دسته‌ها
اخبار

اجرای فیلم Meisho گالری Daimyo Boba Fett و Ronin Mandalorian – The Toyark


Meis، Boba Mandalorian 089

گا،ی دیگر امروز با نگاهی به دو چهره اخیر Meis، Movie Realization از Bandai Tama، Nations. اینها شخصیت های جنگ ستارگان الهام گرفته شده از سامورایی هستند که شخصیت های اصلی جنگ ستارگان را به ،وان جنگجویان دوره فئودال ژاپن دوباره تصور می کنند. من از ابتدا مشغول جمع‌آوری خط بوده‌ام و نیاز داشتم تا با افت‌های اخیر برسم. Bandai Tama، Nations از طریق Boba به ،وان یک نسخه تبلیغاتی برای بازبینی فرستاده شد (از آنها برای ارسال آن متش،!)، بنابراین من رفتم و Mando و Grogu را گرفتم تا در آن جستجو کنم.

اول این است دایمیو بوبا فت که اولین شکل در خط را در زره جدید خود به سبک Book of Boba Fett دوباره انجام می دهد. در حالی که شباهت هایی با ،مت اول وجود دارد، این یک قطعه کاملاً جدید است. او همراه با Tusken Gaffi Stick، یک اسلحه زنجیر برای بازو، بلستر، تپانچه، کاتانا و چندین دست می آید. رنگ تیز است و با رنگ های تیره تر Boba نمایش جدید مطابقت دارد.

سپس ما داریم رونین ماندالوریان و گروگو در بسکارش دنده. اولین شخصیت ماندالوریایی پیش از بسکار بود و الف باندای پریمیوم اختصاصی (گا،ی ما را اینجا ببینید). این بار او با رنگ نقره ای دنده بسکار، تفنگ، جت پک، تپانچه، کاتانا، و سپس گروگو با کالسکه اش و یک گاری برای کالسکه مذکور ارتقا یافته است. این یک بازگشت فوق العاده به داستان های ژاپنی و نمایش تلویزیونی گرگ تنها و توله است که یک سامورایی و کودکی را دنبال می کرد که او با یک گاری بسیار مشابه به اطراف هل داد. این همچنین الهام بخش سریال ماندالوریان بود، بسیار دور.

هر دوی اینها برتری خط را در ساخت و ساز و طراحی ادامه می دهند. به سختی می توان چیزهای تازه ای را در خواصی که بیش از 40 سال از عمرشان می گذراند به دست آورد، اما این آیه کوچک جایگزین آن را به خوبی انجام می دهد. من همچنین از این واقعیت لذت می برم که هر ماه 8 رقم منتشر نمی شود. ما حدا،ر 1-4 در سال دریافت می کنیم، بنابراین وقتی آنها ظاهر می شوند، رویدادهای ویژه هستند. با وجود اینکه من هر کدام را به صورت جداگانه برای سایت عکاسی نکرده‌ام، این خط دیگری است که از جلو به عقب دارم و هر زمان که ظاهر شدند از آنها لذت می‌برم. شما می تو،د گا،ی ها را برای کارهایی که ما انجام داده ایم در اینجا بررسی کنید. من واقعاً فکر می کنم که دنده Mandalorian با این سبک به خوبی کار می کند، و اکنون که Mandalorian حدود 9000 زره جدید با تم ماندو را به ما معرفی کرده است، امیدوارم افراد Bandai روی آن تمرکز کنند. Moff Gideon در لباس‌های قدرتمند، Dark Troopers، Bo-Katan، Beaskar Stormtroopers، Paz Vizsla، The Armorer – همه این‌ها در اینجا عالی عمل می‌کنند.

در پایان، این هر دو چهره‌های فوق‌العاده‌ای هستند که ارزش یک انتخاب را دارند، بنابراین اگر تازه وارد این خط هستید یا می‌خواهید به رتبه‌ها اضافه کنید، اینها برای قفسه‌های شما مفید خواهند بود. برای دیدن ع، های ما به ادامه مطلب بروید!

شرکت هاTama، NationsBandai
شخصیت هاBoba FettThe Mandalorian Baby YodaGrogu
مقیاس7 اینچ
خط فرعیتحقق

بر،ب هاگا،ی های برجسته تحقق

بحث و گفتگو


منبع: https://www.toyark.com/2023/05/22/meis،-movie-realization-daimyo-boba-fett-and-ronin-mandalorian-gallery-502150