دسته‌ها
اخبار

ربات اسباب بازی مدل DIE-CAST » مرزکده

اسباب بازی حیوانات موزیکال وی تک مدل ببر دارای سه آهنگ و شش ملودی دلنشین است. اسباب بازی ربات کنترلی فوتبالیست قابلیت چرخش سر،سر خوردن، شوت کردن ، راه رفتن است. این ربات های اسباب بازی از راه دور با ریموت کنترل قابل هدایت و کنترل هستن.این ربات ها با داشتن برنامه ریزی های مختلف می تونن بچرخن به عقب و جلو حرکت کنن و توپ رو شوت کنن. فروشگاه اسباب بازی بازی موز ارائه کننده انواع ربات اسباب بازی در طرح ها و مدل های مختلف می باشد.

سگ رباتیک دوست داشتنی با چشمان LED خود با بچه ارتباط برقرار می کند و به بهترین دوست او تبدیل میشود. ©2022، تمام حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اسباب بازی کیدبی تویز می باشد . هر ربات با توجه به قابلیت‌هایی که دارد از قیمت متفاوتی برخوردار خواهد بود. این در حالی است که مواد سازنده و فناوری به کار رفته در ربات نیز می‌تواند بر قیمت آن تاثیرگذار باشد.

  • استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی سورآل فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
  • و تمام امتیازات به اسباب‌بازی‌های آموزشی ربات‌ها برای بچه‌ها تعلق می‌گیرد که اصول بسیاری از زبان‌ها را به ذهن‌های جوان معرفی می‌کنند و به آرامی از طریق ترکیبی از بازی‌های مرتبط و سرگرم‌کننده بر روی آنها می‌افزایند.
  • این سگ کنترلی بادکنکی چندین عملکرد مختلف مثل خوندن، رقصیدن، نشستن، خوابیدن و…
  • اسباب‌بازی‌های رباتیک کنترلی مثل عنکبوت آبی کنترلی Terra حس خوبی از بازی کردن رو به بچه‌ها می‌دن.

اسباب بازی های حرکتی و سه بعدی آن هم با فن آوری جدید بسیار مقبول کودکان امروزی است. این اسباب بازی ها نشانه قدرت و پیشرفت و علم است.برای جذابیت بیشتر ربات اسباب بازی، تولید کنندگان و طراحان این اسباب بازی ها از کارتون ها و انیمیشن های مورد علاقه کودکان الهام گرفته اند و بر اساس آن ربات ها را ساخته اند. ربات ها می توانند برای هر سنی سرگرم کننده باشند و خرید اسباب بازی های روباتیک بر اساس مهارت های کودکان و همچنین علایق آن ها توصیه می شود.

اگر کودک شما همیشه علاقه مند به مسائل مهندسی بوده است، هیچ راه بهتری برای نشان دادن نحوه کار مهندسی به او وجود ندارد. در سنین پایین، آنها ممکن است نتوانند پروژه های مهندسی بزرگ را جمع آوری کنند.با این حال، آنها می توانند یاد بگیرند که چگونه با استفاده از اسباب بازی کنترلی و اسباب بازی ربات کنترل از راه دور مسیر یادگیری خود را به سمت مهندسی آغاز کنند. اسباب‌بازی‌های رباتیک و کنترلی بسیاز سرگرم‌ کننده هستند، اما درس‌های بسیار خوبی در مهندسی دارند. فرزند شما ممکن است مهارت های خود را رشد دهد و همچنین در سنین پایین به عملکرد مکانیکی و عکس العمل های ربات در قالب علم مهندسی علاقه پیدا کند. کودکان به وسیله این ربات اسباب بازی یاد می گیرند که با اطرافیان خود دلسوز، همدل و مهربان باشند. از نظر فناوری، پیشرفته‌ترین ربات ها می‌توانند حالات چهره کودک شما را بخوانند مثلا وقتی کودک شما گریه می کند، ربات هم گریه می کند و وقتی کودک شما میخندد، ربات نیز همین کار را می کند.

اسباب بازی ربات کنترلی Whirlwind Ares معروف به ربات گردباد یک اسباب بازی کنترلی است که می تواند مانند انسان راه برود. ربات‌ها معمولاً قابلیت حرکت به سمت جلو و عقب و چرخش سر و دست و کمر را دارند. با وجود این حرکات کودک ربات را یک موجود زنده تصور می‌کند و در مقابل آن نسبت به دیگر اسباب بازی‌های غیرمتحرک خود هیجان بیشتری دارد. از دیگر قابلیت‌های ربات‌ها می‌توان به پخش نور و صدا اشاره کرد که بسیار مورد توجه کودکان است.

فروشگاهی که به راحتی می‌توانید با صرف زمانی اندک، اسباب بازی متناسب با مشخصه‌های سنی و روحی فرزند خود را با قیمت‌های بسیار مناسب خریداری کنید. با توجه به این نکته که دنیای امروزی را دنیای دیجیتال می‌دانند، شاید ضروری باشد که فرزندانمان را به صورت کنترل شده با چشمه‌هایی از این دریای عظیم آشنا سازیم و سرگرم شدن با ربات های اسباب بازی می‌تواند این شرایط را برای کودکان مهیا کند. کودکان با ربات اسباب بازی می‌توانند وجود تکنولوژی در زندگی را کاملا لمس کنند.

ربات سگ کنترلی دکسترتی کد ۱۸۰۱۱

پیویو در زمینه زیبایی و سلامت ، زیورآلات زنانه و باکس های هدیه آماده فعالیت دارد. به طور مثال شما میتوانید از کادو ولنتاین های آماده شده ی این فروشگاه یا عروسک خرس بزرگ برای روز عشق و سایر مناسبت ها هدیه تهیه فرمایید. دنیای تکنولوژیک امروز ما را هر روز بیشتر به فکر ساخت ربات‌های هوشمند و هوش مصنوعی فرو می‌برد و این تکنولوژی به دنیای کودکان نیز وارد شده و اسباب بازی های متنوعی در این زمینه طراحی شده اند.

ربات اژدهای یخی مدل Robo Alive

این سگ کنترلی بادکنکی چندین عملکرد مختلف مثل خوندن، رقصیدن، نشستن، خوابیدن و… کافیه نازش کنی و دست بزنی تا واکنش هاشو ببینی.این سگ رباتیک بامزه بهترین هدیه تولد برای کودکان 4 سال به بالاست. غالبا ربات اسباب بازی را در دسته اسباب بازی های پسرانه قرار می‌دهند، اما جالب است بدانید گونه‌های بسیار متنوع این نوع اسباب بازی مورد توجه دختر بچه‌ها هم قرار می‌گیرد . ربات دایناسور هوشمند مدل 1042A یک اسباب بازی با ظاهری منحصر به فرد است که دارای قابلیت هایی همچون صدای غرش دایناسور به همراه جلوه های نوری، پیاده روی ..

حتی ربات‌هایی ساخته شده‌اند که می‌توانند کارهایی انجام دهند که انسان قادر به انجام آنها نیست. به همین دلیل بهتر است بچه‌ها از همان کودکی با این نوع از ساخته دست بشر آشنا شوند. خرید را بر اساس رده سنی کودک انجام دهید و معمولا برای سن بالای 3 سال مناسب هستند. ربات کنترل از راه دور اسباب بازی خلاقیت و یادگیری را افزایش می دهد. اولین و مهم‌ترین نکته در اسباب بازی هاي کنترلی، مراقبت از باتری های آن هاست.

پیکو تویز با هدف فروش تجهیزات و وسایل بازی و توسعه فضاهای تفریحی- سرگرمی کودکان فعالیت خود را از سال 1386 با تولید لوازم بازی کودکان و تهیه و عرضه بهترین و معتبرترین برندهای اسباب بازی خارجی و داخلی آغاز نموده است. اسباب بازی ربات پونی بنفش دوست داشتنی و انگشتی اسباب بازی ای بسیار جذاب و مبتکرانه می باشد که به شما این شانس را می دهد تا از اسب کوچک و با مزه بنفش خود مانند یک حیوان واقعی خانگی نگهداری کنید. اسباب بازی ربات پونی سفید دوست داشتنی و انگشتی اسباب بازی ای بسیار جذاب و مبتکرانه می باشد که به شما این شانس را می دهد تا از اسب کوچک و با مزه سفیدخود مانند یک حیوان واقعی خانگی نگهداری کنید. سگ رباتیک دوست داشتنی که با کنترلی که همراهش هست به بهترین دوست کودکان تبدیل میشه. لوسی یک سگ چندکاره تعاملی است که به فرمان های صوتی شما واکنش نشان می دهد.