دسته‌ها
اخبار

پوشش HISSTANK از Hasbro Q4 و تماس مالی کامل سال 2022


ه،رو خود را برگزار کرد تماس مالی Q4 و سال 2022 کامل و در خصوص وضعیت فعلی و برنامه های آتی شرکت اطلاعیه های متعددی را اعلام کرد.

طرح استراتژیک جدید ه،رو، Blueprint 2.0، بر برندهای کمتر، بزرگتر و سودآورتر، تمرکز دقیق بر دسته بندی های کلیدی و ابتکارات رشد در بازی های دیجیتال، محتوا، مستقیم به مصرف کننده و صدور مجوز تمرکز دارد. این شرکت علیرغم سه ماهه چهارم ناامیدکننده، با 50 میلیون دلار صرفه جویی در هزینه اجرا در سال 2022 و پیش بینی 150 میلیون دلار صرفه جویی در نرخ اجرا در سال 2023 پیشرفت کرد. بازی شاهد رشد بود و Magic: The Gathering به نقطه عطف برند میلیارد دلاری رسید. با این حال، چالش‌هایی از جمله اختلالات زنجیره تامین، فرضیات قیمت‌گذاری و اشتباه در به‌روزرس، مجوز بازی وجود داشت. ،ب و کار صدور مجوز Hasbro با موفقیت در مقوله های پیش دبست،، خلاقیت و اقدام، 5 درصد افزایش یافت. تمرکز این شرکت بر روی رشد سهم بازار و محتوای حول محور Hasbro IP است. در سال 2023، Hasbro پیش‌بینی می‌کند درآمد یک رقمی پایین‌تر باشد، اما انتظار می‌رود پیشرفت در صرفه‌جویی در هزینه، تعالی عملیاتی و ابتکارات کلیدی برند منجر به ادامه توسعه حاشیه عملیاتی شود.

مدیرعامل کریس کا، اظهار داشت:

در ماه اکتبر، ما برنامه استراتژیک جدید خود را برای Hasbro، Blueprint 2.0 ارائه کردیم که بر اساس برندهای کمتر، بزرگتر و سودآورتر ساخته شده است. تمرکز دقیق روی دسته هایی که ه،رو می تواند در ک، بهترین باشد. یک برنامه تعالی عملیاتی برای سرعت بخشیدن به چابکی و بهبود رقابت هزینه ما. و ابتکارات رشد در بازی های دیجیتال، محتوای Hasbro، مستقیم به مصرف کننده و صدور مجوز. در حالی که ثابت شد که Q4 ناامیدکننده بود، به‌ویژه در بخش ،اب‌بازی‌ها و بازی‌های سنتی ما، ما پیشرفت‌هایی در این زمینه داشتیم که به‌طور م،اداری سود ما را بهبود بخشید و ما را برای افزایش حاشیه در سال 2023 آماده کرد، علی‌رغم آنچه ما پیش‌بینی می‌کنیم یک محیط چالش‌برانگیز مصرف‌کننده ادامه یابد. ”

می تو،د گزارش کامل ما را پس از پرش بررسی کنید.

آقای کو، همچنین در مورد برنامه های سرگرمی خود توضیح داد:

«در اقدام، ما یکی از قوی‌ترین مجموعه‌های محتوایی خود را در یک دهه داریم که شامل 6 فیلم پرفروش، مجموعه‌ای از مجموعه‌های پخش جدید، و برخی از قوی‌ترین نوآوری‌های محصول جدید برای TRANSFORMERS در سال‌هایی است که در مقابل راه‌اندازی ویژگی Rise of the Beasts قرار دارند. فیلم در ژوئن در پیش دبست،، ما از جذابیت جه، PEPPA PIG و خط جدیدمان بر اساس سری موفق آینده، Star Wars: Young Jedi Adventures از Lucasfilm هیجان‌زده هستیم. در خلاقیت، سهم PLAY-DOH در حال افزایش است و ما ،یبات جدیدی مانند Nickelodeon Slime را اضافه می کنیم و نوآوری های پرفروشی مانند کامیون بستنی PLAY-DOH خود را در سال جدید به ارمغان می آوریم. و در Games، ما در حال اضافه ، نوآوری های کاملاً جدید مانند بازی غیررسمی واقعیت مجازی TWISTER AIR هستیم که بر اساس پرفروش ترین مجموعه اتاق فرار CLUE ساخته شده است، و مخاطبان خود را در MAGIC با جدیدترین مجموعه Universes Beyond خود بر اساس سری ارباب حلقه ها اثر JRR Tolkien گسترش می دهیم. ، Tales Of Middle Earth، توزیع ما را برای Magic Arena با راه اندازی آینده ما در Steam افزایش می دهد، و با فیلم پرفروش جدید ما، Dungeons & Dragons: Honor A، Thieves، و بازی ویدئویی AAA، Baldur’s، به مقیاس جه، جدید و جه، برای D&D می رسد. Gate III، از شرکای ما در L، اوا، امسال.

***

تمرکز ما روی محتوا در درازمدت حول IP Hasbro متمرکز است. روند فروش ما برای ا،ر فیلم‌ها و تلویزیون‌های eOne با علاقه شدید به این دارایی‌های ارزشمند به خوبی در جریان است. ما انتظار داریم در سه ماهه دوم به روز رس، داشته باشیم. خط تولید محتوای ما برای Hasbro IP در سال 2023 با انتشار فیلم‌های بلند سینمایی، Dungeons & Dragons: Honor A، Thieves و Transformers: Rise of the Beasts، و مجموعه‌ای از نمایش‌های جدید و ادامه دار پیش‌دبست، و کودکان از Transformers، رشد خواهد کرد: Earthspark به فصل‌های بعدی My Little Pony و Peppa Pig به کیا جدید و قهرمانان کیموجا در Disney Jr. و Disney+. با نگاهی به آینده، ما در مورد سریال D&D Live Action که اخیراً معرفی شده و برای سال آینده، ،میشن سینمایی TRANSFORMERS با شرکای خود در پارامونت هیجان‌زده هستیم.

دب توماس، مدیر ارشد مالی:

در سال 2021 با فیلم My Little Pony در سال 2021 و حمایت از انتشار فیلم کمتری در سال 2022، با تمرکز بر برندهای کمتر و تبلیغات فیلم کمتر در بخش سرگرمی خود، کمتر برای تبلیغات هزینه کردیم. تیم قصد دارد حمایت تبلیغاتی را افزایش دهد. از برندها و دسته بندی های کلیدی ما در سال 2023، افزایش هزینه های کلی اما با رویکردی بسیار هدفمندتر.

او همچنین اظهار داشت که Hasbro چندین برند Hasbro را از داخلی به برند انتقال خواهد داد [master] مدل های مجوز

در طول جلسه پرسش و پاسخ، ه،رو اظهار داشت که امسال از مشاغل Sesame Street، Disney Princesses و Trolls خارج خواهند شد.

همچنین، این شرکت مارک های بیشتری را اعلام خواهد کرد که آنها از مجوزهای داخلی به مجوزهای اصلی تبدیل می کنند که در آن شرکت های دیگر به جای Hasbro ،اب بازی تولید می کنند.

می تو،د اسلایدهای ارائه را که با این پست خبری پیوست شده است، مشاهده کنید.


منبع: https://news.hisstank.com/2023/02/17/hisstank-coverage-of-hasbro-q4-and-full-year-2022-financial-call-80325