دسته‌ها
اخبار

سرمقاله: پیکربندی مجدد مدل Haslab


با نزدیک شدن به راه اندازی رسمی نسخه بعدی مجموعه Vintage Haslab پروژه در SDCC، فکر می‌کردم این زمان من،ی است تا برخی از تغییراتی را که می‌خواهم برای کمپین‌های آینده ببینم، انجام دهم تا از موفقیت نه تنها برای اطمینان حاصل کنم. جنگ ستارگان، اما همه حسلب پروژه ها.

به کل،یونرها صدایی بدهید
من فکر می‌کنم که عموم مردم جمع‌آوری‌کننده باید مشارکت عملی بیشتری در مورد آنچه برای کمپین انتخاب می‌شوند داشته باشند. مطمئناً، گروه‌های تمرکز برای رد ، ایده‌ها تشکیل می‌شوند، اما پایگاه کل،یونر ه،رو آنقدر بزرگ است که فکر می‌کنم گروه‌های تمرکز راه بسیار باریکی برای سنجش واقعی در مورد آنچه باید ساخته شود، هستند. یک سری کمپین های رای گیری می تواند برای تعیین لیستی از گزینه های احتمالی برگزار شود در حالی که سه نفر برتر در دور نهایی با یکدیگر رقابت می کنند. نفر دوم به دور نهایی رای گیری سال بعد منتقل می شود.

طبقات را به ما نشان دهید
ما در حال حاضر چندین کمپین Haslab را تماشا کرده‌ایم، و من این ایده را دارم که تبلیغات کمپین‌های مذکور را با نمایان شدن تدریجی هر سطح افزایش دهم. سوزن زیاد حرکت نمی‌کند چون هر طبقه به هم می‌رسد، بنابراین می‌گویم همه آنها را از ابتدا روی میز بگذارید. نقطه فروش Haslab باید خود پروژه باشد، مانند سایر شرکت‌ها، فوراً افزونه‌ها را نشان می‌دهد، شفافیت را ارتقا می‌دهد و به ،وان آ،ین تلاش برای تامین مالی آن تلقی نمی‌شود. (من به تو نگاه می کنم، Rancor Keeper).

پیش نمایش پرایس پوینت
قبل از راه‌اندازی کمپین، فکر می‌کنم ممکن است زمان آن رسیده باشد که ماه‌ها قبل از یک Haslab خاص به کل،یونرها اطلاع دهیم که از نظر قیمت‌ها چه انتظاراتی می‌توان داشت. چیز خاصی نیست، شاید محدوده قیمتی در نظر گرفته شود. بسیاری از کل،یونرها از چندین خط پشتیب، می کنند و به همین دلیل، چندین Haslab در سال از آن پشتیب، می کنند جنگ ستارگان، مارول، GIJoe، ترانسفورماتور و غیره. دانستن از قبل محدوده قیمت از کمپین هر برند ممکن است امکان برنامه ریزی بهتر، تامین مالی سریعتر و در نتیجه هاسلاب های موفق تر را فراهم کند.

کمپین های رقابتی
همانطور که قبلاً گفته شد، کل،یونرها اغلب از چندین خط پشتیب، می کنند و داشتن یک شروع Haslab به ،وان دیگری (به طور بالقوه) در حساب های بانکی ممکن است در واقع به طور ناخواسته به هر کمپین آسیب برساند. کمپین های سه ماهه (مخصوصاً برای سال ها با پروژه های بیش از 500 دلار)، می تواند به مجموعه داران بالشتک برنامه ریزی مالی که برای حمایت از آنچه دوست دارند/دوست دارند و تضمین کمپین های موفق نیاز دارند، بدهد.

هیچ چیز زمین نمی شکند اما چیزی که من فکر می کنم می تواند ارزش کاوش حداقل تا حدی توسط Hasbro و تیم های برند را داشته باشد. نظر شما چیست و دوست دارید چه تغییرات دیگری مشاهده کنید؟ در زیر نظر بدهید


منبع: https://yakfacefo،s.com/main/2023/07/10/editorial-reconfiguring-the-haslab-model/