دسته‌ها
اخبار

انحصاری Guardians of the Galaxy Comic Drax و Moondragon – The Toyark


F7055 PROD MVL LEGENDS MULTIPACK HP3 0002 Black Online 2000SQ 2000x

یکی دیگر از انحصارات DTC امروز با انتشار یک بسته دوگانه با الهام از کمیک Guardians of the Galaxy. Drax the Destroyer و Moondragon از طریق Hasbro Pulse می آیند. قیمت ،ده‌فروشی 49.99 دلار با تاریخ ارسال سپتامبر 2023 است. این موارد همچنان ظاهر کمیک Hasbro GOTG را پر می‌کنند و به نسخه‌های اخیر مانند Yondu و Ronan می‌پیوندند. برای گرفتن ست های خود لینک زیر را بزنید!

سری افسانه های مارول ه،رو در، ویرانگر و مارول اژدها

با Hasbro Marvel Legends Drax the Destroyer و Marvel’s Moondragon اکشن، هیجان و شگفتی دنیای مارول را به مجموعه خود بیاورید! این بسته 2 اکشن کمیک مارول در مقیاس 6 اینچی کل،یونی به گونه ای طراحی شده است که شبیه شخصیت های کمیک های نگهبانان کهکشان مارول باشد. این فیگورهای Marvel Legends به طور کامل با طراحی ممتاز و سرها، بازوها و پاهای قابل حمل طراحی شده اند. مجموعه اکشن فیگور مارول با 5 لوازم جانبی، از جمله دست های جایگزین برای هر شخصیت و سر جایگزین Drax the Destroyer ارائه می شود. مقیاس 6 اینچی اکشن فیگورهای مارول Hasbro Marvel آنها را برای ژست گرفتن و نمایش در مجموعه های طرفداران عالی می کند.

شامل 2 عدد فیگور و 5 عدد لوازم جانبی

  • GUARDIANS OF THE GALAXY-Inspired MULTIPACK: این اکشن فیگور Drax the Destroyer و اکشن فیگور ماهرانه Marvel از کمیک های مارول الهام گرفته شده است. Set به هر مجموعه ای از اکشن فیگورهای Marvel Legends افزوده می شود
  • طراحی و دکو ممتاز: طرفداران و کل،یونرها می توانند این اکشن فیگورهای ممتاز 6 اینچی مارول (15 سانتی متر) را با طراحی و دکو الهام گرفته از کمیک در مجموعه خود به نمایش بگذارند.
  • لوازم جانبی الهام‌گرفته از کمیک‌های مارول: این بسته اکشن فیگور کل،یونی Hasbro Marvel Legends با 5 لوازم جانبی شامل دست‌های جایگزین و یک سر جایگزین برای Drax the Destroyer ارائه می‌شود.
  • DRAX AND MOONDRAGON: وقتی دخترش Moondragon ربوده می شود، Drax the Destroyer به سمت تانوس می جنگد، پشت او را سوراخ می کند و قلب تایتان دیوانه را می شکند.
  • ساخت چند وجهی از کل،یون‌های مارول: به دنبال چهره‌های الهام‌گرفته از سرگرمی‌های Marvel Legends بگردید تا اکشن فیگورهای Multiverse Comics Marvel خود را بسازید (هر کدام جداگانه فروخته می‌شوند. بسته به در دسترس بودن)

سن 4 سال به بالا

شرکت هاه،رو
شخصیت هاDrax The DestroyerMoondragon
مقیاس6 اینچ
خط فرعیافسانه های مارول

اعتباراولترا هفت

بحث و گفتگو


منبع: https://www.toyark.com/2023/05/10/guardians-of-the-galaxy-comic-drax-and-moondragon-exclusive-501341