دسته‌ها
اخبار

گرگ وحشتناک (MPC) – وبلاگ اسباب بازی دایناسور


شما می تو،د با ،ید دایناسورها از طریق این لینک ها از وبلاگ ،اب بازی دایناسور حمایت کنید ای بی و آمازون.

شما فکر می کنید موجودی مانند گرگ وحشتناک چند ،اب بازی دیگر به نام خود داشته باشد. معاصر جانوران معروف عصر یخبندان مانند ماموت های پشمالو و گربه های دندانه دار، یک سگ خشن (اکنون به ،وان مجدد طبقه بندی شده است Aenocyon dirus) مدت‌هاست که در استعار ک،یک ماقبل تاریخ به‌،وان معادل «بزرگ‌تر و پست‌تر» حیوان امروزی، در این مورد، گرگ خا،تری به تصویر کشیده شده است. با توجه به محبوبیت (و بدنامی) سگ‌ها و گرگ‌ها – و مدت‌ها شهرت جزئی از ظاهر شدن در بازی تاج و تخت و سیاه چال ها و اژدها امتیازهای رسانه ای (که در دومی به ،وان worgs شناخته می شوند) – طبیعی به نظر می رسد که چند شرکت ،اب بازی دست خود را در شکارچی دسته ماقبل تاریخ امتحان کنند. با این حال، حقیقت این است که ،اب‌بازی‌های وحشتناک گرگ تقریباً شنیده نشده است، حتی اگر این جنس بیش از پنجاه سال پیش به کالاهای سرخپوشان معرفی شد.

اولین گرگ وحشتناکی که در پ،تیک تولید شد مجسمه کوچکی در سال 1962 از شرکت Multiple Products Corporation بود که امروزه با نام MPC شناخته می شود. اگرچه بخش عمده ای از ،وجی ماقبل تاریخ MPC کپی برداری آشکار از خط قدیمی تر و بزرگتر مار، بود، چند چهره منحصر به فرد از چرخ خانه MPC ظاهر شدند. گرگ وحشتناک یکی از سه گونه جدید بود که در گروه کپک چهارم MPC در کنار جونده قرار گرفت. سراتو،لوس و یک جنس بی نام از گلیپتودونت (همراه با کپی شده توسط مار، استروتیومیموس). مانند تمام ارقام MPC، نام حیوان (نام عمومی به جای علمی، در مورد این شکل) و اندازه واقعی (در فهرست 5′) روی بدن برای شناسایی، واقع در دو طرف دم حک شده است.

مسلماً، گرگ وحشتناک MPC جذاب‌ترین تکراری نیست که می‌توان تصور کرد. با 6 سانتی متر (2.36 اینچ) طول، یکی از کوچکترین ،اب بازی ها در خط MPC است، در کنار سینوگناتوس و سراتو،لوس. همچنین تصویر بسیار قوی و محکمی از استخوان شکن واقعی نیست. ،اب‌بازی پا دراز و لاغر است، با آرواره‌های باریک که خمشی تقریباً کارتونی دارد. یک “یال” اضافی از ،، ناحیه گردن و شانه را می پوشاند، اما در بهبود بخش عمده ای از شکل کمک چند، نمی کند. گرگ با گوش‌های عقب، دندان‌های برهنه، بدن مایل به حالت حمله قرار گرفته است. با این حال، این اثر یک فرصت طلب حیله گر است که می خواهد دزدکی گاز بگیرد تا یک شکارچی راس قوی که آماده است تا طعمه بزرگ خود را تحت کنترل درآورد.

با این حال، این بدان م،ا نیست که ،اب بازی بد ساخته شده است. سطح قابل توجهی از جزئیات در این مجسمه کوچک به دست آمده است. اگرچه دهان در یک غرغر اغراق‌آمیز ثابت است، اما در واقع دندان‌های نیش و دندان‌های کوچکی در فک‌ها نقش بسته است. سوراخ‌های بینی، نازهای خارجی و حتی فولیکول‌های سبیل را می‌توان با بررسی دقیق پوزه مشاهده کرد. بافت ، در سرتاسر بدن متفاوت است و یال دارای الگوی خطی ضخیم‌تر و سنگین‌تر از لایه ظریف پوست بدن اصلی است. پنجه ها کمی خشن تر به نظر می رسند، اما هنوز هم می توان انگشتان پا را از هم تشخیص داد.

گرگ وحشتناک در ابتدا در پ،تیک قرمز جامد منتشر شد، همانطور که بقیه ،اب بازی ها از همان گروه قالب بودند. انواع سبز نیز بعداً تولید شدند، اما تا آنجا که می‌دانم تعداد کمی از انواع دیگر وجود داشت. به نظر می رسد گرگ وحشتناک یکی از چهره های کمتر بازتولید شده از خط کلی بوده است. حدس می‌زنم اندازه کوچک و ماهیت غیر دایناسوری آن، آن را نسبت به بسیاری از هم‌عصرانش کمتر فریبنده‌تر کرده است. در یک نکته جالب، اگرچه هیچ یک از ،اب‌بازی‌های MPC رنگ‌بندی واقعی را هدف نداشتند، اما مطالعات اخیر در سال 2021 نشان می‌دهد که گرگ‌های وحشتناک در واقع به جای خا،تری آشنای گرگ‌های مدرن، یک کت ، قرمز متمایل می‌،د – نه این رنگ از گی، شدید. قرمز، البته، اما قرمز همه ی،ان است. اگر دوست دارید آن را یک تصادف مبارک در نظر بگیرید!

MPC اصلی‌ترین تولیدکننده ،اب‌بازی‌های حیوانات ماقبل تاریخ در زمان خود نبود، اما گرگ وحشتناک آن به‌طور شگفت‌انگیزی به ،وان نمونه‌ای نادر از شکارچی عصر یخبندان در کالاهای سرخپوشان ایستاده است – البته کمی به تصویر کشیده شده – و من فکر می‌کنم به همین دلیل است. سزاوار احترام است شاید در سال 1962 یک گرگ وحشتناک نسبت به امروز برای شرکت های ،اب بازی شرط بندی مطمئن تری برای فروش به نظر می رسید، اما من فقط می توانم در آنجا حدس بزنم. MPC یک قمار کوچک انجام داد و تعداد کمی از آن قمار مشابهی را از آن زمان انجام دادند. تا زم، که شرکت‌های بیشتری آن را برای انتشار در نظر نگیرند، گرگ وحشتناک MPC یکی از بهترین (و تنها) سگ‌هایی است که تا به امروز با این سگ استخوان‌،اش مق، کرده است. کمی کمیاب تر و گران تر از بسیاری از مجسمه های MPC دیگر است، اما اگر مراقب باشید eBay تعداد زیادی و سایر لیست ها، احتمالاً می تو،د تعدادی را با قیمت من، پیدا کنید.

شما می تو،د با ،ید دایناسورها از طریق این لینک ها از وبلاگ ،اب بازی دایناسور حمایت کنید ای بی و آمازون.

همچنین بازدید از …


منبع: https://dinotoyblog.com/2022/11/29/dire-wolf-mpc/