دسته‌ها
اخبار

جعبه گشایی Diamond Select Toys GI Joe ARAH MiniMates Series 1 and 2


الماس انتخاب ،اب بازی جدید قرار داده است GI Joe ARAH MiniMates سری 1 و 2 و به اندازه کافی خوب بود که مجموعه ای از هر کدام را برای ما ارسال کرد تا جعبه گشایی انجام دهیم. این ست ها در یک جعبه بیرونی خوب با پنجره ای برای نمایش کارت ها عرضه می شوند. هر مجسمه به صورت جداگانه با هنر ک،یک GI Joe ARAH کار می‌کند و حتی اگر کوچک هستند، سلاح‌ها و تج،ات زیادی وجود دارد که می‌توان آن‌ها را غلاف کرد یا در کوله پشتی من، خود قرار داد.

مجموعه جعبه جی آی جو Minimates سری 1

یو، جو! این مجموعه جعبه‌ای GI Joe Minimates Series 1 Box Set برخی از محبوب‌ترین شخصیت‌های GI Joe را در بسته‌بندی‌هایی به‌طور جدی طراحی می‌کند! Snake Eyes، Scarlett، Duke و Roadblock هر کدام در بسته‌بندی کارت تاولی تمام رنگی، طراحی شده بر اساس کارت‌های قدیمی ارائه می‌شوند. هر چهار کارت در یک جعبه تمام رنگی بسته بندی شده اند. هر فیگور Minimates با ارتفاع 2 اینچ کاملاً قابل تعویض است و دارای 14 نقطه بیان است.

سرگرمی زمین، فروشگاه ،اب بازی بد بزرگ، انتخاب نخست، ToyGeek، آمازون

مجموعه با، سری 2 GI Joe Minimates:

نیروهای کبرا جواب می دهند! این جعبه جعبه پا دارای چهار عدد مینیمیت GI Joe می‌باشد و همه آنها از اعضای کبرا هستند! مجموعه با، سری 2 GI Joe Minimates شامل Co، Commander، Storm Shadow، Destro و The Baroness است! هر یک از آنها دارای یک کارت تاول سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل هستند، قد آنها حدود 2 اینچ است و دارای چندین نقطه مفصل با قطعات کاملاً قابل تعویض است. چهار فیگور کارتی در یک جعبه ذخیره سازی به سبک footlocker آمده است!

سرگرمی زمین، فروشگاه ،اب بازی بد بزرگ، انتخاب نخست، ToyGeek، آمازون


منبع: https://news.hisstank.com/2023/05/09/diamond-select-toys-g-i-joe-arah-minimates-series-1-and-2-unboxing-81284