دسته‌ها
اخبار

لیست قیمت ربات اسباب بازی، ۴ آذر ترب

اسباب بازی ربات کنترلی با قابلیت پرتاب تیر که دارای باتری شارژی نیز می باشد. ربات هایی که جنس بدنه آنها از پلاستیک فشره و محکم است ، از دوام بالایی برخوردارند و بهترین انتخاب برای کودکان است . البته لازم به ذکر است که قیمت ربات اسباب بازی کنترلی از جنس پلاستیک مقداری بالاتر از انواع دیگر است.

این ربات اژدها اسباب بازی دارای بیش از 50 نوع حرکت و صدا میباشد. همچنین این اسباب بازی ربات اژدها میتواند بخار آب از دهان خود خارج کند و رنگ مارشملوی خوشمزه را به حالت کبابی در بیاورد. موتور اسباب بازی موزیکال یک اسباب بازی هیجان انگیز برای کودکان 3 سال به بالا و علاقه مند به اسباب بازی موتور میباشد. قابلیت های اصلی موتور اسباب بازی موزیکال پخش نور،پخش موزیک،حرکت به سمت عقب و جلو و حرکت دایره ای 360 درجه میباشد. اسباب بازی ماشین ربات تبدیل شونده، یه ماشین کنترلی هوشمند خیلی باحاله که با استفاده از کنترل از راه دور تا فرکانس 2.4g هرتز قابل کنترل هست. ماشین کنترلی مدل Deformation Motorbike 3733،قابلیت تبدیل شدن به ربات، چرخش 360 درجه و پخش افکت های صوتی رو داره.

شما عزیزان می توانید برای خرید انواع ربات کنترلی و ربات کنترلی اسباب بازی هوشمند با کیفیت بالا به فروشگاه اینترنتی پیویو سر بزنید و متناسب با نیاز و علاقه ی خود ثبت سفارش نمایید. خرید ربات اسباب بازی محدودیت سنی ندارد و چه بسا بعضی از آن ها حتی برای بزرگسالان نیز جذابیت زیادی داشته باشند. اما به طور کلی این محصولات برای گروه سنی بالا تر از سه سال طراحی و ساخته می شوند.

  • با ورود به وبسایت ماتیلوس و جست و جوی واژه ربات می‌توانید انواع ربات‌ها را ببینید و هر کدام را که برای کودک خود می‌پسندید خریداری کنید.
  • مانند هر اسباب بازی دیگری، هنگام انتخاب یک اسباب بازی ربات، حتماً موارد احتیاطی را در نظر بگیرید.
  • فقط باید قبل از بازی، چهار باتری قلمی درون آن قرار دهید و سپس توسط ریموت کنترل کوچکش آن را هدایت کنید.
  • موزیکال است ، صحبت میکند ، حرکت میکند و میتواند با دستور شما در 20 پوزیشن مختلف قرار بگیرد.
  • باید وسایلی را برای بازی بچه ها انتخاب کنند که هم سرگرم کننده باشند و هم آموزنده.

ربات هایی که قابلیت کنترل از راه دور دارند و ربات هایی که با داشتن حسگر های مختلف حرکات خاصی را دنبال می کنند، از انواع جدید اسباب بازی های رباتی هستند. ربات ها از هر نوعی که باشند در زمان کمی تبدیل به یک دوست خوب برای کودک شما خواهند شد. ربات اسباب بازی از دسته گروه‌های جذاب فروشگاه اسباب بازی کیدبی تویز می‌باشد بدلیل داشتن اسباب بازی های هوشمند و حرکتی که هر کسی را به شور می‌آورد. این دسته از جمله گروه‌ های این سایت است که برای افراد بزرگسال نیز جذاب است.

نکاتی که باید در خرید ربات اسباب بازی در نظر گرفت!

اکنون، لگوها و سایر اسباب‌بازی‌های با فناوری پایین با روبات‌های با فناوری پیشرفته ترکیب شده‌اند که به تبدیل یادگیری در مورد مهندسی، کدنویسی و ریاضیات در کنار بازی و سرگرمی کمک می‌کنند. اگر می خواهید زمان استفاده از تبلت و گوشی را برای کودکانتان کاهش دهید، توصیه می شود آنها را به یک فعالیت خلاقانه با ربات ها دعوت کنید. ربات به کودکان کمک می کند تا سرگرم شوند و در عین حال زمانی را از بازی های رایانه ای دور بمانند. این اسباب بازی ها برای آشنا کردن بچه ها با مهندسی فوق العاده هستند.

ربات ورزشکار لژو تویز مدل 994442

کودکان زیر سه سال بهتر است از اسباب بازی های غیر متحرک و ساده بهره ببرند. زیرا توانایی شناختی مغز در سنین زیر سه سال در تشخیص تمایز وسایل بازی و تحرکات آن ها کامل نشده است. اما کودکان بالای سه سال که در حال کشف دنیای اطراف خود هستند از چنین مدل اسباب بازی بی نهایت بهره خواهد برد و ذهن هوشیار تری پیدا خواهند کرد. اسباب بازی های ربات کنترلی و رباتیک در شکل ها و طرح های مختلف فقط برای مهندسی نیستند. اسباب‌بازی‌ها برای کودکان وجود دارند که به آنها یاد می دهد که از همان ابتدا اسباب بازی خود را با هر مکانیزمی بسازند، و این باعث می‌شود آنها یاد بگیرند که چگونه خلاق باشند.

اگر کودک شما همیشه به فعالیت های مهندسی علاقه مند بوده ، بازی با ربات ها بهتیرن روش کار های مهندسی به آنهاست. Deformation Transform Robot K4 – ربات موزیکال و رقصنده یک اسباب بازی محبوب در میان کودکان می باشد. فیگور های ساده دارد،درک بچه ها را از دنیای تکنولوژی امروز بالا میبرد و با دنیای رباتیک آشنا می کند، قوه تخیل را پرورش میکند. اگر به فکر خرید محصولات متنوع رباتی هستید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی پیویو همچنین با مقایسه ی امکانات و ویژگی‌های تک‌تک آن‌ها ، می‌توانید تصمیم مطمئن‌تری بگیرید.

انتخاب برخی ربات‌های اسباب بازی در سنین پایین تر، از جمله ربات‌های جنگنده و تهاجمی ممکن است تاثیرات مخربی بر روحیات فرزند شما بگذارد. بنابراین این نکته را در خاطر داشته باشید که انتخاب نوع ربات اسباب بازی یا هر نوع اسباب بازی دیگر باید متناسب با شرایط سنی و روحی و جسمی کودک شما باشد. ربات اسباب بازی دخترانه نیز وجود دارد که مورد علاقه دختران است مانند ربات کنترلی پونی و یا ربات‌های که رنگ بندی شاد دارند و از شخصیت‌های انیمیشنی دخترانه برگرفته شده است. اسباب بازی ربات کنترلی با قابلیت حرکت دست و پا، رقص و پخش موسیقی به همراه کنترل از راه دور یک اسباب بازی پسرانه و هم اسباب بازی دخترانه جذاب برای کودکان بالای 6 سال می باشد. با اینکه پسربچه‌ها علاقه بیشتری به ربات‌ها مخصوصا ربات‌های جنگی دارند اما دختربچه‌ها نیز نسبت به این نوع از اسباب بازی‌ها علاقه زیادی از خود نشان می‌دهند.