دسته‌ها
اخبار

کرونوسوروس (ردیاب دینوهای دنیای ژوراسیک، غرش وحشی توسط ماتل) – وبلاگ اسباب بازی دایناسور


شما می تو،د با ،ید دایناسورها از طریق این لینک ها از وبلاگ ،اب بازی دایناسور حمایت کنید ای بی و آمازون.

هیچ بحث واقعی در مورد آن وجود ندارد. ماتل موساسوروس دنیای ژوراسیک هنوز هم یکی از بهترین ،اب بازی های این خط است. با فشار دادن 30 اینچ به طول و پوشیده از مواد ،تیکی “real feel”، همچنین در 5 سال گذشته به طور مداوم منتشر و مجدداً منتشر شده است. گواهی بر کیفیت آن است. به این ترتیب، نیاز چند، به ،ید ،ندگان دریایی مشابه بصری ماتل نداشتم. نه اینکه Mattel بسیاری از آنها را منتشر کرده است، بلکه اخیراً لیوپلوردون یک پاس آسان برای من بود، و من فکر می کردم کرونوسوروس خواهد بود بیش از حد. این تا زم، بود که تمام نظرات مثبت شروع شد. من هنوز فکر می‌کردم می‌توانم در برابر آن مقاومت کنم، اما پس از آن به فروش رفت و ما اینجا هستیم.

ماتل کرونوسوروس یک شخصیت Wild Roar در خط Dino Trackers آنها است. بار دیگر، مانند دو بررسی اخیر Dino Tracker که انجام دادم، هیچ ابزار ردیابی با این رقم ارائه نمی شود. مطرح ، نامگذاری تنها ،اب‌بازی‌هایی که به نظر می‌رسد با تج،ات ردیاب عرضه می‌شوند، Gigantic Trackers هستند. آ است،اروس و سینوتیرانوس. بسته بندی نشان می دهد که کرونوسوروس در بیوم دریایی زندگی می کند. تکان دهنده! خوب انتظار نداشته باشید بچه هایتان بتوانند از این ،اب بازی در یک بیوم دریایی (یا وان حمام) استفاده کنند زیرا الکترونیکی است و غوطه ور شدن آن باعث ش،تن آن می شود. Mattel ساخت ،ندگان دریایی خود را الکترونیکی می کند یک نظارت جدی است. به نظر می رسد ،ندگان دریایی دوستدار آب، بی خیال هستند.

ویژگی عمل در این ،اب بازی از طریق یک دکمه کشویی در پشت درگیر است. سر ،اب‌بازی به چپ و راست می‌پیچد، دهانش را باز می‌کند و یک سری غرش‌های غیرواقعی بیرون می‌دهد. این ویژگی عمل می تواند به راحتی بدون صداها وجود داشته باشد، و ترجیح داده می شود زیرا ،اب بازی بسیار بلند است و به راحتی فعال می شود. مفصل بندی نیز وجود دارد. باله‌ها همگی روی مفاصل توپی لولایی قرار دارند که به شما امکان می‌دهند به هر طرف بپیچید و بچرخ،د. دم نیز به هر دلیلی به اطراف می چرخد.

ماتل کرونوسوروس اندازه 12.25 اینچ (31.115 سانتی متر) در حالی که واقعی است کرونوسوروس ،ن زده می شود که 30-36 دقیقه (9-10.9 متر) اندازه گیری شده است. این باعث می شود که ،اب بازی در مقیاس 1/35 باشد. در کنار 1/18 انسان بسیار کوچک است. فقط برای سرگرمی می تو،م فقط از سر برای تعیین مقیاس استفاده کنیم. کرونوسوروس جمجمه ای به طول 7.3-9.4 اینچ (2.21-2.85 متر) داشت در حالی که این ،اب بازی دارای سر حدود 3.25 اینچ است. این بدان م،است که اندازه سر نیز 1/35 است، بنابراین حداقل Mattel نسبت های خود را درست انجام داده است.

به طور خلاصه به دقت، ماتل در اینجا کار شایسته ای انجام می دهد، حداقل برای این فرد غیرمستقیم. همانطور که دیدیم، سر به خوبی با بدن فلس می‌کند، و بدن خود سالم و قوی به نظر می‌رسد بدون بسیاری از ضربه‌های غول‌پیکر، زواید، یا میخ‌های غیرضروری مانند آنچه در بدن می‌بینیم. موساسوروس. ساده بودن برای شکارچیان دریایی مهم است و همه آن ، هایی که به کشش می افزایند، در حالی که ظاهر جالبی دارند، به ویژه واقع بینانه نیستند.

اتفاقی روی دم وجود دارد که افزودن آن در حد حدس و گمان است اما این روزها مد شده است. از آنجا که کرونوسوروس از باله‌های خود برای پیشرانه استفاده می‌کرد و احتمالاً نیازی به لامپ نداشت، اما وجود آن ،اب‌بازی را از نظر بصری کمی جالب‌تر می‌کند. باله های خلفی باید بزرگتر از قدامی باشند. طول آنها روی ،اب بازی تقریباً ی،ان است اما آنهایی که در پشت هستند پهن تر هستند.

آشکارترین نادرستی در مورد دندانه است. کرونوسوروس باید ترتیب خاصی از دندان‌های با اندازه‌های مختلف داشته باشد (من وارد آن نمی‌شوم) اما این ،اب‌بازی فقط دندان‌های معمولی، صاف و در هم قفل شده‌ای دارد که بیش از حد از فک بالا کشیده شده‌اند. سقف دهان به خوبی با برجستگی ها و چین خوردگی ها ساخته شده است، اما به نظر می رسد ت، برای مجسمه سازی دومین مجموعه از دندان ها بر روی سقف دهان صورت گرفته است. این یک ویژگی است موساسوروس، نه کرونوسوروس، اما به هر حال رنگ آمیزی نشده اند و به سختی قابل توجه هستند. در کل، تلاش بدی از جانب ماتل نیست.

اگر چه با یک دسته از بیت و باب این تزئین شده است کرونوسوروس هنوز هم سطح استثنایی از جزئیات به آن داده شده است. فلس های ریز ریز روی فک وجود دارد اما بیشتر ،مت های بدن فاقد فلس است که خوب است. درعوض، مقداری چین و چروک پوست، به ویژه در ،مت زیرین، ایجاد می شود. و در سرتاسر بدن، گوژهای عمیق تصادفی وجود دارد که باعث می‌شود این فیگور فرسوده به نظر برسد.

نکته قابل توجه اضافه ، ، ها در کل شکل است. آنها کوچک هستند اما نسبت به آنچه هستند غیرقابل انکار هستند، برآمدگی های گرد با شکاف کوچک در مرکز خود، که در زندگی جایی است که بدن در آن قرار می گیرد. حضور آنها چقدر واقع بینانه است؟ نمی‌دانم، اما بارناکل‌ها به حیواناتی از جمله نهنگ‌ها، لاک‌پشت‌های دریایی، مارهای دریایی، سخت‌پوستان و حداقل در یک مورد معروف هستند. یک دست انسان! واقع بینانه در مورد الف کرونوسوروس یا نه، اضافه شدن آنها شخصیت، بافت و جذابیت زیادی به این ،اب بازی اضافه می کند.

ماتل کرونوسوروس دارای یک رنگ کاری شبیه به لیوپلوردون از جانب قدم زدن با دایناسورها. طرح رنگی که علیرغم ظاهری جذاب، در 20 سال گذشته بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. گفته می شود، حداقل به خوبی انجام شده است. به نظر می رسد یک کار رنگ آمیزی تمام شده، که برای Mattel تحسین برانگیز است. و از آنجایی که هیچ پنجه ای وجود ندارد، لازم نیست نگران رنگ نشدن آن ها باشید.

شکل در بالا سیاه و سفید مایل به زرد در پایین است که رنگ سیاه آن از طرفین خارج می شود. همه باله ها همچنین دارای یک رنگ دو رنگ هستند و برای ماتل بسیار آسان بود که باله ها را به یک رنگ یا رنگ دیگر ریخته شود. یک نوار رنگ آبی متالیک روی هر چشم می گذرد. چشم ها زرد با مردمک های گرد و سیاه است. دندان ها سفید و داخل دهان صورتی است. من یک جورهایی آرزو می‌کنم که کاشی‌ها نقاشی می‌شدند، اما انتظار آن غیرواقعی است.

من تقریباً ماتل را از دست دادم کرونوسوروس و اگر داشتم شرم آور بود. جدا از موساسوروس این بهترین ،نده دریایی ماتل تا به امروز است. از بسیاری جهات بهتر از موساسوروس. تعداد زیاد دندان‌های کُند تنها انتقادی است که من دارم، اما اگر ،اب‌بازی‌های ماتل را جمع‌آوری کنید، می‌د،د چه انتظاری دارید و از قبل چنین چیزی را می‌پذیرید. و اگر بچه دارید، خوب است بد،د که نمی توان با این حیوان آبزی در آب بازی کرد.

با ماتل موساسوروس.

ماتل کرونوسوروس در حال حاضر در دسترس است اما به سرعت در حال حذف شدن است. در حال حاضر، در بیشتر جاها در حال ترخیص است. در ابتدا حدود 20 دلار قیمت داشت، اکنون با قیمت کمتر از 10 دلار به فروش می رسد و قطعاً ارزش آن قیمت را دارد. من بررسی های دیگری را قبل از این برنامه ریزی کرده بودم کرونوسوروس اما تصمیم گرفتیم این یکی را قبل از اینکه کمیاب شود اولویت بندی کند. امیدوارم بتو،د به موقع فرود بیایید.

با چندتا جفت موجش. این دیابلوسراتوپ ها و دریپتوزاروس.
با مجموعه ای از ،اب بازی های دیگر ماتل.

شما می تو،د با ،ید دایناسورها از طریق این لینک ها از وبلاگ ،اب بازی دایناسور حمایت کنید ای بی و آمازون.


منبع: https://dinotoyblog.com/kronosaurus-jur،ic-world-dino-trackers-wild-roar-by-mattel/