دسته‌ها
اخبار

بازی دونه فروشگاه تخصصی اسباب بازی، بازی فکری و کتاب کودک

بعدها کسانی پیدا شدند که برای کودکان شروع به ساختن اسباب بازی کردند. این روزها بازی کردن مجازی شده و کمتر کودکی با کامپیوتر آشنا نیست. بازی بین سعی دارد با نگرش نوآورانه و استارت آپی، فعالیت های توزیع و عرضه اسباب بازی را بهینه نماید و سبب توسعه و رشد صنعت اسباب بازی کشور شود. بله، بازی بین یکی از معدود فروشگاه های اینترنتی اسباب بازی در ایران است که امکان خرید حضوری را دارد، میتوانید خرید خودتون را به صورت حضوری از شوروم (نمایشگاه دائمی اسباب بازی) انجام دهید. ما در نمایشگاه اسباب بازی سرزمین اسباب بازی در زمینه پخش اسباب بازی فعالیت میکنیم. تفنگ ساچمه ای یا همان شات گان ها ، که می توان ادعا کرد بیشترین شباهت را به سلاح گرم دارند.

  • ببینید عروسک‌تون چی همراه خودش داره؛ پستونک، شیشه شیر یا پوشک؟ وسایلش رو در اختیارش بذارید و از عروسک‌تون مراقبت کنید.
  • این سری لوازم به کودک کمک می کند تا با ابزار های مختلف رشته های مهندسی آشنا شده و بتوانند درباره استعداد های خود به یک شناخت نسبی برسند و آینده خود را در قالب یک مهندس موفق تصور کنند.
  • امروزه با توجه به گستردگی و پیشرفت این رشته ، همه افراد با این این تکنولوژی آشنا هستند و این قدم اول برای ساخت اسباب بازی های ربات کنترلی شد.
  • یکی از پرطرفدار ترین اسباب بازی های جهان همچنان یکی از جذاب ترین ها هم هست!

اسباب بازی ها از نظر رده سنی ، تک نفره یا گروهی بودن در گروه بندی مختلفی قرار دارند. انتخاب toys درست برای رده سنی مناسب یکی از نکات بسیار مهم در خرید وسایل بازی است . اگر کودک شما در گروه سنی قرار دارد که نمی توانید تفنگ ساچمه ای را برای آن ها سفارش دهید ، پیشنهاد ما برای شما خرید تفنگ آبپاش شگفت انگیز که بسیار کم خطر و مهیج و خلاقانه است. این تفنگ اسباب بازی که نوستالژی دوران کودکی همه بزرگسالان نیز می باشد برای بازی های دورهمی ، گروهی و دوستانه نیز بسیار مناسب می باشد.

جی جی وی جی ماشین راه سازی

تو باسلام راه ارتباط با همه آدم‌ها مثل هر بازار دیگه بازه. این غرفه‌دارها از هر جایی از ایران حتی از هر جایی از جهان دارن محصولشون رو به شما می‌رسونن. امتیاز هر محصول و تجربه‌ای که مشتری‌های دیگه پای هر محصول ثبت کردن و یا گفت‌وگو با خود غرفه‌دارها و یا مشورت با خریدارهای قبلی بهت کمک می‌کنه که بتونی محصول بهتری رو انتخاب کنی.

اسباب بازی آشپزخانه کودک

اگر به این نکات توجه نشود، ممکن است برای استفاده‌کننده خطراتی ایجاد شود؛ مثلاً ممکن است که رنگ آن اسباب بازی خطرناک و غیر استاندارد باشد یا ممکن است دارای قطعات ریز باشد و برای کودکان زیر ۳ سال خطرناک باشد و … . انتخاب اسباب بازی درست برای رده سنی مناسب یکی از نکات بسیار مهم در خرید اسباب بازی است مخصوصاً اسباب بازی برای کودکان زیر سه سال و نوزادان که باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند. یکی از این ویژگی‌ها مواد اولیه تشکیل دهنده اسباب بازی است که باید از مواد اولیه و با کیفیت تولید شده باشند زیرا این گروه از کودکان بسیار حساس هستند و مواد شیمیایی غیر استاندارد تأثیرات بدی بروی آنها خواهند داشت. ویژگی بعدی رنگ مورد استفاده در تولید اسباب بازی است که علاوه رنگ‌بندی شاد باید از مواد غیر شیمیایی استفاده شده باشد زیرا کودک این وسایل را بسیار در دهان خود می‌کند و در صورت مناسب نبودن رنگ تأثیرات مخربی به روی کودک خواهد داشت.

بازی فکری میخ و چکش چوبی مدل فضا

کودک همواره به دنبال تقلید از بزرگ تر ها میباشد و دوست دارند کار هایی را که والدینش انجام میدهند را تجربه کند.اسباب بازی آشپزخانه کودک به کودک کمک میکند تا با انواع لوازم اشپزخانه آشنا شود و نحوه کار با آنها را در فضایی ایمن همراه با وسایلی کوچک و زیبا طراحی شده متناسب سنش بیاموزد. آن‌ها انواع کارهای مادران خود را تقلید کرده و از این طریق خود را شبیه به آنان می‌دانند. میز آرایشی نیز یکی از محبوب‌ترین وسایل بازی دخترانه به شمار می‌رود. در هنگام خرید این محصولات به مواد اولیه‌ی ابزار آرایشی دقت کرده و از بهداشتی بودن آن‌ها مطمئن شوید. بازی های کنترلی هم با توجه به سایز ،قیمت و گروه سنی در دسته های مختلف قرار میگرند که انتخاب بهترین گزینه برای کودکان با توجه به سلیقه های انها و خانواده هایشان میباشد.

این کوله پشتی کودک مناسب گروه سنی2 تا 7 سال مناسب مهدکودک است، دارای دستگيره حمل و آويز كوله بسيار نرم و راحت با قابليت تنظيم اندازه است. یک بازار برای خرید و فروش محصولات مختلف با کیفیت و قیمت‌های متفاوته. باسلام مجموعه‌ای از بازارهای بزرگ همه‌ی شهرهاست اما اینترنتی.

از آنجا که اسباب بازی ها دنیای بزرگی را در ذهن کودکان اشغال می کنند و بیشتر وقت شان را برای بازی کردن با آن ها اختصاص می دهند ، پس یکی از مهم ترین سرگرمی های آن ها نیز به شمار می رود. یک کودک با تمام بی منطقی اش می خواهد که تمام اسباب بازی های جهان را به تصاحب خود در آورد و در دنیای آن ها زندگی کند از این رو پدر و مادر تلاش می کنند تا دلخواه او را برایش تا حد امکان فراهم کنند. توپ پولیشی این امکان را میدهد تا کودکان بدون هیچ آسیبی با آن بازی کنند یا به سمت هم پرت و یا شوت کنند. الیاف این توپ پولیشی کاملا نرم و منعطف بوده و از جنس نانو بوده و برای بازی در داخل خانه کاملا مناسب است. کوله پشتی کودک سرمه ای قرمز طرح سفینه فضانورد، بسيار سبک و داری طرح و رنگ زيبا و منحصر به فرد و برجسته است.