دسته‌ها
اخبار

اسباب بازی نوزاد و خرید آنلاین اسباب بازی نوزادی-اسباب بازی نامکو

نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ورودی شمالی مترو مولوی و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس بانک ملت می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد. همانطور که در قبل اشاره کردیم، دنیای امروز وابسته به تکنولوژی و فناوری است. پس اسباب بازی‌هایی که به واسطه تکنولوژی و فناوری طراحی و تولید شده اند از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. در ادامه ما اسباب بازی‌هایی معرفی می‌کنیم که از فناوری روز دنیا بهره برده و موجحب سرگرم شدن هر چه بیشتر کودک شما می‌شوند.

  • بچه ها دوست دارند که ادای آدم بزرگ ها را در بیاوند و وانمود کنند که بزرگسال هستند.
  • دوام، قیمت، ایمنی، ارزش آموزشی و البته سرگرمی در انتخاب اسباب بازی مناسب برای کودکان بسیار حائز اهمیت است.
  • به عنوان مثال، حیوانات کوچک پلاستیکی که کودک کوچک ممکن است با ساختن خانه جعبه کفش برای آنها سرگرم شود و کودک بزرگتر می‌تواند با استفاده از آنها داستانی را که ساخته است، بازی کند.

بازی فکری دینگو از آن دسته از بازی های فکری کودکان می‌باشد که سرعت عمل و حافظه تصویری کودکان را به چالش می‌کشاند. این بازی مهیج برای کودکان 3 سال به بالا طراحی شده است، تعداد نفراتی که می‌توانند در این بازی شرکت کنند 2 نفر و بیشتر می‌باشند. به همین دلیل ثابت شده است که این دسته از اسباب‌ بازی‌ ها به بهبود عملکرد تحصیلی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی کمک می‌ کنند. اما در واقعیت، کودکان می‌توانند مدت‌ها قبل با اسباب‌ بازی‌ های مختلف و ابزارهای سرگرمی، یادگیری را آغاز کنند. کودکانی که اسباب بازی کمتر دارند بیشتر می توانند کتاب بخوانند و در فعالیت های اجتماعی مشارکت کنند.

در ادامه به معرفی برخی از محبوب ترین و بهترین بازی های فکری کودک می‌پردازیم. بازی در سنین مختلف که ماهیت کنترل و مدیریت خشم دارند؛ به والدین بسیار کمک می کند. مهم است که بدانید هر کودک منحصر به فرد است؛ پس روش استفاده از ابزار و اسباب بازی ها را باید با شخصیت کودکان تطبیق دهید. بازی های که به کودکان امکان ابراز احساسات غیر کلامی را می هد و یا داستان های زنده و تخیلی، امکان بیان و تشخیص تجربه عاطفی را فراهم می کنند. بازی ‌های ساده و در عین حال خلاقانه به رشد توانایی‌ های فکری کودکان کمک می ‌کنند؛ آن ها باید از تخیل خود استفاده کرده و به هر طریقی چیزی را کشف کنند.

رشد کودکان از زمانی که به دنیا می آیند تا گذراندن دوره کودکی خود بسیار سریع است و همچنین تغییرات در نیاز های کودکان ارتباط مستقیم با رشد آن ها دارد . بنا به اینکه خواسته های کودکان با افزایش سن آن ها تغییر می کند ، به دنبال آن نوع بازی و اسباب بازی هایشان نیز باید تغییر کند و متناسب با سن و ویژگی های رشدی شان انتخاب شوند . اسباب‌بازی‌ها می‌توانند مهارت‌های اجتماعی ارزشمندی را در کودکان ایجاد کنند. بچه‌ها هنگام بازی یاد می‌گیرند چگونه با یکدیگر همکاری یا سازش کنند و از درگیری‌ها بپرهیزند. در صورت تردید، اسباب‌بازی‌هایی را انتخاب کنید که در موارد مختلف و به طرق مختلف، بدون ایجاد خستگی برای کودک قابل استفاده است. بلوک‌ها و لگوها باعث ایجاد تخیل می‌شوند، این اسباب‌بازی‌های همه‎کاره، تفکر انتقادی و مهارت‌های بنیادی را پروش می‌دهند.

مقاومت بدنه اسباب بازی :

فلش کارت آموزشی زمانی استفاده می شود که فرزند شما در یادآوری آنچه در مدرسه یاد گرفته مشکل داشته باشد. مجموعه این فلش کارت حروف الفبا، اعداد، اشکال، آواز و کلمات ساده را به کودک می‌ آموزد. این فلش کارت برای سنین ۴ الی ۸ ساله بسیار مناسب بوده و می تواند موجب تقویت مسائلی شود که کودک در مدرسه یاد می گیرد. تصاویر رنگارنگ روی هر کارت نیز استفاده از آن را برای کودک جذاب می کند.

اسباب بازی آموزشی برای بهبود خواندن و املا

باتوجه به زندگی های آپارتمان نشینی امروزی, رفتن به دل طبیعت از واجبترین کارهاست. کودکان از کودکی رقابت سالم را یاد می گیرند و با مفهوم برد و باخت آشنا می شوند. در هر دور بازی با رو شدن هر کارت، بازیکنی که اولین نفر لیوان‌هایش را روی هم قرار دهد و زنگ را به صدا در بیاورد برنده آن دور از بازی خواهد شد. علاوه بر حافظه تصویری، شناسایی الگوها، حافظه کوتاه مدت و تمرکز کودکان در این بازی پرورش داده می‌شود.

کودکان با حرکت دادن و هدایت کردن مهره ها با نحوه عملکرد بسیاری از وسایل اطراف خود آشنا خواهند شد. اسباب بازی کشیدنی جزء بهترین اسباب بازی کودکان یک ساله محسوب می شود. این نوع از اسباب بازی ها کمک بسیار بزرگی به قدم برداشتن کودک شما می کنند. اغلب می توان این گونه اسباب بازی ها را در طرح ها، رنگ ها و با امکانات دیگر در بازار یافت. برای اطلاع از قیمت و خرید آنلاین انواع اسباب بازی کودکان به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید.

برای کودکان اسلحه نخرید؛ حتی اگر بی ضرر به نظر برسند، کودکان می توانند توسط اسلحه BB، تفنگ بادی، دارت، تیر، بومرنگ و اسلحه پینت بال آسیب جدی ببینند. این می تواند خطر خفگی داشته باشد و حتی می تواند منجر به صدمات جبران ناپذیر به دستگاه گوارش شده و منجر به جراحی شود. کودک کوچک شما در درک چگونگی کارکرد اشیا در دنیای خود مانند کنترل از راه دور تلویزیون یا سوئیچ‌های مهارت خوبی دارد.

این محصول شارژی بوده و می‌تواند در صورت تمام شدن شارژ مجددا آن را به شارژر متصل کرده و از آن استفاده کنید. در هنگامی که توپ پرنده را پرتاب می‌کنید، توپ گوی رنگی خود را فعال کرده و این گوی شروع به چرخش می‌کند. یکی از مهمترین مزایای خرید اسباب بازی، تقویت مهارت ارتباطات اجتماعی در کودکان است.

اسباب بازی‌ های حسی بهترین ابزار برای تسکین و آرامش کودکانی است که نسبت به به لمس، صدا، بینایی و حتی بافت‌ های خاص حساس اند. اسپینر یکی از انواع وسیله‌های بازی برای کودکان است که منجر به کاهش استرس می‌شود. در واقع این وسیله بازی به ما کمک می‌کند که کارهای تکراری در زمان استرس انجام ندهید.