کردن فناوری خاص در آن هزینه شده است، عوامل تعیین کننده در قیمت ربات هستند.

والدین می‌توانند با انتخاب اسباب بازی‌هایی که موجب ارتقاء مهارت‌های شناختی می‌شوند، شرایط پیشرفت فرزند خود را در راستای استعدادهایشان فراهم سازند. با وجود یک ربات می‌توان کاربردهای آن را در زندگی به کودکان آموزش داد و در مورد آنها با کودک صحبت کرد. موجب درک بچه‌ها از هوش مصنوعی و ابزارهای کاربردی که به کمک ربات ساخته شده می‌شوند. حس لذت‌بخش داشتن یک شخصیت محبوب سینمایی را با این کاراکترهای رباتیک میشه تجربه کرد. مثل ربات بیبی یودا Star Wars که شبیه به شخصیت گروگو طراحی شده و کارهایی‌ شبیه به کارهای بچه در سریال مندلورین رو انجام می‌ده.

این نه تنها همدلی و شفقت را آموزش می‌دهد، بلکه احساس نزدیکی نیز به کودک شما میدهد یعنی کودک احساس رفاقت با ربات اسباب بازی پیدا میکند. اسباب بازی ربات پلیس کنترلی با قابلیت چرخش سر و حرکت دست و پا و پرتاب تیر یک اسباب بازی پسرانه جذاب برای کودکان بالای 6 سال می باشد. ربات اسباب بازی موزیکال رقصنده Dance Robot، یک ربات زیبا و دوست داشتنی می باشد که برای بچه های بالای 3 سال طراحی شده است. مانند آدم آهنی اسباب بازی، ربات‌های کنترلی، عروسک‌های سخنگو که قابلیت حرکتی دارند، اسباب بازی‌های تبدیل شونده، ربات‌های انسانی، ربات اسباب بازی سگ و هر اسباب بازی که حرکت و افکت صوتی داشته باشد. این ربات‌ها دارای کنترل از راه دور مختلف هستند که بروی هر یک دارای کلیدهای است که با فشار هر یک ربات حرکت خاص انجام می‌دهد و کودک سرگرم می‌شود.