دسته‌ها
اخبار

گالیمیموس (دزدانه) – وبلاگ اسباب بازی دایناسور


شما می تو،د با ،ید دایناسورها از طریق این لینک ها از وبلاگ ،اب بازی دایناسور حمایت کنید ای بی و آمازون.

مهم ترین از سازند Nemegt مغولستان بزرگترین اورنیتومید شناخته شده با طول حدود 6 متر / 20 فوت و 450 کیلوگرم / 1000 پوند وزن است. همچنین مسلماً به دلیل ظاهرش در آن مشهورترین است پارک ژوراسیک حق امتیاز. اما واقعاً ،اب‌بازی‌های زیادی از آن وجود نداشته است، همانطور که ،اب‌بازی‌های اورنیتومیمید زیادی وجود نداشته است. Schleich اولین شرکتی است که در اجرای مدرن “مقلید مرغ” ضربه چاقو زد.

این ،اب بازی در سال 2023 عرضه شد، این یک ،اب بازی نسبتا بزرگ به اندازه 22 سانتی متر طول و 9.5 سانتی متر ارتفاع است. در حالت خمیده با پای چپ به شدت خم شده و پای راست آن به عقب کشیده شده است. سر کمی به سمت چپ چرخیده و دم نیز به سمت چپ می چرخد. بازوی راست بلند شده و در آرنج خم می شود در حالی که بازوی چپ پایین می آید و نوک بال با زمین تماس دارد تا از ،اب بازی پشتیب، کند. متأسفانه، هر دو پا کمی تاب دارند، به این م،ی که در حالی که ،اب بازی ایستاده است، اگر به سمت راست فشار داده شود، به راحتی می افتد. در حال حاضر، اورنیتومیمیدها، با پاهای بلند و لاغر خود، دقیقاً خود را به خوبی به ،اب‌بازی‌های ثابت و مستقل نمی‌خورند. در واقع، تنها نمونه‌های موجود تاکنون که می‌توانند بدون مجسمه‌سازی در حالت سه‌پایه یا نصب روی پایه بایستند، آن‌هایی هستند که توسط Mattel ساخته شده‌اند، و همه ما می‌د،م که آنها در رده دقت چقدر نمره بدی می‌گیرند. با این وجود، این مهم ترین به نظر می رسد نسبتا ناخوشایند و ناراحت کننده به این شکل.

با CollectA استروتیومیموس.
با CollecA Deluxe دینوچیروس و بیشان لانگ.

رنگ اصلی در اینجا خا،تری تیره است، زیرا برای پرهایی استفاده می شود که بیشتر ،مت های آن را می پوشاند مهم ترینبدن، با سایه کمی تیره تر در دم. پاها قهوه ای مایل به زرد با رنگ خا،تری تیره و پنجه های خا،تری بسیار تیره است. بال های روی بازوها خا،تری روشن با خا،تری بسیار تیره برای دست ها و رگه های قرمز در بالای ساعد است. یک رگه قرمز دیگر در طول گلو می گذرد. سر با خا،تری روشن پاشیده شده است، چشم ها مشکی براق است و منقار به رنگ قهوه ای مایل به زرد با شستشوی خا،تری است. به نظر من در کل خوب به نظر می رسد.

جزئیات بار دیگر همان چیزی است که همه ما اغلب از شلایچ انتظار داریم: بسیار خوب، اما قطعاً با سایر شرکت‌های ،اب‌بازی ماقبل تاریخ در یک لیگ نیست (فکر نمی‌کنم لازم باشد آنها را تا اینجا فهرست کنم). اسکناس شیاردار و گودال است. پرهای روی گردن و نیم تنه به گونه ای تراشیده شده است که پشمالو به نظر می رسد، بیشتر شبیه به کیوی است تا پرنده شکاری. پرهای بزرگتر روی بال ها دارای پره های قابل مشاهده و دست ها پوسته پوسته هستند. در نهایت، پاها با فلس های بزرگ و نامنظم پوشیده شده اند و نسبتاً خام به نظر می رسند. در واقع، تاربوساروس من قبلا بررسی کردم جزئیات مجسمه سازی بهتری از این دارد مهم ترین.

و حالا بیایید در مورد دقت این ،اب بازی بحث کنیم. هووووووووووووووو پسر سر در نیمرخ من، به نظر می رسد، اما پوزه بیش از حد پهن است و چشم ها خیلی کوچک به نظر می رسند. به طور مشابه، دم کمی بیش از حد کوتاه به نظر می رسد. پاها، به خصوص پاها، قطعا خیلی کوتاه هستند و در مقایسه با بقیه ،اب بازی ها بدون هیچ گونه پری، نامن، به نظر می رسند. و در مورد پرها، بالهای روی بازوها ش،ه و غیر قابل اجرا به نظر می رسند. بهتر بود یا بال بزرگتر داشت یا اصلاً بال نداشت.

و سپس دست بر این فقیر است مهم ترین. به خاطر پیت، شلیچ، اینجا چه چیزی است؟ دست ها محکم به هم گره می خورند انگار که حیوان تمام تلاشش را می کند تا مشت کند. و از آنجایی که پنجه ها دقیقاً به همان رنگ دست ها رنگ می شوند، در نهایت مانند توده های زغال چوب به نظر می رسند. من اصلاً تصمیم برای مجسمه سازی آنها را درک نمی کنم. هیچ دو راه در مورد این وجود ندارد، آن دست ها مستقیماً بد به نظر می رسند.

و به این ترتیب است که من خودم را تا حدودی در مورد این ،اب بازی در تضاد می بینم. از یک طرف، ژست ناهنجار، پاهای عقبی بدون پر، دست‌های عجیب و غریب، و جزئیات متوسط ​​مجسمه‌سازی باعث می‌شود که بگویم ،اب‌بازی خوبی است. این نیست. از یک طرف، این هنوز یک اورنیتومید پوشیده از پر است و خوب می داند که دنیا به شدت به چنین ،اب بازی هایی نیاز دارد. در واقع، با وجود تمام کاستی هایش، این یکی از دقیق ترین هاست مهم ترین ،اب‌بازی‌هایی که تا به امروز وجود دارد (رقابت چند، وجود ندارد) و تنها ،اب‌بازی‌هایی که من می‌شناسم در حال تولید است و نه توسط Mattel. امیدواریم این بررسی به شما کمک کرده باشد که تصمیم خود را به هر نحوی تغییر دهید. و امیدواریم در آینده ،اب بازی های ornit،mimid بیشتری از شرکت های دیگر وجود داشته باشد. همانطور که گفتم، جهان به شدت به آنها نیاز دارد.

با این حال، یکی از چیزهایی که من قطعاً در مورد آن تعارض ندارم، تشکر صمیمانه من از افراد فوق العاده در Happy Hen Toys برای این نمونه بررسی است. شلیچ مهم ترین در حال حاضر در وب سایت آنها موجود است، به همراه تمام ،اب بازی های 2023 دیگر. به سلامتی!

شما می تو،د با ،ید دایناسورها از طریق این لینک ها از وبلاگ ،اب بازی دایناسور حمایت کنید ای بی و آمازون.


منبع: https://dinotoyblog.com/gallimimus-schleich/