دسته‌ها
اخبار

کرایولوفوسوروس (عصر دایناسورها توسط PNSO) – وبلاگ اسباب بازی دایناسور


شما می تو،د با ،ید دایناسورها از طریق این لینک ها از وبلاگ ،اب بازی دایناسور حمایت کنید ای بی و آمازون.

کرایولوفوزاروس به خاطر تاج زیبای خود و به دلیل اینکه بزرگترین تروپود شناخته شده از قطب ج، و بزرگترین تروپود شناخته شده از دوره ژوراسیک اولیه برای این موضوع مشهور است. طبقه بندی آن مدت هاست که چیزی شبیه به یک گیج بود، اما یک مطالعه 2020 نتیجه گرفت که این یک نئوتروپود مشتق شده مربوط به معروف است دیلوفوزاروس.

در اینجا Loader the را داریم کرایولوفوزاروس از PNSO او که روی یک پایه سنگی سوار شده، خمیده است و پای راستش را خم کرده و پای چپش را تا آ، کشیده است. دم او بلند شده و به سمت راست می چرخد ​​در حالی که سرش به شدت چرخیده است تا به چیزی روی زمین در مقابلش نگاه کند. شاید او به تازگی متوجه طعمه ای بالقوه شده است. یا شاید او در لبه یک ص،ه بلند ایستاده و به پادشاهی قطب ج، خود نگاه می کند. با اينكه کرایولوفوزاروسنام به م،ای «مارمولک تاج‌دار یخ‌زده» است، در صورتی که اصلاً با برف و یخ زیاد مواجه نشده بود. در عوض، در محیطی معتدل زندگی می‌کرد که احتمالاً شبیه به نیوزلند امروزی بود و طعمه اصلی آن ساروپودومورف بود. یخبندان.

رنگ اصلی لودر سبز تیره با زیر شکم سبز نخودی، نوارهای مشکی، قهوه ای روشن در پاها، ساعد و سر و چشمان زرد است. بر خلاف بسیاری دیگر کرایولوفوزاروس ،اب بازی، تاج لودر به هیچ وجه با رنگ روشن رنگ آمیزی نشده است. شاید فقط در طول فصل جفت گیری زنده شود، این همیشه یک احتمال است. به طور کلی، این یک طرح رنگی ساده اما رضایت بخش است و مطمئناً در حفظ آنچه همه ما از PNSO انتظار داریم. اوه، و جای تعجب نیست که کرایولوفوزاروس در جزوه همراه کاملاً متفاوت نقاشی شده است. در مشکی خوب به نظر می رسد.

اگرچه ممکن است تاج لودر رنگارنگ نباشد، اما مطمئناً اندازه و شکل درستی دارد و باعث می شود فوراً او را به ،وان یک کرایولوفوزاروس. او همچنین دارای یک پوزه بلند، شیب دار، مثلثی شکل، بازوهای نسبتا بزرگ، و بدنی براق اما قدرتمند است. جمجمه او از عارضه چروکیده شدن رنج می‌برد: ،چنگ‌ها و مدارها به وضوح زیر پوست قابل مشاهده هستند، اگرچه خوشبختانه خیلی فرورفته نیستند. او حدود 8 سانتی متر طول و 4 سانتی متر ارتفاع در قوس دم دارد.

با سیاه و دایونگ.

مانند بسیاری از تروپودهای مینیاتوری PNSO، دهان لودر کاملا بسته است، اما دندان های تیز بالایی او به وضوح قابل مشاهده هستند. چشمان مهره ای او به نوعی هوشیار به نظر می رسد. بدن او پوشیده از چین و چروک های متقاطع است و ماهیچه های اندام او به خوبی مشخص است. او همچنین دارای یک ردیف کوچک از استئودرم ها در امتداد دم و یک یال پشمالو از پر در پشت گردنش است.

با مجموعه کارنگی کرایولوفوزاروس.

در کل، من متوجه شدم که Loader کرایولوفوزاروس ،اب بازی بسیار جالبی است، در واقع یکی از بهترین مینیاتورهای PNSO. من نمی توانم به اندازه کافی تاکید کنم که چقدر بیشتر از این حیوانات کوچک دوست داشتنی می خواهم، خیلی بیشتر از هر چیزی در مقیاس 1:35. من همچنان به نگه داشتن انگشتانم ادامه می دهم که در نهایت PNSO فراهم می کند.

شما می تو،د با ،ید دایناسورها از طریق این لینک ها از وبلاگ ،اب بازی دایناسور حمایت کنید ای بی و آمازون.

همچنین بازدید از …


منبع: https://dinotoyblog.com/2022/11/15/cryolop،saurus-age-of-the-dinosaurs-by-pnso/