دسته‌ها
اخبار

کلاه ایمنی نقش آفرینی Magneto Marvel Legends Premium X-Men 97 – The Toyark


HASBRO MARVEL LEGENDS SERIES MAGNETO PREMIUM ROLE PLAY HELMET 23

به روز رس،: پیش‌سفارش‌ها اکنون فعال هستند. حامیان ما را در زیر بررسی کنید:

سرگرمی زمین، فروشگاه ،اب بازی بد بزرگ، انتخاب نخست، ToyGeek، آمازون

ه،رو امروز ع،‌ها و جزئیات یک آیتم جدید نقش‌آفرینی افسانه‌های مارول را به اشتراک گذاشت – کلاه مگنتو مردان ای، 97! کلاه ایمنی کاربردی در مقیاس 1:1 (اگرچه من مطمئن نیستم که بتواند مانع از تلاش های پروفسور X برای حفاری در اطراف ذهن شما شود) برای سرهایی به اندازه بزرگسالان طراحی شده است، بنابراین چه بخواهید آن را روی قفسه تکان دهید یا در اطراف شهر بدوید. به شما بستگی دارد. پیش‌سفارش‌ها فردا، ساعت 1 بعدازظهر پخش می‌شوند. ع، ها و جزئیات را در زیر بررسی کنید!

کلاه ایمنی نقش آفرینی مگنیتو پریمیوم سری HASBRO MARVEL LEGENDS

(HASBRO/سنین 14 سال به بالا/تقریباً قیمت ،ده فروشی: 99.99 دلار/موجود: پاییز 2023)

مگنیتو که خود را استاد مغناطیس معرفی می کند، یک بازمانده از نسل کشی است که زندگی خود را صرف مبارزه برای افراد کم بخت کرده است. Marvel Legends با افتخار کلاه مگنتو نقش آفرینی سری افسانه های مارول را ارائه می کند، یک بازتولید در مقیاس 1:1 از کلاه مگنتو همانطور که در مجموعه ،میشنی آینده ظاهر می شود. مردان ای، 97 از استودیو مارول. این آیتم نقش آفرینی ضروری بعدی Marvel Legends برای مجموعه شما با مجسمه سازی و جزئیات دقیق در سرتاسر کلاه ایمنی سری است!

با بیش از 80 سال سابقه سرگرمی، مارول به سنگ بنای مجموعه های طرفداران در سراسر جهان تبدیل شده است. کلاه ایمنی نقش آفرینی Magneto Series Marvel Legends در تاریخ 19 مه ساعت 13:00 برای پیش ،ید در دسترس خواهد بود. ET.

شرکت هاه،رو
شخصیت هامغناطیس
مقیاس1/1
خط فرعیافسانه های مارول

بحث و گفتگو


منبع: https://www.toyark.com/2023/05/19/marvel-legends-premium-x-men-97-magneto-role-play-helmet-501873