دسته‌ها
اخبار

فروش ویژه بهترین ربات های اسباب بازی- فروشگاه اینترنتی دنیای اسباب بازی

موزیکال است ، صحبت میکند ، حرکت میکند و میتواند با دستور شما در 20 پوزیشن مختلف قرار بگیرد. این محصول برای کودکان بالای 3 سال بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. اصلی ترین فاکتوری که خانواده ها هنگام خرید اسباب بازی به آن توجه خواهند داشت، بی خطر بودن آن می باشد و ربات های اسباب بازی از لحاظ امن بودن تضمینی می باشند. در این دسته شما می‌توانید هر اسباب بازی هوشمند و حرکتی که قابلیت کنترل و یا حرکت خاص دارد را مشاهده نمایید. از این رو ما به شما فروشگاه اینترنتی کیدبی تویز را پیشنهاد می‌کنیم.

  • فروشگاهی که به راحتی می‌توانید با صرف زمانی اندک، اسباب بازی متناسب با مشخصه‌های سنی و روحی فرزند خود را با قیمت‌های بسیار مناسب خریداری کنید.
  • این محصول یک ربات دایناسور کنترلی بزرگ با کنترل از راه دور می باشد که می تواند راه برود و موزیک بزند و برقصد تیر پرتاب کند و از دهان خود آتش بیرون دهد.
  • اسباب بازی های حرکتی و سه بعدی آن هم با فن آوری جدید بسیار مقبول کودکان امروزی است.
  • اتصال قطعات الکتریکی و قطعات مکانیکی بهتر است با نظارت بزرگسالان انجام شود.

لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. این سگ کنترلی می تواند به عواطف واکنش نشان دهد،چشمان خود را باز و بسته کند،سر خود را تکان دهد و یا در جهت های مختلف حرکت کند. تیم ماتی لوس در تلاش است تا با فراهم آوردن امکاناتی منحصر به فرد و جامع، تنوع فراوانی از برترین و سالم ترین محصولات را به صورت آنلاین در دسترس همه کودکان ایران زمین قرار دهد. ربات‌ها با قابلیت‌هایی که دارند می‌توانند وسیله مناسبی برای کودکان باهوش باشند و قوه تخیل آنها را تقویت کنند. بسیار بیشتر از اسباب بازی‌های ساده و قدیمی بچه‌ها را سرگرم می‌کنند. عروسک‌های رباتیکی که مثل حیوون خونگی دوست‌داشتی ان و بچه‌ها از بازی باهاشون سیر نمی‌شن.

عروسک موزیکال پاندا

بسیاری دیگر از پنل‌های کوچک خورشیدی جهت شارژ باتری این ربات‌ها استفاده کرده‌اند و بسیاری روش‌های خلاقانه دیگر که راهی برای تفکر و شکوفایی استعدادهای فرزندانمان می‌باشد. در واقع طبق نظر کارشناسان پیشنهاد می‌شود کودکان زیر ۳ سال از اسباب بازی های ساده‌تری استفاده کنند. چون کودک زیر ۳ سال به طور کامل نمی‌تواند عملکرد ربات را درک نماید. اما کودکان بالای ۳ سال بیشترین بهره را می‌توانند از ربات‌ها ببرند چون ذهن هوشیاری دارند و همواره در حال کشف جهان اطراف خود هستند. مهم این است که کودکان باهوش علاقه زیادی به آن دارند و ممکن است ساعت‌ها بنشینند و با آن بازی کنند. حتی ممکن است در مورد نحوه ساخت آن کنجکاو شوند و از والدین خود سوال بپرسند.

ربات‌ها برای بچه‌ها بسیار جذاب و جالب و خواستنی هستند و در دسته اسباب بازی مورد علاقه کودک قرار می گیرند. این اسباب‌بازی‌های رباتیک موزیکال با آهنگ‌هایی که پخش می‌کنند فضای شادی رو برای بازی کودکان ایجاد می‌کنند. این محصول یک اسباب بازی سگ رباتی کنترل صوتی یودی YOUDI که دارای 15 فرمان صوتی می باشد و می تواند یک به عنوان یک اسباب بازی آموزشی نیز بکار گرفته شود. سگ راهرو و پشمالو موزیکال اسباب بازی یک سگ بامزه و جذاب برای بازی و سرگرمی کودکان 2 سال به بالا است که بصورت هوشمند و سنسوری می باشد. بهترین فرصت برای یادگیری و به کارگیری خلاقیت کودکان زمانی است که خود را با اسباب بازی های ربات خود سرگرم می کنند. بچه ها به این اسباب بازی ها نیاز دارند و با کمک آنها یاد می گیرند که چگونه خلاق باشند.

عروسک پیشی رباتیک FurReal Newborns مدل FurReal – Newborns Kitty Interactive Animatronic Plush_اسباب بازی

در ادامه به چندتا از مزایای اسباب بای های رباتیک برای کودکان آورده شده است. تحقیقات نشان می دهد که یادگیری زبان برای کودکان بسیار آسان تر از بزرگسالان است. بنابراین تمام امتیازات، به اسباب‌بازی‌های آموزشی و ربات‌ اسباب بازی کودکان تعلق می‌گیرد که به آرامی و از طریق ترکیبی از بازی‌های مرتبط و سرگرم‌کننده بر روی کودکان اثر می گذارند.

یه مچ بند عروسکی رباتیک که میتونه بهرین دوست و همراه بچه ها باشه. این گربه پشمالو بامزه اسمش پانداز هست و میتونه بیش از 50 تا صدا و ری اکشن داشته باشه. تمامی حق و حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دنیای اسباب بازی می باشد.