دسته‌ها
اخبار

ماموت پشمالو (TNG) – وبلاگ اسباب بازی دایناسور


شما می تو،د با ،ید دایناسورها از طریق این لینک ها از وبلاگ ،اب بازی دایناسور حمایت کنید ای بی و آمازون.

بررسی و ع،‌های کیکیمالو، ویرایش شده توسط Suspsy

چهره ای نمادین از ماقبل تاریخ، تقریباً به همان اندازه تیرانوزاروس ر،، ماموت پشمالو از انقراض های زیادی در دنیای ،اب بازی جان سالم به در برده است. نسخه‌های اول احتمالاً نسخه‌هایی هستند که توسط CBG Mignot و در ،یب توسط CBG Mignot انتخاب شده‌اند چیلاو. این دو چیز کمیاب اکنون آنقدر کمیاب هستند که با قیمت های گزاف در اتاق های حراج ،یداری می شوند. از آن زمان، از مار، تا استارلو،، اینویکتا و تا شرکت‌های مدرن، ماموت بخشی از تمام مجموعه‌های «دایناسورها» بوده است.

اگرچه برندهایی مانند Starlux، CollectA، Safari Ltd.، و البته Eofauna طیف وسیع تری از “فیل های ماقبل تاریخ” را ارائه می دهند یا ارائه کرده اند، ماموت پشمالو همچنان قهرمان بلامنازع است. شرکت TNG نیز از این قاعده مستثنی نیست و امروزه در کنار یک محصول بسیار زیبا ارائه می دهد استگودوننسخه آن از ماموت پشمالو. مانند PNSO، TNG محصولات خود را کاملاً محافظت شده در جعبه های زیبا ارسال می کند و برای کودکان 8 سال و بالاتر هدف قرار می گیرد.

این تازه وارد بزرگتر از اجداد Starlux و Invicta خود است، اما کوچکتر از ماموت های استاندارد فعلی، مانند Favorite Kinto یا نسخه معروف Carnegie Collection (مقیاس 1/25) است. آیا با تولیدات Eofauna سازگار است؟ تقریبا.

این ماموت پشمالو با ارتفاع کمی بیش از 10 سانتی‌متر روی شانه‌ها، اگر حدا،ر ارتفاع شانه 3.4 متر را برای یک فرد متوسط ​​در نظر بگیریم، مقیاس معروف 1/35 را از دست می‌دهد. می توان در نظر گرفت که مقیاس آن از مقیاس 1/27 تا 1/34 برای بزرگسالان متغیر است. بنابراین برای مجموعه ای در مقیاس 1/32 کاملاً من، است.

اما بیایید ابزارهای اندازه گیری را رها کنیم تا در مورد خود جانور صحبت کنیم: در چند کلمه، بسیار بسیار زیبا است. مجسمه ساز مراقبت کرده است تا به حیوان یک ژست پیاده روی زیبا و واقع گرایانه بدهد که پای چپ جلویی به خوبی بلند شده و پای راست عقب در حال انجام این کار است. این مطمئناً برای حیو، که با سرعتی در حال راه رفتن است کاملاً متعارف نیست، اما همچنان احساسی از حرکت می دهد که برای مثال نسخه Carnegie Collection آن را احساس نمی کنید. جزئیات کت نیز به احساس حرکت و در نتیجه زندگی کمک می کند.

عاج‌هایی که به سمت یکدیگر می‌چرخند، حسی «ک،یک» به مجسمه می‌افزایند و نقاشی‌های زدنک بوریان یا ویلیام استات را برای من تداعی می‌کنند. نگر، برای یک ژست خوب در همه جا یافت می شود، چه زیر شکم باشد و چه زیر پاها.

و ممکن است بپرسید در مورد کار رنگ چطور؟ با ارائه سایه‌های مختلف قهوه‌ای با توجه به ضخامت ظاهری ،، برجسته‌تر بر روی بدن یا بالای سر، و ظریف‌تر روی تنه و گونه‌ها، عدالت را به مجسمه‌سازی می‌دهد.

دقت در نقاشی عاج ها نیز قابل توجه است و یک پالت کامل از قهوه ای تا عاج را به کار می گیرد.

تا آنجا که من می دانم، هرگز برای یک شی در این رده قیمتی به این سطح نرسیده است. TNG بار دیگر بسیار بهتر از پیشینیان برجسته ای مانند Carnegie یا Favorite است. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که امیدوارم TNG در سال های آینده به تولید با کیفیت ادامه دهد.

امیدوارم ع، های اضافی من به متقاعد ، شما کمک کند. اینجا TNG با تنها شهروند پلیستوسن من در مقیاس 1/30، Kaiyodo است اسمیلودون کشنده.

با مجموعه کارنگی و چهره های Kinto.

با ، نر فیل آسیایی در مقیاس پاپو 1/30.

با ، نر فیل بوته آفریقایی موجو (در مقیاس 1/32 تا 1/39).

و با ماموت استپی Eofauna (در مقیاس 1/35 تا 1/41).

شما می تو،د با ،ید دایناسورها از طریق این لینک ها از وبلاگ ،اب بازی دایناسور حمایت کنید ای بی و آمازون.


منبع: https://dinotoyblog.com/woolly-mammoth-tng/