ما فقط در تلاش برای ساخت یک بازی خوب نیستیم، ما در حال تلاش برای ایجاد هیجانانگیزترین و کاملاً تحقق یافتهترین تجسم GI Joe هستیم که جهان تا به حال دیده است!
بازی اتمی مصاحبه ای با آنها منتشر کرده است طراح ارشد روایت، براندون جروا، برای بازی آینده آنها GI Joe: Snake Eyes.
«وقتی به اینجا رسیدم داست، وجود داشت. از بسیاری جهات تکامل یافته است، اما برای شروع یک پایه قوی بود.
وقتی ایمز (مدیر خلاق GI Joe Snake Eyes) اولین بار آن را توضیح داد، فکر کردم که او با من شوخی می کند. بیش از چند ایده و شخصیت از نوشته های من در کمیک ها به وجود آمد! واقعاً معتبر بود و یک سورپرایز بسیار خوشایند، زیرا اصلاً انتظار چنین چیزی را نداشتم.
اما چیزی که من واقعاً دوست داشتم این بود که آنها چگونه نسخه ای از GI Joe را تصور ،د که جنبه های مختلف برند را در بر می گیرد. نه فقط چیزهای من، نه فقط یک کمیک یا فیلم یا کارتون خاص – همه چیز یک بازی منصفانه برای الهام است!
فکر میکنم طرفدار، که واقعاً این فرنچایز را میشناسند، وقتی تمام ،اببازیهایی را که ما در اینجا بازی میکنیم را ببینند، شوکه خواهند شد… اما نگران نباشید، آنها همچنان شخصیتهایی خواهند بود که شما میشناسید و دوستشان دارید.»
براندون جروا نویسنده و موسیقیدان کمیک آمریکایی ،ن سیاتل، واشنگتن است. حرفهای در کتاب کمیک آقای جروا در سال 2003 آغاز شد، زم، که او فیلمنامهای را به انتشارات Devil’s Due ارسال کرد که پذیرفته شد و در نهایت در GI Joe: Frontline #11–14 منتشر شد. بلافاصله پس از آن، او نویسنده اصلی GI Joe: A Real American Hero شد و همچنین چندین مینی سریال جی آی جو را نوشت.
می تو،د مصاحبه کامل را در این آدرس بخو،د بازی اتمی.
منبع: https://news.hisstank.com/2023/05/22/،ndon-jerwa-talks-about-g-i-joe-snake-eyes-aaa-video-game-81481